آیا می توانید 5-10 برابر بیزینس کوچینگ خود را در ارزش تولید کنید؟

نکته اصلی تولید بازده 5-10 برابر از خدمات مربیگری شما برای درک اهداف و چالش های مخاطبان است. مردم مایل هستند برای رسیدن به اهداف و غلبه بر چالش ها هزینه بپردازند ، اما تنها در صورت درست بودن آنها.

بیشتر افراد به جای انجام کارهای سخت در نشستن با اعضای مخاطبان ، پرسیدن سوالات بزرگ و گوش دادن به نیازهای واقعی خود ، فرضیه هایی را در مورد مخاطبان خود ایجاد می کنند.

با 10 – 25 نفر از اعضای مخاطب مورد نظر خود مکالمه فردی کنید. سؤالات بزرگ سؤال کنید تا افکاری را که به ندرت با آنها به اشتراک می گذارید بیرون بکشید اگر برای سؤالات خود به یک چارچوب مشخص تر نیاز دارید ، از نظر هفت حوزه زندگی فکر کنید (با سهولت اثبات بازده سرمایه گذاری) رتبه بندی کنید:

مالی (مشاوره سرمایه گذاری فکر کنید)

شغل (فکر می کنید تغییر شغل یا مربیگری اجرایی)

سفر و ماجراجویی (فکر می کنم هک سفر)

جسمی (فکر کنید سرخپوشان یا کراس فیت)

یادگیری (خواندن فکر کنید یا مهارت کسب کنید)

روابط (فکر کنید خانواده ، دوستان و عاشقانه)

معنوی (مراقبه یا دین فکر کنید)

هنگام مصاحبه ، باید الگوهای کوچینگ و بیزینس کوچینگ اهداف یا چالش های مشابه را پدیدار کنید. شما می توانید غواصی را در حوزه تخصص خود در نظر بگیرید ، اما به یاد داشته باشید که تخصص شما ممکن است با یک نیاز واقعی مطابقت نداشته باشد.

مردم هزینه می کنند تا به اهداف خود برسند و چالش های زندگی خود را حل کنند. به آنها کمک کنید تا به یک هدف برسند یا چالشی را که ارزش مربیگری شما را 5-10 برابر می کند را حل کنند.

آیا شما هنوز هم به کمک کمک می کنید؟
اکنون این بخشی است که باید با خودتان وحشیانه صادق باشید. با توجه به مخاطبی که به آن اهمیت می دهید ، توانایی پرداخت آنها و چالش ها یا اهدافی که برای شما بیان کرده اند ، آیا می توانید یک تجارت پایدار ایجاد کنید؟ اگر چنین است ، آیا شما هنوز هم به اندازه کافی به کار خود توجه می کنید؟

من صحبت نمی کنم ، “بله ، من می توانم این کار را بکنم” ، اما “F *٪ ^ بله ، اجازه دهید این کار را انجام دهیم.”

کمک به مخاطبان شما برای حل چالش های خود یا رسیدن به اهدافشان دشوار خواهد بود. ساعتهای بی شماری را صرف تحقیق کردن ، ضرب و شتم سر خود بر روی میز ، خواندن کتاب ، پیاده روی در دفتر خود و رنج بی خوابی کارآفرینی خواهید کرد زیرا فکر می کنید از طریق راه های کمک به شما.

هدف مخاطبان را انتخاب کنید یا به عنوان یک متخصص به اندازه کافی از آن مراقبت کنید و آنها را به اندازه کافی برای پرداخت هزینه خود اهمیت می دهید. اگر اهمیتی نمی دهید ، یا آنها اهمیتی نمی دهند ، از آغاز شروع کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>