اشتباهات رایج دررپورتاژآگهی

1 - زمان ارسال گزارش آگهی بعضی اوقات ما در کمترین زمان تعداد زیادی گزارش را در سایت های مختلف منتشر می کنیم ت

توسط HASHTADONOH در 30 تیر 1399
1 - زمان ارسال گزارش آگهی بعضی اوقات ما در کمترین زمان تعداد زیادی گزارش را در سایت های مختلف منتشر می کنیم تا نتیجه بگیریم. این گزارش هایی که شما برای به دست آوردن بک لینک منتشر کرده اید ممکن است در مدت زمان کوتاه نتیجه بسیار شگفت انگیزی برای شما باشد اما به احتمال زیاد این خوشبختی دوام نخواهد داشت و پولی که برای دریافت این گزارش هزینه کرده اید منجر به مجازات شدن و حذف شدن از آن خواهد شد. نتایج Google به طور همزمان. حال تصور کنید که قبل از شروع گزارش تبلیغات ، رتبه شما نتیجه گوگل 8 یا 9 بوده است و اکنون با این حرکت خودکشی نه تنها به مقام اول صعود نکردید بلکه از نتایج حذف شدید. 2 - متن و محتوای گزارش آگهی یکی از رایج ترین اشتباهات در ارائه گزارش های متنی کپی و یکسان در کلیه سایت های ناشر این است که می دانید متن تکراری به عنوان نسخه شناخته شده است و کارایی خود را از دست می دهد. پیشنهادات سایت مرطوب برای گزارش 1 - ارائه متون منحصر به فرد و غیر تکراری سعی کنید مطالبی که در سایت های مختلف ارائه می شوند و گزارش هایی را برای بک لینک منتشر می کنید ، همه با یکدیگر متفاوت هستند و متون قبلاً در هیچ کجا منتشر نشده اند. این باعث افزایش اعتبار محتوا می شود و پیوندهایی که از این گزارش به شما ارائه می شود ، اعتبار بیشتری خواهند داشت. 2 - سایتهای مرتبط با و نزدیک شما: دلیلی که گوگل وقتی یک فروشگاه لباس هستید و از سایت فناوری استفاده می کنید ، لینک بالایی به شما می دهد چیست؟ اگر می خواهیم یک مثال ملموس ارائه دهیم ، می توان گفت فرض کنید شما یک تکنسین برق هستید و آنها در مورد شما تحقیق و تحقیق می کنند. اکنون تأییدی که یک تکنسین برق دیگر در مورد شما می دهد با ارزش تر است یا به عنوان مثال دندانپزشک است واضح است که تأیید همکار شما با ارزش تر است. بنابراین سعی کنید گزارش های خود را در سایت هایی منتشر کنید که دارای محتوای مشابه با شما هستند. سایت منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن