داکت اسپلیت امریکن پرو

معرفی داکت اسپلیت امریکن پرو برند امریکن پرو American Pro امروزه یکی از مطرح‌ ترین برند&z

توسط HASHTADONOH در 19 آذر 1400

معرفی داکت اسپلیت امریکن پرو

برند امریکن پرو American Pro امروزه یکی از مطرح‌ ترین برند‌های موجود داکت اسپلیت می‌باشد. به همین دلیل در این مقاله شما را با نحوه نصب، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو و هزینه‌های ناشی از سرویس و تعمیر و نصب، آشنا خواهیم کرد. ابتدا در رابطه با نصب داکت اسپلیت امریکن پرو توضیحاتی برای شما ارائه شده است. پس با ما همراه باشید.

داکت اسپلیت امریکن پرو ساخت کشور امریکا و دارای بالاترین استانداردهای جهانی مانند UL ، CE و گواهینامه ISO9001 میباشند. کلیه دستگاه های امریکن پرو دارای 18 ماه گارانتی قطعات ، 5 سال گارانتی تعویض کمپرسور و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. 

داکت اسپلیت های امریکن پرو در مدل های 1- داکت اسپلیت های کانالی 2- داکت اسپلیت های سقفی - زمینی 3- داکت اسپلیت و پکیج های پشت بامی تولید می شوند.

 

مزایای داکت اسپلیت آمریکن پرو

·        شیر انبساط در داخل هواساز تعبیه شده است (تولید سرمایش در داخل واحد هواساز)

·        مصرف برق پایین برای ظرفیت 3 تن حدود 13.6 آمپر

·        هوادهی بالا در تمام ظرفیتها برای ظرفیت 3 تن CFM 130
کویل آبگرم فابریک (تعبیه شده داخل کابین دستگاه هواساز توسط شرکت سازنده) جهت گرمایش با آب گرم هماهنگ با سیستم کنترلی دستگاه

·        ظرفیت گرمایی بالا به علت طراحی کویل آب گرمدر کمپانی سازنده مطابق با شرایط آب و هوای ایران.

·        کنترل هر دو حالت گرمایشی و سرمایشی به وسیله سیستم کنترل دستگاه (ترموستات فابریک و ریموت منترل فابریک)

·        قرارگیری هر دو کویل گرمایشی و سرمایشی در مکش دستگاه جهت افزایش راندمان و کارایی.

·        مجهز به شیر انبساط حرارتی (TXV)جهت تنظیم دقیق و هوشمند سوپرهیت که علاوه بر افزایش کارایی و راندمان دستگاه موجب افزایش عمر مفید کمپرسور نیز می گردد.

·        مجهز به ترموستات دیجیتالی دیواری و ریموت کنترل فابریک تولید شده در کمپانی سازنده هواساز و کندانسینگ یونیت American Pro


ترموستات فابریک تولید شده در کمپانی سازنده
American Pro دستگاه با قابلیت های ذیل می باشد:


- امکان برنامه ریزی هفتگی جهت روشن و خاموش شدن به صورت اتوماتیک به منظور رفاه بیشتر و کاهش هزینه ها در حالت سرمایشی و گرمایشی.

- امکان مشاهده ی دمای کویل آبگرم و کویل سرمایشی روی ترموستات دیواری جهت بررسی عملکرد دستگاه.

- امکان کنترل و تغییر دور فن هواساز به وسیله ترموستات دیواری و ریموت کنترل.

- قابلیت کارکرد در حالت سرمایشی، گرمایشی، فن و رطوبت گیری.

- دستگاه مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند (فابریک) می باشد که باعث تسریع در عیب یابی رفع مشکل می شود.

- کنترل شیر برق ورود و خروج آبگرم به دستگاه توسط برد الکترونیکی فابریک دستگاه.

- مجهز به سیستم های حفاظتی آکومولاتور و TXV  

- مجهز به شیر برقی جهت یکسان سازی فشار ورودی و خروجی کمپرسور در زمان خاموش بودن کمپرسور که باعث شروع به کار راحت تر افزایش  طول عمر مفید کمپرسور و آمپر کمتر در زمان استارت کمپرسور می گردد.

تعمیرکار داکت اسپلیت امریکن پرو

تعمیر داکت اسپلیت اَمریکن پرو به صورت تخصصی.داکت اسپلیت آمریکن پرو یکی از پرقدرت ترین و کارا ترین لوازم خنک کننده و تهویه هوای موجود در بازار می باشد.

 آمریکن پرو یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم تهویه و خنک کننده می باشد. کیفیت محصولات ساخت این شرکت بسیار بالا می باشد. دستگاه های هواساز و سرمایشی آمریکن پرو قدرت بسیار بالایی داشته و در عین مصرف کم برق، دمای هوای ساختمان را تا چندین برابر بیشتر کاهش می دهندداکت اسپلیت ها نیز یکی از تهویه کننده های محبوب و پرطرفدار در بین لوازم سرمایشی و گرمایشی می باشند.

صدای کم، آلودگی و گرد و غبار ناچیز، توان چندین برابری در خنک کنندگی و قابلیت ارائه سرمایش و گرمایش همزمان از مزایای داکت اسپلیت می باشد

راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو

برای مشتریان این مشکل پیش می آید که برای اولین بار در حال استفاده از داکت اسپلیت امریکن پرو بوده بنابراین نیاز به راه اندازی داکت اسپلیت خود دارند. کافیست با شرکت آسان تهویه تماس گرقته و از کارشناسان کمک بخواهید.

برای راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو ابتدا مطمئن شوید که دستگاه سرویس سالیانه شده باشد سپس با استفاده از ریموت دیواری یا همان ترموستات داکت اسپلیت را روشن نمایید سپس با دکمه mode که بر روی ترموستات قرار دارد فصل داکت اسپلیت را تایین کنید به همین راحتی می توانید دستگاه را راه اندازی کنید در صورت مشکل سفارش خود را ثبت نموده و منتظر آمدن تکنسین بمانید

عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو

برای عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید .در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.

عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو کار بسیار دشواری بوده به همین جهت شرکت آسان تهویه از افراد با تجربه و دوره دیده برای تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو  استفاده میکند .

منبع : https://tasisat.com/

آخرین مطالب