خرید و فروش بک لینک دائمی باکیفیت

بستگی دارد که صفحات شما با چه کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل قرار داشته باشد، یکی از فاکتورهای سئو خارجی برندساز

توسط HASHTADONOH در 16 فروردین 1400

بستگی دارد که صفحات شما با چه کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل قرار داشته باشد، یکی از فاکتورهای سئو خارجی برندسازی است که یکی از زیر مجموعه های آن سرچ نام برند در موتورهای جستجو است و این مورد شامل سئو خارجی وب سایت محسوب می شود. این نوع بازاریابی بازاریابی انعطاف پذیر است و کمک می کند تا شما را وادار به دانستن نام تجاری خود را برای مخاطبان جدید. استفاده از PBN با اینکه بسیار دلنشین میباشد اما اگر در اجرای آن کمی اشتباه کنید قاعده بازی عوض خواهد شد و این شما هستید که بازنده میدان خواهید بود و تلفات بسیار شدیدی را برای شما به همراه خواهد داشت . همانطور که می دانید بک لینک های PBN یکی از روش های اتصال کلاه سیاه و کلاه خاکستری در سئو است. یکی دیگر از دستههای سئو که اهمیت بسیار زیادی دارد، سئوی خارجی سایت یا Off Page SEO است.

منابع آموزشی برای یادگیری سئو سایت در ایران کم نیست. سایت های زیادی در مورد سئو و تکنیک های بهینه سازی سایت برای گوگل محتوای آموزشی کاربردی تولید می کنند و در اختیار عموم قرار می دهند. از سال 2016 تاکنون این کتاب آپدیت می شود و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. همچنین یکی از نکات مثبتی که در این کتاب می خوانید پیش بینی آپدیت الگوریتم های جدید گوگل در آینده است. سئو و بهینهسازی سایت یکی از موارد مدیریتی بسیار مهم هر سایتی است که مدیران سایتهای مختلف آن را در اولویت قرار میدهند. ارتباط میان وب سایتی که به شما لینک داده و صفحه سایت شما دارای اهمیت است. در واقع سایتی که راهاندازی میکنید اگر بر روی سئوی آن کار نکنید نمیتوانید از آن انتظاراتی نظیر کسبوکار موفق، درآمد و… در سئوی داخلی سایت لینکها مهم نیستند اما اگر میخواهید سئوی خارجی خوبی داشته باشید، باید آن را نیز بهینهسازی کنید. این دو سایت جزء بهترین سایت های آموزش سئو در دنیا هستند که سئوکارهای زیادی روزانه به آن ها مراجعه می کنند. در این کتاب با استراتژی های سئو و بازاریابی و رابطه بین این دو آشنا می شوید.

این کتاب ویرایش های مختلفی دارد و هر سال نسخه جدید آن منتشر می شود. آخرین کتابی که در زمینه سئو منتشر کرده است با عنوان “SEO 2019” در سایت آمازون موجود می باشد. در وب سایت نیوسئو سعی شده است در مقالات به صورت سلسله وار نکات زیادی آموزش داده شود تا شما بتوانید به تنهایی برای انجام سئو آماده شوید. جالب است بدانید بیش از ۹۵ درصد کاربران تنها صفحه اول گوگل را بررسی میکنند و اگر در صفحه دوم قرار دارید، باید سعی کنید رتبه خود را افزایش دهید. بعد از اینکه موتورهای جستجو کلمه کلیدی شما را یافتند، باید کاربران روی صفحه شما کلیک کنند. 2-افزایش رتبه صفحه : رتبه صفحه در گذشته یک عدد بین (۰ و ۱۰ ) بود که اهمیت یک وب سایت را از لحاظ گوگل نشان می داد و امروزه Pa , Da جایگزین آن گردیده. سئو خارجی به طور کلی شامل دریافت سیگنال از دیگر سایت ها به سایت خود می شود که مهم ترین آن نیز ساخت بک لینک یا لینک بیلدینگ است.

در این بخش نیز موارد زیادی اهمیت دارند و به میدان میآیند؛ به طور مثال یکی از مواردی که در این بخش اهمیت زیادی دارد، شبکههای اجتماعی و محتوای تولید شده شما در این شبکهها هستند. به طور کلی تمامی مواردی که در خارج از سایت شما در حال انجام و به نحوی با سایت شما ارتباط داشته باشد را سئوی خارجی میگویند. به نحوی که موتورهای جستجو به سادگی کلمات کلیدی ما را پیدا کنند. باید کلمه کلیدی خود را در توضیح متا بیاورید، اما زیاده روی نکنید. کلمه کلیدی در عنوان تصویر و متن alt، به شما کمک می کند متنی متمرکز و هدفمند داشته باشید. این متن قابل کلیک می تواند باعث بهیود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو شود. اگر محتوای سایت شما ضعیف باشد، سئو خارجی نمی تواند تأثیری که باید را داشته باشد. شاید این کار در ظاهر آسان باشد، ولی برای بسیاری از افراد کمتر از یک کابوس نیست زیرا آنها باید صدها مقاله مختلف را بررسی کرده و سپس به دنبال کلیدواژهای باشند که لینک آن حذف شده است.

اگر میخواهید لینکی که میسازید بیشترین تاثیر را بر سئوی سایتتان داشته باشد، وب سایتهایی را پیدا کنید که این کار را نمیکنند. البته در صورتی این کار را انجام دهید که اطلاعات آن سایت مرتبط با مطلب شما باشد. افزایش رتبه سایت در موتور جستجو با توجه به قوانین و الگوریتمهای گوگل امکانپذیر است! در این میان کیفیت لینکهای بسیار مهم هستند و باید بدانید که اگر لینکهایی که به سایت شما ارجاع داده میشوند از نظر موتورهای جستجو بهینه و باکیفیت نباشند، روی سایت شما تاثیر عکس خواهد داشت؛ یعنی یک لینک بیکیفیت ممکن است به جای آنکه موجب افزایش رتبه سایت شما شود، باعث کاهش سایت شما شود و از طرف گوگل جریمه شوید. سئو به تمامی اعمال و رفتارهایی گفته میشود که مدیران سایتها در زمینه افزایش رتبه سایت انجام میدهند. اکنون این سوال مطرح میشود که اگر نخواهیم بک لینک بخریم، چطور باید برای سایت، بک لینکهای مناسب جمعآوری کنیم؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن