جی پی اس چیست و به چه منظوری ساخته می شود؟

بهترین فروشگاه برای خرید جی پی اس خودرو قطعا در جاهای مختلفی نام جی پی اس را شنیده اید و نسبت به آن کنجکاو شد

توسط HASHTADONOH در 26 اردیبهشت 1400

بهترین فروشگاه برای خرید جی پی اس خودرو

قطعا در جاهای مختلفی نام جی پی اس را شنیده اید و نسبت به آن کنجکاو شده اید ما در این مقاله به طور مفصل در رابطه با این جی پی اس ها و ویژگی ها و قابلیت های آن ها صحبت می کنیم و پس از آن بهترین فروشگاه برای خرید جی پی اس خودرو را نیز به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.  جی پی اس ها یک وسیله ی کوچکی هستند که شما می توانید آن را به خودروی خود وصل کنید و در هر لحظه آمار خودرو ی خود را داشته باشید‌. لازم به ذکر است که این جی پی اس ها آن قدر کوچک هستند که شما می توانید آن را به طور مخفیانه در خودروی خود مخفی کنید.

این جی پی اس ها برای کسانی که تاکسی تلفنی دارند و می خواهند بدانند که راننده ی آن ها در آن زمان مشخص در چه مکانی است یک وسیله ی بسیار مفیدی است .بله درست خواندید شما می توانید به کمک این دستگاه موقعیت خودرو ی خود را به طور دقیق شناسایی کنید این دستگاه زمانی حائز اهمیت می شود که خدای نکرده خودروی شما را دزدیده باشند. شما به کمک این جی پی اس ها نه تنها می توانید موقعیت دقیق خودرو را کشف کنید بلکه می توانید خودرو را از کار بیندازید

این جی پی اس ها ها دارای سنسور های گوناگونی هستند

خب تمام ویژگی های این جی پی اس ها به همین چند نکته ذکر شده ختم نمی شود‌.  این جی پی اس در برابر تمام عوامل خارجی مثل باد، باران ، سرما و گرما بسیار مقاوم است. لازم به ذکر است که این جی پی اس ها دارای سنسور های زیر هستند.

  • سنسور دما
  • سنسور ضربه
  • سنسور وارد و یا خارج شدن از یک محدوده مشخص
  • سنسور سرعت
  • سنسور کاهش باتری

شما به کمک این جی پی اس ها می توانید بفهمید که باتری خودرو در چه وضعیتی است. این دستگاه در صورت تمام شدن باتری و یا حتی به سرقت رفتن آن به شما علامت می دهد. زمانی که ماشین شما وارد یک محدوده ی خاص شود و یا این که از آن خارج شود شما به کمک این جی پی اس ها می فهمید. گاهی در حین رانندگی سرعت ما بدون این که خودمان بفهمیم بالا می رود در چنین مواقعی این جی پی اس به شما هشدار می دهد تا سرعت خود را کم کنید. 

آیا قیمت جی پی اس ها خیلی بالا است ؟

خیلی از افراد هستند که از شیوه های مختلفی برای بستن درب ها بر روی سارقین استفاده می کنند مثلا به مدال ماشین خود قفل می زنند و یا این که فرمان ماشین را قفل می کنند اما این شیوه های قدیمی این گونه نیستند که در آن زمانی که شما از ماشین خود دور هستید بدانید ماشین سر جای خود هست یا خیر اما شما به کمک جی پی اس خودرو می توانید ماشین را خود را بر روی تلفن همراه خود بینید.

خیلی از افراد از ما سوال می پرسند که آیا قیمت جی پی اس خودرو خیلی گران است؟ باید خدمت شما عرض کنیم که انواع و اقسام مختلفی از این جی پی اس ها ساخته شده و به دست بشر رسیده است . این تنوع در مدل موجب تنوع در قیمت نیز می شود و شما می توانید با قیمت های مختلفی این جی پی اس ها را تهیه کنید. مطمئن باشید که شما هر قیمتی که بایت خرید این جی پی اس ها بپردازید باز به نفع شما است زیرا قطعا می دانید که قیمت خودرو ها روز به روز بالا تر می رود و اگر خدای نکرده خودروی شما به سرقت برود سالیان سال باید تلاش کنید تا یک خودروی دیگر بخرید.

بهترین فروشگاه برای خرید جی پی اس خودرو

این روز ها خیلی از فروشگاه و افراد به کار خرید و فروش جی پی اس خودرو مشغول هستند اما خب متاسفانه خیلی از این افراد جی پی اس مرغوب و اصل به دست مشتری نمی دهند و به این منظور که دستگاهی با قیمت کم تر به مشتری بفروشند از نمونه های تقلبی به آن ها می فروشند و یا این که نمونه های اصل را به چندین برابر قیمت به آن ها می فروشند از این رو بهتر است تا از معتبرين نمايندگي ردياب خودرو در ايران خرید نمایید. شما می توانید  جی پی اس مورد نظر خود را از ما بخرید. شما قبل از خرید از ما با کارشناس های ما در این زمینه صحبت می کنید و آن ها به شما می گویند که چه نوع جی پی اس به کار شما می آید. در کنار آن شما می توانید یک کالا ی اصل را با قیمت مناسب و با خیال راحت خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید پس اصلا نگران نباشید .

نکات نهایی در رابطه با چی پی اس های خودرو

خب قدم بعدی بعد از پیدا کردن بهترین فروشگاه برای خرید جی پی اس خودرو این است که یک سیم کارت تهیه کنید و سپس آن را فعال کنید. قدم بعدی این است زمانی که سیم کارت فعال شده ی خود را به داخل دستگاه انداختید شماره های پشتیبانی را وارد کنید. مرحله ی بعد کمی کار تخصصی تر می شود شما می توانید از یک فرد مجرب بخواهید تا نصب این کار را برای شما انجام بدهد. بعد از اتمام کار شما می توانید به کمک تلفن همراه خود خودروی خود را چک کنید و هم چنین صدای درون ماشین را بشنوید.

شایان به ذکر است که این جی پی اس ها چندین سال گارانتی و خدمات پس از فروش دارند و شما با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده کنید.  این جی پی اس ها به خاطر سایز کوچکی که دارند به شما کمک می کنند که ان را به صورت مخفیانه در خودرو نصب کنید که هیچ کس متوجه آن نشود پس همین حالا نسبت به خرید جی پی اس خودرو اقدام کنید و امنیت ماشین خود را به مقدار قابل توجهی بالا ببرید.

آخرین مطالب