خرید کتاب دانشگاهی

آقای فراهخواه خاطر نشان كرد كه خرید کتاب های دانشگاهی با تخفیف بخش قابل توجهی از مباحث مطرح شده مربوط به خرید کتاب دانشگاهی سیاستگذاری بود كه معمولاً در حیطه اختیارات وی نبود. اما نکته اینجاست که اگر دوستان سیاستگذار به این نتیجه رسیده اند که مثلاً اگر می خواهند جلسات تخصصی را افزایش دهند ، باید بگویم آزمایش و اجرای یک پروژه آزمایشی برای شما نتیجه گرفتن و بازخورد است. و آن را بگیرید اگر فکر می کنید با وجود مخالفت های موجود ، ما همچنان می خواهیم این مخالفت ها را تأیید کنیم ، نگه داشتن خلبان به طور کلی بی فایده است.

در مورد نقص سایت ، پیشنهاد می کنم با ارسال تماس با تعداد محدودی از ناشران برای مدت زمان محدود ، از آنها بپرسید که در مورد نقایص سایت چه نظری دارند. پوشش مختصر به عنوان یک قاعده ، بخش قابل توجهی از این اعتراضات خرید کتاب دانشگاهی منعکس خواهد شد. منطقی است که ما باید الگوی منطقی تری را برای این نمایشگاه در نظر می گرفتیم که آن را در نظر نگرفته ایم. اما به همین ترتیب ، می توان امیدوار بود که با تأمل در دیدگاه های علاقه مندان به این حوزه و متأسفانه ، ممکن است به نتیجه ای که باید می رسید نرسیده اند ، به ویژه ناشران کوچک ، بتوانیم از آن که می داند مشکلات سایت نمایشگاه چیست. آیا باید اصلاح شود و کدام نکته باید اضافه شود؟ این منطقی ترین روش خرید کتاب خارجی برای انجام آن است.

آبکاری: در این جلسه بحث های خوب و کاملی وجود داشت و جا دارد که خرید کتاب دانشگاهی به لحظات مثبت این نمایشگاه اشاره کنیم. به نظر من یکی از مهمترین نکات نمایشگاه کتاب مجازی کاهش هزینه ها بود. به عنوان مثال ، ناشران شهرستانی برای شرکت در نمایشگاه کتاب تهران هر ساله باید هزینه های زیادی پرداخت می کردند. اما این نمایشگاه هزینه ناشران و مخاطبان کتاب را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

دید ناشران از دیگر نقاط قوت نمایشگاه کمتر بود. غرفه های خرید کتاب دانشگاهی بزرگتر نمایشگاه فیزیکی برای ناشران قویتر است. اما چنین تقسیم بندی در این نمایشگاه وجود نداشت و همه ناشران می توانستند در یک سطح حضور داشته و کتاب های خود را ارائه دهند.

در پایان باید بگویم که مهمترین چیز از نظر طراحی دسترسی آسان مردم به محصولات است. یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه فروش کتاب و کمک به ناشران برای برون رفت از این وضعیت است. بنابراین دسترسی قطعاً باید بیشتر و راحت تر باشد ، دسته های جدید فیدیبو، کتاب های پرفروش و کتاب باید به هر ناشر نشان داده شود و افراد باید با فیلتر مناسب خرید کتاب دانشگاهی بتوانند کتاب های خود را به راحتی پیدا کنند.

تسهیل فرآیندها نیز بسیار مهم است. من فکر می کنم معلمان و ناشران خرید کتاب دانشگاهی باید کاملاً آموزش ببینند. قبل از برگزاری چنین نمایشگاه هایی ، باید جلساتی با ناشران یا نمایندگان آنها برگزار و مصاحبه شود. زیرا قطعاً منظور آنها مواردی است که می توانند در طراحی م effectiveثر و مهم باشند.

انتشارات سوره مهر همچنین در طراحی و ارائه نمایشگاه کتاب تجربه قابل توجه و خلاقانه ای دارد. فکر می کنید این تجربه تا چه اندازه خرید کتاب دانشگاهی در ابعاد نمایشگاه ملی و ملی است و آیا می توان با قرار دادن مخاطب در فضای سه بعدی نزدیک به نمایشگاه فیزیکی به آن نزدیک شد؟

در سوره مهر ، ما تجربه دو نمایشگاه مجازی را داشتیم ، اولین نمایشگاه “پایان راهرو 27” که شبیه سازی سه بعدی غرفه انتشارات سوره مهر در نمایشگاه فیزیکی بود ، با توجه به اینکه دستهایمان به وب بازتر بود ، ما فکر می کرد کابین خرید کتاب دانشگاهی کمی بزرگتر است. کاملاً واضح بود و کاربر می توانست با ورود به محوطه نمایشگاه به این فضا قدم بگذارد و سپس با کلیک بر روی کتابی که می خواهد وارد فضای کتاب وب دو بعدی و روند خرید کتاب شود. آزمایش دوم با عنوان نمایشگاه کتاب دفاع مقدس ، ما توانستیم چهار ناشر دیگر را نیز بر اساس تجربه قبلی خود جذب کنیم. در این نمایشگاه خرید کتاب دانشگاهی، ما همان طراحی سه بعدی را داشتیم تا کاربران با حضور در نمایشگاه احساس کنند که نزدیک به نمایشگاه فیزیکی هستند. بنابراین دسترسی به کتاب از طریق فضای سه بعدی امکان پذیر بود و خرید در فضای دو بعدی صورت می گرفت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>