حذف اکانت تلگرام با لینک مستقیم

حذف اکانت تلگرام یا دیلیت اکانت تلگرام ( پاک کردن اکانت تلگرام ) بعضی اوقات به صورت خودکار و گاهی توسط شخصی ان

توسط HASHTADONOH در 20 مرداد 1400

حذف اکانت تلگرام یا دیلیت اکانت تلگرام ( پاک کردن اکانت تلگرام ) بعضی اوقات به صورت خودکار و گاهی توسط شخصی انجام می شود. گاهی اوقات به دلایل مختلف افراد تصمیم می گیرند حساب تلگرام خود را حذف کرده و از این شبکه اجتماعی دوری کنند. برنامه دیلیت اکانت تلگرام از طریق خود برنامه تلگرام امکان پذیر نیست. در زیر نکات مربوط به حذف اکانت تلگرام ، دلیل حذف خودکار اکانت تلگرام ، برنامه دیلیت اکانت تلگرام ، لینک مستقیم برای حذف اکانت تلگرام و ... به طور کامل توضیح داده شده است.

چگونه اکانت تلگرام را حذف کنم؟

بر خلاف اینستاگرام ، قابلیت حذف اکانت تلگرام در خود برنامه نیست. به همین دلیل ، دیلیت اکانت تلگرام در برنامه تلگرام امکان پذیر نیست. برای حذف یک حساب تلگرام ، باید این کار را از طریق وب سایت رسمی برنامه انجام دهید. در مرحله بعدی ، برنامه حذف اکانت تلگرام به طور کامل توضیح داده شده است.

آیا با حذف اکانت تلگرام مانع ریپوزت شدن در تلگرام می شود؟

خیر برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که با حذف اکانت تلگرام خود ، در گزارش های تلگرام تداخل ایجاد می کنند و برای این منظور حساب کاربری خود را پاک می کنند و دوباره وارد تلگرام می شوند. اگر گزارش تلگرام براساس اعداد باشد.

دلیل حذف خودکار حساب تلگرام

تلگرام این ویژگی را دارد که اگر شخصی مدت طولانی وارد حساب کاربری خود نشود ، حساب تلگرام وی به طور خودکار پاک می شود. پیش فرض این بخش 6 ماه است. در این حالت ، اگر حساب شما پس از آخرین باری که در تلگرام آنلاین بوده اید ، به مدت 6 ماه آنلاین کار نکند ، حساب تلگرام شما به صورت خودکار پاک می شود.
توجه داشته باشید که به نقل از پاور خبر مدت زمان حذف خودکار حساب تلگرام قابل تغییر است. برای جلوگیری از پاک شدن خودکار حساب تلگرام خود می توانید این زمان را کاهش دهید یا زمان را افزایش دهید (این دوره را می توان از یک ماه به یک سال تغییر داد).

برنامه دیلیت اکانت تلگرام چگونه کار می کند

پس از اعمال محدودیت های اضافی برای برنامه تلگرام که یکی از محبوب ترین برنامه ها در بین کاربران ایرانی بود ، برخی از کاربران به دلایل شخصی یا حتی استفاده از برنامه های مشابه و جایگزین تلگرام ، حساب های تلگرام خود را حذف کردند. با این حال ، به طور طبیعی ، تعداد زیادی از کاربران برنامه را ترک کرده و به برنامه های دیگری که دارای قابلیت های مشابه تلگرام هستند ، پیوستند.

با این وجود ، حذف اکانت تلگرام برای کاربران این شبکه اجتماعی همیشه سوال برانگیز است ، زیرا مراحل مبتدی نسبتاً پیچیده ای دارد ، اما این مورد وجود ندارد ، زیرا بسیار ساده است و در چند مرحله می توانید دیلیت اکانت تلگرام را انجام دهید. اما با کمی جستجوی آنلاین ، ممکن است با چندین برنامه به نام "برنامه حذف اکانت تلگرام" روبرو شوید که به طور طبیعی کار شما را آسان می کنند.

قبل از نصب و استفاده از این برنامه ها ذکر یک نکته بسیار ساده و در عین حال بسیار ضروری ضروری است. تاکنون هیچ برنامه اضافی به عنوان یک برنامه معتبر برای دیلیت اکانت تلگرام در مجموعه تلگرام ساخته و منتشر نشده است. بنابراین ، در این بخش ما ده ها برنامه را ملاقات می کنیم که این ویژگی را به کاربران خود ارائه می دهند.

سرنوشت اطلاعاتی که در تلگرام داریم چیست و آن را به دست این برنامه ها می سپاریم؟ چه اتفاقی برای آنها می افتد؟ آیا آنها هک شده و علیه ما استفاده خواهند شد؟ آره! پاسخ به تمام سوالات شما مثبت و در delete telegram account آمده است ، زیرا شما با برنامه هایی سروکار دارید که در آنها هیچ اطلاعاتی درباره منشا origin آنها ندارید و به آنها اعتماد کامل دارید. به این ترتیب می توانید اطلاعات خود را هک کنید.

بنابراین ، توصیه ما به شما این است که روش اساسی حذف اکانت تلگرام را دنبال کنید تا هک نشوید و اطلاعاتتان از بین برود. به همین دلیل ، ما یک گزارش جامع و گام به گام در مورد دیلیت اکانت تلگرام شما ارائه داده ایم که در کسری از زمان شما را به هدف می رساند ، که در بدترین حالت حدود 5 دقیقه است و این بهترین زمان. این به این دلیل است که شما در حال حذف حساب خود از طریق برنامه های نامعتبر هستید

چگونه زمان پیش فرض را برای حذف اکانت تلگرام تغییر دهم؟

برای تغییر زمان پیش فرض برای حذف خودکار حساب Telegram برای نسخه Android Telegram ، این مراحل را دنبال کنید:
1. تنظیمات
2. حریم خصوصی و امنیت
3. پیشرفته
4. در صورت مفقود شدن ، حساب من را حذف کنید
در این مرحله ، یکی از گزینه ها را انتخاب کرده و زمان پیش فرض را تغییر دهید.
شما می توانید از گزینه های تصویر بالا یکی ، یک ماه ، سه ماه ، شش ماه و یک سال را انتخاب کنید. اگر بعد از آخرین باری که آنلاین شدید بعد از آخرین باری که به اینترنت وارد شدید ، وارد تلگرام نشوید ، هر کدام از گزینه ها را انتخاب کنید ، حساب تلگرام شما به طور خودکار پاک می شود.

بنابراین ، طبق توضیحات بالا ، اگر دیر از تلگرام استفاده می کنید ، حتماً این زمان را افزایش دهید تا از حذف حساب تلگرام خود جلوگیری کنید.

نکات مهم قبل از دیلیت اکانت تلگرام

با حذف یک حساب تلگرام ، تمام اطلاعات موجود مانند مخاطبین ، چت های خصوصی ، گروه ها ، چت های خصوصی ، عکس ها و فیلم ها در کانال تلگرام حذف می شوند و پس از حذف حساب تلگرام به آنها دسترسی نخواهید داشت.
اگر قرار است پس از حذف اکانت تلگرام خود از تلگرام با همان شماره حساب حذف شده خود دوباره استفاده کنید ، لطفا توجه داشته باشید که اطلاعات قبلی را نمی توان بدست آورد و شما به عنوان کاربر جدید وارد تلگرام می شوید.

مراحل قدم به قدم برای حذف اکانت تلگرام چیست؟

مراحل حذف اکانت تلگرام و دیلیت اکانت تلگرام را به صورت مرحله به مرحله دنبال کنید:

مرحله اول لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام

اگر تصمیم دارید اکانت تلگرام را حذف کنید ، این مراحل را دنبال کنید (با لینک مستقیم برای حذف اکانت تلگرام)
برای حذف یک حساب تلگرام ، ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا از طریق لینک مستقیم به صفحه حذف حساب تلگرام بروید ، یا می توانید آن را در مرورگر خود کپی کنید. پس از آن ، تصاویر و مطالب زیر را دنبال کنید تا موفق به حذف حساب تلگرام خود شوید. https://my.telegram.org/auth

مرحله دوم حذف اکانت تلگرام

پس از کلیک بر روی لینک مستقیم دیلیت اکانت تلگرام ، مانند تصویر زیر وارد صفحه خواهید شد. اکنون ، برای شروع حذف حساب تلگرام خود ، شماره خود را در مکانی که در تصویر نشان داده شده وارد کنید. به شماره ای که حساب کاربری خود را در تلگرام ایجاد کرده اید توجه کنید و قبل از شماره کد کشور ایران +98 را وارد کنید.
اکنون بر روی Next کلیک کرده و به حذف اکانت تلگرام خود ادامه دهید.

مرحله سوم دیلیت اکانت تلگرام

در این مرحله کدی مشابه تصویر زیر به تلگرام شما ارسال می شود.

سپس کد ارسالی را در قسمت مورد نظر یعنی در کد تایید مطابق شکل زیر وارد کنید. سپس بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

مرحله چهارم حذف اکانت تلگرام

در اینجا ، اگر کد را به درستی وارد کنید ، به صفحه مدیریت حساب تلگرام وارد می شوید. در اینجا باید گزینه "Delete account" را انتخاب کنید تا به پیوند حذف حساب Telegram منتقل شوید.

مرحله پنجم دیلیت اکانت تلگرام

در مسیر حذف اکانت تلگرام پس از کلیک بر روی Delete Account به صفحه نمایش داده می شوید همانطور که در زیر نشان داده شده است. در این مرحله از حذف اکانت تلگرام خود ، در قسمت "چرا ترک می کنید" ، دلایل حذف اکانت تلگرام خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که ورود اطلاعات در این قسمت الزامی نیست و در صورت خالی بودن این قسمت ، مشکلی در روند حذف حساب تلگرام شما ایجاد نخواهد شد.

در آخر ، روی "حذف حساب من" کلیک کنید

آخرین مرحله دیلیت اکانت تلگرام

در آخرین مرحله ، پنجره ای مشابه پنجره زیر برای تأیید نهایی دیلیت اکانت تلگرام شما باز می شود ، با این سوال که آیا شما واقعاً اکانت تلگرام خود را حذف کرده اید؟ اگر هنوز تصمیم دارید حساب تلگرام خود را حذف کنید یا حساب تلگرام خود را حذف کنید ، روی دکمه قرمز با عنوان بله کلیک کنید ، حساب من را حذف کنید.

مطالب حذف حساب کاربری تلگرام به شرح زیر است:

چگونه حساب تلگرام را حذف کنم؟
آیا با حذف اکانت تلگرام خود در گزارش دادن تلگرام تداخل می کنید؟
حساب تلگرام را به صورت خودکار حذف کنید
چگونه زمان پیش فرض را برای حذف خودکار حساب تلگرام تغییر دهم؟
نکات مهمی که باید قبل از حذف اکانت تلگرام در نظر بگیرید
مرحله به مرحله حذف اکانت تلگرام
لینک مستقیم برای حذف اکانت تلگرام
برنامه حذف اکانت تلگرام
حساب کاربری تلگرام را بدون کد حذف کنید
اکانت تلگرام ایکس پاک شد | حساب کاربری تلگرام طلایی را حذف کنید
حساب تلگرام را از طریق پیام کوتاه پاک کنید
بازیابی حساب پاک شده

آخرین مطالب