حفظ سرمایه ناشران کتاب دفاع مقدس

محسن مهرآبادی ، مدیرعامل انجمن ناشران دفاع مقدس ، در مصاحبه با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، با اشاره به وضعیت

توسط HASHTADONOH در 2 مهر 1399
محسن مهرآبادی ، مدیرعامل انجمن ناشران دفاع مقدس ، در مصاحبه با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، با اشاره به وضعیت فعلی آثار دفاع مقدس ، گفت: "مسئله دفاع مقدس ، با وجود اهمیت کتاب آشپزی و هیچ کس بدون شک این مورد پذیرش گسترده ای است. هیچ کسی با آن روبرو نیست و فقط برخی از رمان ها و داستان ها ، به ویژه آثار ارائه شده توسط رهبر ، مورد توجه عموم قرار می گیرد. وی افزود: تصور اینکه کتابهای دفاع مقدس در مقیاسی برابر با کتاب آشپزی سایر کتابها هستند غلط است و یکی از دلایلی که ناشران دفاع مقدس به کار خود ادامه می دهند اشتیاق خودشان و گذشته ای است که آنها را به دفاع مقدس گره می زد. ؛ یعنی یا خودشان از قلب حادثه بیرون آمده اند یا با عناصری که آنها را آلوده کرده در تماس بوده و ناگزیر به راه خود ادامه می دهند.

خرید کتاب آشپزی

مهرآبادی گفت: ناشران خرید کتاب آشپزی علاقه مند به این حوزه حتی با تیراژ کم  کتاب آشپزی یا چاپ مجازی و تولید کتاب الکترونیکی موفق شده اند تا حدودی حضور خود را خرید کتاب آشپزی در بازار حفظ کنند. "با توجه به اینکه کاغذ برای همه ناشران گران شده است ، ناشران ما نیز گران شده اند." گران است ، اما مسئله این است که خرید کتاب آشپزی کتاب های کاغذی اکنون محبوب نیستند و به دلایل مختلف در سبدهای خرید نیستند ، که بارها درباره آنها صحبت می شود. وی یادآور شد: ناشران عمومی که خرید کتاب آشپزی در این زمینه کتاب آشپزی فعالیت می کنند نیز با این فرض کار می کنند که می توانند کتاب های خود را به کتابخانه های عمومی ارسال کنند و از مردم دور نباشند و به صورت دولتی در دسترس عموم قرار گیرند.

دانلود کتاب آشپزی ساده ایرانی

مهرآبادی با اشاره دانلود کتاب آشپزی ساده ایرانی به نگرانی ناشران از کتاب آشپزی ورود به فضای کتاب های الکترونیکی ، توضیح داد: همه ناشران از جمله مقدس ، عمومی یا حمایت از کودکان و نوجوانان در تبدیل مقاله به کتاب الکترونیکی ، نگرانی هایی از جمله حفظ سرمایه نشریات و این در ابتدا دارند. دانلود کتاب آشپزی ساده ایرانی مانع این کار می شود. " ؛ با این حال ، از آنجا که آنها چاره ای ندارند ، سعی می کنند از راه های مختلف این مسیر را برای خود باز کنند. مدیر عامل انجمن ناشران دفاع مقدس گفت: "من حتی اخیراً دیده ام که چندین ناشر موافقت کرده اند که برای خود نرم افزاری تولید کنند و کتابهای خود را با پسوندهای ویژه قابل دانلود کتاب آشپزی ساده ایرانی تبدیل به کتاب که قابل تبدیل به متن یا هر قالب دیگری نیستند ، بخوانند." . این یک اقدام قابل توجه است.

دانلود کتاب آشپزی حرفه ای

مهرآبادی به نگرانی ناشران دانلود کتاب آشپزی حرفه ای در این زمینه کتاب آشپزی اشاره کرد و گفت: از آنجا که در همه زمینه ها رقابت وجود دارد ، همیشه این ترس وجود دارد که مردم وارد مباحث نرم افزاری و سخت افزاری شوند و ناشران سرمایه گذار به همان میزان سرمایه در چرخه مالی و اقتصادی سرمایه گذاری کنند. دانلود کتاب آشپزی حرفه ای پست را گم کنید و از آنجا که مبنای قانونی این پست ، حتی برای ناشران عمومی هنوز به طور کامل مشخص نشده است دانلود کتاب آشپزی حرفه ای، این مسئله باعث نگرانی می شود. وی معرفی رشته های مجازی و الکترونیکی را از جمله برنامه های انجمن ناشران دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: طرحی در این انجمن ارائه شد تا بتوانیم از روش های فروش سالانه که در کتاب ملی دفاع مقدس داریم استفاده کنیم ؛ یعنی ما از روش فروش فیزیکی خارج می شویم و روی روش های فروش مجازی تمرکز می کنیم. مهرآبادی در این باره توضیح داد: ما سعی داریم کتاب آشپزی این کار را از طریق نرم افزار جدید یا نرم افزاری که به موضوع کتاب می پردازد انجام دهیم و ژانری را به عنوان ادبیات مقاومت ایجاد می کنیم و در این زمینه حضور خواهیم داشت. اما هنوز نگرانی هایی در مورد از دست دادن کتاب های کاغذی برای ناشران وجود دارد.

دانلود کتاب آشپزی آسان pdf

وی افزود: حدود 130 ناشر دفاع مقدس در کشور شناسایی شده اند که هر ساله از نمایشگاه ملی حفاظت مقدس بازدید می کنند. "از این تعداد دانلود کتاب آشپزی آسان pdf، بیش از 50 ناشر فعال نیستند دانلود کتاب آشپزی حرفه ای و ناشران دیگر به ندرت در این زمینه كتاب تولید می كنند كه 33 ناشر یكی هستند و حدود 60 ناشر نیز در راه عضویت هستند. مهرآبادی همچنین به چاپ حدود 8000 عنوان کتاب دانلود کتاب آشپزی آسان pdf مستقل کتاب آشپزی در حوزه دفاع مقدس در سال های مختلف اشاره کرد و گفت: دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس که آذرماه گذشته در بندرعباس برگزار شد ، حدود 1500 عنوان کتاب در آن به نمایش درمی آید. در چهار سال دانلود کتاب آشپزی آسان pdf گذشته منتشر شده است. البته در دو سال گذشته صنعت نشر رو به کاهش بوده و حوزه دفاع مقدس نیز از این مشکل بی بهره نیست. فرصت برگزاری یازدهمین نمایشگاه محافظت مقدس از واقعیت مهرآبادی همچنین درباره تأثیر بیماری کرونر قلب بر فعالیت ناشران کتاب آشپزی اخیر در این زمینه گفت: بیماری عروق کرونر قلب بر همه مشاغل سایه افکنده و ما را از فعالیتهای اجتماعی و حضور فیزیکی بیگانه محروم کرده است. هم در بین اعضا و هم در بین ناشران و مخاطبان ، این امر منجر به توقف بسیاری از فعالیت های ما شده است. naked link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن