آیا بخاری هیزمی امنیت دارد؟

راهنمای خرید و مقایسه بهترین راه حل های گرمایش منزل   شما به تازگی راهنمای گرمایش خانه را در وب پیدا کر

توسط HASHTADONOH در 13 آبان 1400

راهنمای خرید و مقایسه بهترین راه حل های گرمایش منزل

 

شما به تازگی راهنمای گرمایش خانه را در وب پیدا کرده اید. ما درک می کنیم که انتخاب بهترین بخاری برای خانه چقدر برای شما مهم است و به همین دلیل این منبع را ایجاد کرده ایم.

 

نیاز اساسی برای بخاری این است که هر زمان که دما کاهش می یابد، محیط و محیط اطراف شما را گرم نگه دارد. انتخاب بهترین راه حل گرمایشی برای نیازهایتان در نهایت باعث می شود احساس راحتی بیشتری داشته باشید و به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

 

 

هدف ما ارائه تمام اطلاعات و بررسی های عمیق بهترین راه حل های گرمایشی است تا به شما در انتخاب خود کمک کند. اگر مدل هایی وجود دارد که ارزش خرید ندارند، آن را در اینجا پیدا نخواهید کرد. ما طیف گسترده ای از راه حل های گرمایشی، از جمله پنکه ها، پانل ها، هالوژن ها و بخاری های حمام روغنی الکتریکی را پوشش می دهیم.

 

انواع مختلف گرمایش

انواع مختلفی از بخاری وجود دارد که ممکن است در خانه خود داشته باشید. آنها را می توان بر اساس قابلیت حمل و سوختی که آن را تامین می کند طبقه بندی کرد. بنابراین می توانید بخاری هایی با برق، گاز و نفت تهیه کنید.

 

بخاری برقی قابل حمل

کنوکتورها،

رادیاتورهای گرمایشی یا فن،

رادیاتور روغن برقی حمام،

رادیاتور هالوژن

بخاری برقی ثابت

بخاری های دیواری

رادیاتور دیواری

بخاری گازی ثابت

شعله باز

تابشی

جلوی شیشه

بدون کانال

آبگرمکن برقی

اگر می خواهید خانه خود را به آبگرمکن برقی مجهز کنید، می توانید در قسمت آب گرم سایت ما اطلاعات کسب کنید. ما همچنین می توانیم مستقیماً به شما توصیه کنیم که به مهندس گرمایش خصوصی من که در این نوع نصب تخصص دارد مراجعه کنید.

 

همه راهنماهای ما در مورد گرمایش داخلی / خارجی

 

 

حمام، اتاق نشیمن، گاراژ یا حتی برای پاسیو، راه حل های زیادی برای گرم کردن موثر فضای داخلی یا خارجی وجود دارد. برای پیدا کردن مدل رادیاتور یا سیستم گرمایشی که به بهترین وجه با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد، با راهنمای ما که به هر راه حل اختصاص داده شده است، مشورت کنید:

 

چه نوع گرمایشی برای خانه خود انتخاب کنید؟ معیارهایی که باید در نظر گرفته شوند.

 

 

با وجود طیف گسترده ای از بخاری های موجود، تشخیص اینکه کدام نوع بخاری برای نیازهای شما بهترین است، می تواند دشوار باشد. بنابراین، در اینجا در راهنمای خود، ما چند فاکتور را که هنگام انتخاب راه حل گرمایشی به آنها نیاز خواهید داشت، مورد بحث قرار خواهیم داد. در اینجا برخی از عواملی است که باید در نظر بگیرید.

 

هدف گرمایش

مهمترین عاملی که باید در نظر گرفت هدف اصلی بخاری است. بنابراین باید به تعدادی از سوالات پاسخ دهید: آیا آبگرمکنی که انتخاب می کنید تنها منبع گرما در منطقه ای است که از آن استفاده خواهید کرد؟ پاسخ به این سوال می تواند قدرت رادیاتور را تحت تاثیر قرار دهد.

 

بخاری یا رادیاتور چه مدت باید منطقه را گرم کند؟ اگر برای مدت کوتاهی باشد، یک بخاری کوچک قابل حمل ممکن است کافی باشد.

بخاری در چه محیطی استفاده می شود؟ - در داخل یا خارج.

آیا نیاز دارید که بخاری قابل حمل باشد تا بتوان آن را بین اتاق ها جابه جا کرد؟

آیا می خواهید گرمای فوری داشته باشید یا خوب منتظرید تا اتاق در یک دوره زمانی گرم شود؟

همانطور که می بینید، قبل از شروع انتخاب بخاری باید سوالات زیادی از خود بپرسید.

 

کدام سوخت را انتخاب کنیم؟

عامل دیگر نوع سوختی است که در دسترس است و می خواهید برای تامین برق بخاری از آن استفاده کنید. اگر قصد دارید از گرمایش در داخل خانه استفاده کنید، برای دسترسی به برق و گاز مشکلی ندارید.

 

با این حال، اگر به گرمایش در سوله یا کارگاه در پشت باغ نیاز دارید، ممکن است به نوع سوخت موجود دسترسی نداشته باشید. بنابراین اگر منبع سوختی را ترجیح می‌دهید که دسترسی آسان به آن ندارید، می‌توانید منبع مناسبی را که می‌تواند بسیار گران قیمت باشد نصب کنید یا نوع دیگری از بخاری را انتخاب کنید.

 

اگر کارگاه شما برق ندارد و تامین برق یا گاز آن از خانه بسیار گران خواهد بود، ممکن است به فکر خرید بخاری بنزینی قابل حمل بطری باشید.

 

چه مکانیزمی برای گرمایش شما؟

وقتی در مورد مکانیسم صحبت می کنیم، در مورد نحوه پراکندگی گرما در یک اتاق صحبت می کنیم. رادیاتورها بسته به مکانیزمی که برای گرم کردن یک فضا استفاده می کنند به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از بخاری تابشی یا گرم کن همرفت.

 

بخاری های کانوکشن گرما را به هوا منتقل می کنند، آنها معمولاً دارای فن های داخلی هستند که به پخش هوای گرم در سراسر اتاق کمک می کند. آنها برای گرم کردن فضاهای بسته مانند اتاق های کوچک و دفاتر مناسب

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن