خرید سیستم اعلام حریق آریاک

اعلام حریق آریاک یک سیستم حفاظتی فوق العاده برای اماکن شما است که در متن زیر به برسی دقیق آن خواهیم پرداخت. ح

توسط HASHTADONOH در 18 خرداد 1400

اعلام حریق آریاک یک سیستم حفاظتی فوق العاده برای اماکن شما است که در متن زیر به برسی دقیق آن خواهیم پرداخت.

حادثه و آتش سوزی هیچگاه قابل پیشبینی نیست.
پس بایستی با اقدامات مناسب و پیشگیرانه در مقابل آتش سوزی و اعلان به موقع وقوع حریق، خود را آماده کنیم. برای این منظور بایستی از سیستمی به عنوان سیستم اعلام حریق استفاده کنیم تا در صورت وقوع هر گونه آتش سوزی به موقع و سریع تمام بخش های مختلف ساختمان از وقوع آتش آگاه شوند.

سیستم اعلام حریق چیست ؟

یک سیستم اعلام یا اعلان حریق شامل بخش هایی مثل دتکتور یا تشخیص دهنده دود، حرارت و گاز های سمی می باشد. همچنین این سیستم شامل یک بخش اصلی یا کنترل پنل می باشد تا در صورت نیاز بتوانیم آن را با استاندارد های هر ساختمان و هر مکانی شخصی سازی کرد. به عنوان مثال در هر جایی تولید گرما و حرارت می تواند مجزا باشد مثلا در خط تولید کارخانه ها تولید حرارت بسیار بیشتر از بخش انبازداری می باشد.

همچنین سیستم های اعلاق حریق که در این مطلب منظورمان سیستم های اعلام حریق آریاک می باشد. شامل آژیر های خطر دارای چراق چشمک زن هشدار و زنگ هشدار برای رساندن پیام خطر آتش سوزی به سایر بخش های ساختمان نیز می باشد.

سیستم اعلام حریق آریاک

سیستم اعلام حریق آریاک نیز تمامی موارد بالا را در خود دارد و در بسیاری از پروژه های ملی از این سیستم استفاده می شود. سیستم های اعلام حریق آریاک استاندارد های جهانی مثل BS، LPCB و VDS را دارا هستند. ضمانت کارکرد صحیح و بدون مشکل سیستم های اعلام حریق آریاک را شرکت بیمه البرز با قراردادی که طی آن تمامی خسارت هایی که از طریق استفاده از این سیستم و عدم کارکرد مناسب به شما متحمل شده اند را بازمی گرداند، می باشد. به منظور کاهش خسارت های جانی و مالی که اکثر آن ها جبران ناپذیر هستند، از سیستم های اعلام حریق آریاک استفاده کنید.

ویژگی های سیستم های اعلام حریق آریاک

·         تشخیص لحظه ای حریق، گاز های سمی و دود در مناطق مختلف ساختمان.

·         قابلیت غیر فعال یا فعال کردن اعلام حریق در تمامی بخش های ساختمان.

·         قابلیت تنظیم شخصی تاخیر در انتشار صدای هشدار و آزیر.

·         دارای قابلیت شارژ تمامی تشخیص دهنده ها یا دتکتور ها.

·         دارای قابلیت اتصال هشدار دهنده یا آژیر به دتکتور های هر بخش از ساختمان.

·         دو باتری پشتیبان در هنگام قطعی برق و عملکرد 24 ساعته.

سیستم اعلام حریق آریاک را از کجا تهیه کنم ؟

اگر قصد خرید سیستم اعلام حریق آریاک را دارید ما به شما شرکت صنایع الکترونیک سیماپیک را معرفی می کنیم. شرکت سیما پیک به عنوان نمایندگی مجاز فروش سیستم های اعلام حریق آریاک در خدمت شماست تا تمامی نیاز های تامین امنیت ساختمان خود اعم از سیستم های اعلام حریق تا آیفون های تصویری و دزدگیر ها را برای هم وطنان عزیز فراهم آورد.

آخرین مطالب