دانلود کتاب زبان انگلیسی

این روزها با یک جست و جوی ساده در فضای اینترنت، شاهد سایت های مختلفی هستیم که کتاب های زبان انگلیسی را به فروش

توسط HASHTADONOH در 25 آذر 1399
این روزها با یک جست و جوی ساده در فضای اینترنت، شاهد سایت های مختلفی هستیم که کتاب های زبان انگلیسی را به فروش می رسانند. از آنجایی که خواندن کتاب های زبان انگلیسی کمی خسته کننده است، بنابراین داشتن کتاب های با کیفیت بالا، می تواند این کتاب ها را برای ما جذاب و خواندنی کند. مشکل اینجاست که کتاب های زبان انگلیسی با کیفیت عموما در سایت های خارجی یافت می شوند. در مورد کتاب های رایگان در این سایت ها تکلیف روشن است. سوال اینجاست که چگونه از سایت های خارجی یک کتاب را دانلود کنیم؟
دانلود کتاب زبان انگلیسی
دانلود کتاب زبان انگلیسی

چگونه کتاب زبان انگلیسی را از سایت های مرجع آن دانلود کنیم؟

به دلیل تحریم هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، این کار عملا غیر ممکن است. برای خرید از این سایت ها باید به درگاه های مخصوص متصل شوید که نیاز به حساب های بین المللی دارند. بنابراین برخی از طراحان سایت های مختلف اقدام به طراحی سایت های کرده اند که مشکل دانلود کتاب زبان انگلیسی را حل کرده است. این سایت ها به صورت یک واسطه بین شما و سایت مرجع عمل می کند. روشی همانند آنلاین شاپ های فروش لباس…

بهترین سایت دانلود کتاب زبان انگلیسی اورجینال کدام است؟

ایبوک رالی را می توانیم یکی از کامل ترین مراجع فروش کتاب های اورجینال و کمیاب بدانیم. کمتر کسی است که با این سایت آشنا نبوده یا سری به آن نزده باشد. ایبوک رالی مشکل خرید از سایت های خارجی را به راحتی برای شما حل کرده است. این سایت نه تنها کتاب ها را در اختیار کاربران ایرانی قرار داده بلکه هزینه ای بسیار پایین تر از آنچه که فکرش را بکنید برای هر کتاب در نظر گرفته است. البته ویژگی های ممتاز دیگری نظیر کارت هدیه و امکان سفارش کتاب نیز برای کاربران در نظر گرفته شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دانلود کتاب زبان انگلیسی اورجینال از سایت ایبوک رالی با پایینترین قیمت

خرید کتاب از سایت ایبوک رالی همانند خرید کتاب از یک فروشگاه اینترنتی است. این سایت برای راحتی شما، در همان صفحه اول سایت ( با آدرس https://ebookrally.ir )، باکسی را برای جست و جوی نام کتاب مورد نظرتان در نظر گرفته است. کافی است نام کتاب را در این بخش وارد کنید. گزینه جست و جو را بزنید. سپس منتظر باشید تا لینک خرید کتاب و هزینه آن برای شما به نمایش در بیاید. اکنون می توانید به راحتی مبلغ را پرداخت و کتاب مورد نظرتان را دانلود کنید.
کتاب الکترونیکی
کتاب الکترونیکی

سفارش دانلود کتاب های زبان انگلیسی کمیاب با چند کلیک:

گزینه سفارش کتاب تنها پس از جست و جوی نام کتاب مورد نظر شما و عدم وجود آن در سایت ظاهر می شود. پس از کلیک کردن بر روی گزینه سفارش کتاب، صفحه ای ظاهر می شود که در آن باید مشخصات کتاب را وارد کنید. برای دقت بیشتر در سفارش بهتر است لینک دانلود کتاب را در دسترس داشته باشید و آن را به سایت ایبوک رالی بدهید. در صورتی که کتاب مورد نظر شما قابل خرید باشد. ایبوک رالی آن را دریافت و هزینه آن را با در نظر گرفتن درصدهای تخفیف خود به شما اعلام می کند. شما باید هزینه را در این زمان پرداخت کنید. ایبوک رالی نیز لینک دانلود را در عرض ۱۲ ساعت در اختیار شما قرار می دهد.
سفارش کتاب الکترونیکی
سفارش کتاب الکترونیکی

با هر خرید از ایبوک رالی یک بن تخفیف ۲۰ درصدی دریافت کنید…

ایبوک رالی علاوه بر تمام مزیت ها و ویژگی هایی که برای کاربرانش در نظر گرفته، یک امتیاز دیگر را نیز به شما می دهید. این امتیاز یک بن تخفیف است. میزان بن تخفیف بر اساس خرید شما تعیین می شود. به عنوان مثال با خرید یک کتاب ۱۰۰ هزار تومانی، مبلغ بن تخفیف شما برابر با ۲۰ هزار تومان می شود. از بن تخفیف می توانید تا یک ماه پس از دریافت در خریدهای بعدی خود استفاده کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن