گران ترین هتل قشم

ما انسان ها چه بخواهیم و چه نخواهیم سفر را دوست داریم. شاید کمتر کسی را در این دنیا پیدا کنید که با سفر کردن ح

توسط HASHTADONOH در 16 مرداد 1399
ما انسان ها چه بخواهیم و چه نخواهیم سفر را دوست داریم. شاید کمتر کسی را در این دنیا پیدا کنید که با سفر کردن حالش خوب نباشد. اگر چه ایران عزیز ما پر از مکان های گردشگری است و هر کدام از این شهرها ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند اما سفر به جنوب و البته جزیره قشم می تواند تجربه های ناب تری در اختیارمان بگذارد.  برای افرادی که عاشق قدم زدن در کنار ساحل هستند و با شنیدن صدای دریا آرام می شوند سفر به این جزیره بهترین فرصت برای آن ها خواهد بود. در کنار همه جاذبه های گردشگری و طبیعی متعددی که در این جزیره خود نمایی می کنند، هتل ها و اقامتگاه هایی ساخته شده اند که تلاش می کنند سفر بهتر و لذت بخش تری برای مسافران رقم بزنند.  از هتل های چند ستاره گرفته تا سوئیت های کوچک، همه و همه دست در دست هم می دهند تا  گردشگران این ناحیه را با خاطرات خوب به خانه شان باز گردانند. در میان همه گزینه های مختلفی که برای اقامت در قشم در نظر گرفته شده است هتل های لوکس و مجلل طرفداران خاص خود را دارند. یکی از این هتل های لوکس هتل پرشیا قشم است که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم از این رو در صورتی که مایلید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با گران ترین هتل قشم به دست آورید تا انتها با ما همراه باشید.

آپلود عکس

هتل پرشیا قشم، گران ترین هتل این جزیره 

 زمانی که تور قشم  lahzeakharرا برای سفر به این ناحیه انتخاب می کنید خودتان را برای تجربه لحظات شگفت انگیزی که در این جزیره انتظارتان را می کشد هم آماده می سازید.  افرادی که یکبار به جزیره قشم سفر کرده اند خیلی خوب می دانند که جاذبه های گردشگری زیادی در این ناحیه وجود دارد و افراد می توانند چند روز را بدون غلبه دلتنگی در آن سر کنند و از امکانات بی نظیری که در اختیارشان قرار گرفته است لذت ببرند.  در میان همه این امکانات، هتلی جلوه گری می کند که به عنوان گران ترین هتل جزیره قشم شناخته می شود. این هتل که در سال 1396 افتتاح شده است یکی از مجلل ترین هتل های جزیره به حساب می آید.  ساختمان 5 طبقه این هتل، 24 باب سوئیت را در اختیار مسافران قرار می دهد و امکانات رفاهی متعددی برایشان دارد. از آنجایی که هتل پرشیا در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار گرفته است، با چند دقیقه پیاده روی می توان به ساحل سر زد و از آرامش بی نظیر آن لذت برد.

آپلود عکس

هتل پرشیا قشم، هتل مورد علاقه اهل خرید

علاوه بر همه این موارد، هتل پرشیا در موقعیتی ساخته شده است که دسترسی بسیار سریع و آسانی به مراکز خرید و مراکز تفریحی فراهم می کند. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به هنگام سفر دوست دارند مراکز خرید شهر مدنظرشان را کند و کاو کنند اقامت در هتل پرشیا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به عنوان مثال در عرض 7 دقیقه می توانید خودتان را به بازار قدیمی قشم برسانید، یا با سه دقیقه رانندگی سری به مرکز خرید ستاره قشم بزنید.  در این هتل، واحدهای مختلفی طراحی شده است که دید بیشتر آن ها به سمت ساحل و دریا است. اتاق های شیک و مجهز هتل پرشیا امکانات و تجربه بی نظیری در اختیار مسافران و گردشگران می گذارند.  یک اتاق با امکانات کامل  اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته که بیشترشان رو به دریا هستند و شگفتی های دریا را به رخ می کشند، آماده خدمت رسانی به مسافران هستند. امکانات مختلفی در این واحدها گنجانده شده است که از جمله آن ها می توان به تلفن، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه ،صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت، سرویس های بهداشتی ایرانی و خارجی اشاره کرد.

آپلود عکس

امکانات هتل پرشیا قشم

هتل پرشیا به عنوان یکی از هتل های لوکس و مجلل جزیره قشم امکانات مختلفی را در اختیار مسافران قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به اینترنت در لابی، خشکشویی، رستوران، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، آسانسور و... اشاره کرد.   سالن صبحانه خوری این هتل در طبقه پنجم آن واقع شده است که ظرفیت 40 نفری دارد. از دیگر امکاناتی که قرار است در این هتل شیک و مدرن نصیب تان شود تاکسی سرویس شبانه روزی است.  در هر وقت از شبانه روز که تصمیم گرفتید بیرون بروید و از زیبایی های قشم بهره مند شوید، می توانید از این تاکسی ها کمک بگیرید و راحت تر به مقصدی که در نظر دارید برسید.

آپلود عکس

هزینه اقامت در هتل پرشیا قشم

 اگر دوست دارید در هتلی لوکس اقامت داشته باشید و از امکانات منحصر به فرد آن بهره مند شوید هتل پرشیا بهترین گزینه پیشنهادی برای شما خواهد بود. قیمت اقامت در این هتل از 400 هزار تومان شروع می شود و بر اساس امکاناتی که در اختیارتان قرار می گیرد ممکن است تغییر کند. اگر عاشق دریا هستید و دیدن چشم انداز رو به دریا شگفت زده تان می کند و از طرفی کیفیت خدمات ارائه شده توسط هتل نیز برای شما حائز اهمیت ویژه ای است توصیه می کنیم هتل پرشیا را برای اقامت انتخاب کنید.
آخرین مطالب