آیا تردمیل برای زانو مضرات است :: کاتولک

کسانی که از انواع شیبدار آن به صورت نامناسبی استفاده میکنند، هم به آسیب مفاصلی چون زانو، مفصل لگن و مچ پا دامن میزنند و هم به طور ناخودآگاه شدت ورزش را بیشتر میکنند و خود را در صورت وجود عوامل خطر بیماریهای قلبی، در معرض ابتلا به اینگونه بیماریها قرار میدهند. ترکیبات اسید هیالورونیک ، که با روان کردن مفاصل زانو ، التهاب و درد را تسکین میدهند و باعث میشوند زانو حرکت روانتری داشته باشد. تصمیم گرفتم به جهت اینکه مکررا از اینجانب در مورد تردمیل و عوارض ناشی از آن بخصوص در رابطه با زانو در درمانگاه طب فیزیکی و توانبخشی سوال می شود مقاله ای در سایت قرار بدهم. تردمیل در اصفهان یک وسیله ی ورزشی ایمن، راحت و نشاط آور است که به راحتی امکان پیاده روی و دویدن را در منزل مهیا می کند. این که ورزش در یک سالن ورزشی، یا به تنهایی در خانه انجام شود، به نظر چندان تفاوتی در نتایج ایجاد نمیکند. برای افرادی که دچار مشکلات خفیف تا متوسط زانو هستند، تمریناتی مثل پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا و استفاده از دستگاه الپتیکال یا سایر دستگاهی ورزشی موجود در باشگاههای ورزشی، مناسب است. اما مهمترین بخش های تردمیل شامل یک تسمه پهن و بزرگ و البته مقاوم که به دور خود میچرخد و ما روی آن راه میرویم ( توصیه میکنیم عرض تسمه تردمیل حداقل 44 سانتی متر باشد) ؛ موتور تردمیل که نیروی الکتریسیته و برق (AC یا DC) را برای چرخاندن تسمه دریافت و منتقل میکند و قدرت آن با واحد اسب بخار سنجیده میشود ( بهترین تردمیل ها 1.5 اسب بخار به بالا میباشند)؛ بهمراه یک پنل یا صفحه نمایشگر دکمه ای یا لمسی برای کنترل دستگاه و آپشن های مختلف آن مانند روشن و خاموش کردن تردمیل، کم یا زیاد کردن سرعت ، مشاهده مسافت،ضربان قلب و کالری سوزانده شده ، تنظیم شیب تسمه تردمیل برای تغییر به حالت کوهپیمایی، و استفاده از برنامه های پیش فرض تردمیل؛ میباشد.

تردمیل 2400 توربو انواع تردمیل خانگی با قدرت موتور 2.5 اسب بخار ارزان در فروشگاه تجهیزات ورزشی هایپرجیم ارائه می شود که تردمیل خانگی با قدرت موتور 2.5 اسب بخار ارزان این مرکز فروش تردمیل خانگی با قدرت موتور 2.5 اسب بخار بسیار با کیفیت می باشد. 7) از اشتباهات شایع در حین دویدن روی تردمیل کوتاه کردن قدم ها و تندتر کردن سرعت قدم ها ( Over Striding ) به علت استرس ناشی از افتادن از روی دستگاه است که باید از آن اجتناب کرد. این دستگاه به دلیل ظرافتی که دارد و فضای کمی که می گیرد از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخور دار است. اما معمولا در انتخاب دستگاه ورزشی مناسب دچار تردید می شوند. 3) همواره گیره ایمنی دستگاه را به خود متصل کنید. برخی افراد ممکن است انجام ورزشهایی مثل گلف ، یوگا ، پیلاتس یا سایر برنامههای ورزشی که از مزایای ورزشهای هوازی برخوردارند را ترجیح دهند.

درمانگر همچنین ممکن است از گرما و سرما برای درمان استفاده کرده و ممکن است نحوه استفاده از این تکنیکها را نیز به بیمار آموزش دهد. اولتراسوند تراپی. در این روش از امواج صوتی برای درمان اسپاسم و درد عضلات استفاده میشود. آرتروسکوپی ، که در آن پزشک برای ترمیم یا خارج کردن قسمتهای آسیب دیده ، برشی در زانو ایجاد میکند. 6) در هنگام دویدن از گرفتن دستگیره خودداری کنید چراکه باعث افزایش شانس آسیب دیدگی شما می شود ودر صورتی که نمی توانید بدون گرفتن آن بدوید سرعت شما نامناسب است. کاهش وزن برای کسانی است که دچار زانو درد شدید هستند، گزینه واقع بینانهتری است، زیرا هیچ یک از عواملی که در هنگام ورزش ممکن است باعث بروز درد شوند را تحریک نمیکند. دویدن طولانیمدت برای سوزاندن کالری مناسب است؛ اما ممکن است با گذر زمان، مشکلاتی را در عدم تناسب بین بالاتنه و قسمت پایینی بدن ایجاد کند.

تردمیل خانگی دست دوم فضای مورد نظر: حجم فضای خود را در نظر بگیرید. 3- جستجوی مراکز عرضهی تردمیل مورد نظر. افرادی که به آرتروز زانو مبتلا هستند نباید تردمیل را روی حالت شیب تنظیم کنند، چرا که شیب مکانیک بدن را تغییر داده و باعث میشود فشار بیشتری به زانو وارد شود. زانوهایی که شدیدا پرانتزی هستند، افرادی که تحت اعمال جراحی دیسک کمری و تحت درمان های تعویض مفصل قرار گرفته اند و افرادی که سابقه پیچ خوردگی مکرر مچ پا دارند نیز نباید از این دستگاه استفاده کنند. دوچرخه ثابت برای چه افرادی مناسب است؟ روشهایی برای کم کردن فشار وارده بر زانو ، مانند حمل بار در بستههای سبکتر ،کاهش وزن یا استفاده از عصا. دویدن در آب، نقش و تاثیر مفصلها را در حرکت کاهش میدهد و درد عضلانی را به کمترین شدت ممکن میرساند. ممکن است درد و تورم صبحها یا بعد از نشستن یا استراحت بدتر شود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تردمیل همه دنیا لطفا از سایت ما دیدن کنید.

خرید کتاب رمان انگلیسی

ایندکسر