مجله دکوراسیون بست فرنیچر و بررسی کاربردها و مزایای پنتری روم

  همچنین شما با استفاده از روتختی های چهل تیکه و شمع های سنتی، صنایع دستی مانند

توسط HASHTADONOH در 12 شهریور 1401

 

همچنین شما با استفاده از روتختی های چهل تیکه و شمع های سنتی، صنایع دستی مانند ابریشم، بافت های سنتی زری و … ، به زیباتر شدن فضای منزل خود کمک میکنید. پارتیشن چیست ؟  همچنین در این سبک، چیدمان آشپزخانه های ایرانی مورد توجه قرار میگیرد. پس میتوان گفت سبک سنتی در مقابل تمامی سبک های غربی امروزه قرار گرفته است چراکه صنایع دستی در سبک دکوراسیون غربی هیچ جایگاهی ندارد. یکی دیگر از سبک های دکوراسیون منزل ایرانی که از هنر ریشه می گیرد، سبک دکوراسیون تلفیقی است. این سبک، تلفیقی از سبک سنتی و سبک غربی است. به طور مثال شما ممکن است در این سبک، فرش لاکی و یا گلیم را در میان مبلهایی با مدل غربی قرار دهید. امروزه با توجه به اینکه معماری و طراحی داخلی اکثریت خانه ها به شکل غربی است، استفاده از سبک تلفیقی برای چیدمان منازل طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از مزایای سبک تلفیقی این است که شما میتوانید با آزادی عمل بیشتری رفتار کنید.

رنگهای مرسوم در این سبک معمولا متضاد همدیگر بوده و از رنگ سیاه و سفید زیاد استفاده میشود. تمام کفپوشها باید ساده و تک رنگ باشد. اگر از فرش در خانه استفاده میکنید سعی کنید تک رنگ باشد یا ترکیبات رنگی کمی داشته باشد و لازم نیست آنقدر بزرگ باشد که بتواند تمام فضا را بپوشاند. شکل مبلمان باید از پیچیدگی به دور باشد و در عین حال دارای سادگی و ترکیب رنگی متضاد و یا تک رنگ باشد. طریقه چیدمان مبل در فضای خانه در سبک مدرن به صورت دایرهای و یا مقابل هم دیگر است. لوازم دکوری مورد استفاده باید در ابعاد کوچک و دارای اشکال هندسی و هنری خاص باشد که به فضا معنای مدرنیته بودن را بدهد. در طراحی سرویس بهداشتی در سبک مدرن قسمتی که قرار است وان حمام تعبیه شود از فضاهای دیگر با دیوارهای شیشهای جدا گردد. همچنین به جای یک دوش در داخل حمام، از چندین دوش استفاده کنید که از زوایای مختلف آب بپاشد. استفاده از رنگهای طبیعی و خنثی. ایجاد تعادل نامتقارن در مبلمان و طرحها. عدم استفاده زیاد و بیش از حد از وسایل خانه و تزئینات. استفاده از بافتهای مینیمال و ساده در سبک مدرن. مینیمال یا مینیمالیسم یک مکتب هنری است که دارای زرق و برق نیست ولی دارای نفوذ و گستردگی میباشد. در طراحی مینیمال بخشها و عناصر غیر ضروری حذف میشوند. در سبک مدرن سعی بر آن است که از سبکهای گذشته، شلوغی و زرق و برقی زیاد فاصله بگیریم تا بتوان خانههای کوچک را بزرگتر نشان داد. همچنین تمام رنگها رو به سادگی و مینیمالیسم است و اغلب از ترکیب رنگهای خنثی با رنگهای دیگر استفاده میشود. در سبک مدرن برای مبلمان تعادل بین اجسام داخل و بافتهای آن مدنظر است. طبیعت عنصر الهام دهنده سبک مدرن است. استفاده از گیاهان در فضای خانه طراوت و زیبایی را به دکوراسیون مدرن خانهی شما هدیه میدهد.

حتما قبل از سفارش مبل، اطلاعات کاملی را در مورد خدمات آنها، هزینهی تحویل و هر گونه گارانتی بدست آورید تا بعدا مشکلی برای شما پیش نیاید. اگر چه زیبایی مبل و تناسب آن با دکوراسیون خانه از اهمیت بالایی برخوردار است اما مواد سازنده و اجزای تشکیلدهندهی آن مهمتر است. هر چه مبلتان از مواد درجه یک و باکیفیت ساخته شود، دوام و طول عمر بالایی خواهد داشت. ما در مجموعهی چی بچین از مواد باکیفیتی در ساخت محصولات مبلمان خود استفاده میکنیم و گارانتی یک ساله تضمینی بر دوام بالای مبل میباشد. عموما اسکلت مبل راحتی در دو نوع چوبی و فلزی ساخته میشود. چوب رایجترین انتخاب برای مبل راحتی میباشد که عمده دلیل آن دسترسی آسان و تعمیر راحت آن است. چوب درختان افرا، کاج، بلوط و توس به عنوان مقاومترین نوع اسکلت مبل شناخته میشود اما به دلیل هزینهی بالای آنها کمتر در ساخت مبل بکار برده میشود.

در مورد نحوه چیدمان آن بهتر است مبل ها را تقریبا چسبیده به دیوارها قرار داد علت انتخاب شکل بدون منحنی نیز این است که مبل ها در کنار دیوار صاف ترکیب مناسب تری را ایجاد نمایند. حتی المقدور سعی کنید وسایل خانه را نزدیک به دیوارها قرار دهید تا از هدر رفتن کوچکترین فضاها نیز جلوگیری شود. اگر در جلوی پنجره ها از پرده های پارچه ای استفاده می کنید بهتر است رنگ آن ها نیز روشن انتخاب شود. نور نیز نقش مهمی را در زنده کردن فضا به عهده دارد. استفاده از نور مناسب و یکنواخت در آپارتمان خفگی محیط را از بین می برد، البته استفاده از نور طبیعی مناسب تر است. کاربردها و مزایای پنتری روم  در صورت ضعیف بودن نور طبیعی کمبود آن را با به کار گیری نو مصنوعی جبران نمایید. حتی المقدور از پرده های عمودی یا کرکره ای استفاده نکنید، زیرا از ورود نور خورشید به داخل تا میزان زیادی جلوگیری می نمایند.رده های پارچه ای یا توری بهترین انتخاب برای پنجره های آپارتمان محسوب می شوند.

پاتختی و میز آرایش این محصول طراحی مشابه و ویژه دارد و طرح مدرن آن بسی.. 1. سرویس خواب یک نفره ایلیاد یک کار زیبا و با استحکام بالا می باشد که به سبک مدرن طراحی شده است. این ست طراحی بسیار هماهنگ و ویژهای دارد و شامل تخت خواب، میز آرایش و پاتختی می باشد. 1. سرویس خواب یک نفره کیمبرلی یک کار مدرن زیبا و خاص می باشد که به سبک اسپورت طراحی شده است. این کالا بسیار جذاب بوده و به سبب نوع طراحی برای اکثریت گروه سنی حتی بزرگسالان مناسب است.2. این محصول زیبا از ام دی اف ساخته شده است و از دوام بسیار بالایی برخوردار است. 1. سرویس خواب یک نفره دانته یک کار با کیفیت و زیبا می باشد که به سبک نیمه کلاسیک طراحی شده است. این سرویس دارای طراحی هماهنگ و فوق العاده ای می باشدو سبک خاص طراحی پاتختی و میز آرایش، زیبایی بسیار چشم گیری به این ست بخشیده است.

اگر فضای خانه را سرد و بیروح یافتید با یک تابلوی مدرن با رنگ های گرم تعادل ایجاد کنید. یا اینکه چند تابلو را روی یک دیوار با نظمی خاص نصب کنید و از زیبایی بصری آن لذت ببرید. تابلو را بهتر است روی دیوار پشت کاناپه قرار دهید البته توجه کنید که ابعاد تابلو از ابعاد کاناپه بیشتر نباشد. با قرار دادن هالوژن یا لامپ های متنوع دیواری بالای سر تابلو می توانید زیبایی بصری آن را به رخ بیننده بکشید. اگر چند تابلو دارید همه را روی یک دیوار به شکل منسجم و متعادل قرار دهید. استفاده از چند تابلوی هم اندازه، یا با سایزهای متفاوت در کنار به ذوق و سلیقه هنری خودتان هم بستگی دارد. همانطور که پیش از این نیز گفتیم در دکوراسیون مدرن شلوغی جایی ندارد. لازم نیست حتما هر گوشه از منزل یک گلدان یا مجسمه خودنمایی کند! کلیشه های قدیمی را فراموش کنید. وجود یک یا چند مجسمه یا گلدان دکوری به سبک مدرن کافی است. طرح های هندسی حسابی جای خود را در دکوراسیون سبک جدید باز کرده اند. می توانید از انواع شلف های طرح هندسی متفاوت استفاده کرده اشیای تزیینی خود را در آن بچینید.

باکس های تلویزیون دیواری از همان ترندهای روز دکوراسیون است که میتوان آن را در خانههای بزرگ یا کوچک به کار برد و ظاهر خانه را مدرن ساخت. از مزایای چنین باکسهایی این است که فضای زیر میز تلویزیون را نیز قابل استفاده میسازد. گاهی نیز می توانید با سخت در برای این باکس ها تلویزیون خود را مخفی کنید. یکی از راههای ساده برای ایجاد تغییرات بزرگ در اتاق پذیرایی، استفاده از کاغذدیواریهای طرحدار برای دیوار پشت تلویزیون است. این روش هزینۀ چندانی ندارد اما یک تغییر چشمگیر را به وجود میآورد. پس کاغذدیواریها در دکور دیوار تلویزیون جدی بگیرید. استفاده از رنگهای مختلف و گرم چوب، در دکوراسیون یک ایدۀ طلایی است. علاوه بر این، اگر دیوار مورد نظرتان توان لازم برای وصل کردن تلویزیون ندارد، استفاده از چوب میتواند به استحکام تلویزیون روی دیوار کمک کند. هنگام کار با یک فضای کوچک، انبارش قوی ترین دوست شما است و درهم و برهمی دشمن شما.

انتخاب سبک دکور به قدری اهمیت دارد که دارد که نشان دهنده ی هویت یک مغازه یا فروشگاه و حتی یک خانه است. بنابراین باید در مورد آن بسیار فکر شده عمل کنید و همه چیز را در نظر بگیرید؛ از فرهنگ، سن و سلیقه اکثر مخاطبانتان گرفته تا سلایق و علاقه خودتان. در ضمن هیچ هیچ تضمینی وجود ندارد که یک سبک خاص که به تازگی به وفور دیده می شود در آینده هم محبویت خود را حفظ کند. بنابراین پیشنهاد ما این است که سبک مینیمال را در نظر بگیرید. مینیمالیسم به معنای سادگی و خلوتی در عین کاربردی بودن است. این قسمت بسیار به این بستگی دارد که شما چه چیزی می فروشید. فرض کنید فروشگاهی لباس شب می فروشد. آیا ممکن است در چنین فروشگاهی لباس ها در داخل قفسه قرار داده شوند؟ اکثر کسانی که برای خرید به بازار می روند بعد از مدتی گشت و گذار در مراکز خرید خسته می شوند؛ خصوصا در صورتی که همراه خریدار باشند!

  • کابینتهای توکار
  • استفاده از رنگهای خنثی،
  • کناف جا تلویزیونی
  • موقعیت: همدان
  • به رنگبندی محیط بیرون توجه کنید

تخت خواب های فلزی را کنار بگذارید و یک تخت چوبی با تاج و تزیینات زیبا تهیه کنید. روتختی خود را از میان انواع مخملی، ابریشمی و ساتن انتخاب کنید. کوسن های ظریف با طرح گل بخرید. میز پاتختی خود را نیز مشابه تخت خواب انتخاب کنید. از آباژورهای چوبی استفاده کنید. برای پوشش پنجره ها از پرده های بلند با پارچه های نفیس و تزییناتی مثل والان بهره بگیرید. حتما از یک فرش در فضا استفاده کنید. مجله دکوراسیون بست فرنیچر کاغذ دیواری ها را از میان طرح های گلدار و رنگ های آرامش بخش برگزینید. سرویس بهداشتی های کلاسیک، معمولا کابینت های چوبی با رنگ های کرم و قهوه ای دارند. در سرویس بهداشتی ها برای پیاده کردن سبک کلاسیک باید به سراغ روشویی های کابینت دار بروید و انواع دیگر را کنار بگذارید. اگر پایه کابینت ها منحنی یا دارای تزیینات باشد، بهتر است. می توانید سلیقه بیش تری به خرج بدهید و رنگ دسته کابینت ها را با رنگ شیرآلات و قاب دور آینه ست کنید.

آخرین مطالب