راهنمای خرید اتو مو انزو 3666

4- محل اتصال کابل به دستگاه. از آنجایی که سیم اتوی مو می تواند در حین استفاده و حتی هنگام حرکت کشیده شود، بهت

توسط HASHTADONOH در 21 بهمن 1400
4- محل اتصال کابل به دستگاه. از آنجایی که سیم اتوی مو می تواند در حین استفاده و حتی هنگام حرکت کشیده شود، بهتر است سیم برق را روی بدن خود محکم کنید. برخی از اتوها دارای اتصال چرخشی هستند،خرید اتو مو کراتینه انزو 3666 به این معنی که اگر جهت حرکت در حین استفاده تغییر کند، سیم تغییر شکل نمی دهد و مانع حرکت شما نمی شود، همچنین توجه داشته باشید 5- ضمانت و ضمانت در حال اجرا برای خرید اتو مو حتما به گارانتی و گارانتی آن توجه ویژه داشته باشید. کیفیت این دستگاه فقط در هنگام استفاده مشخص است. پس این را جدی بگیرید تا در صورت بروز مشکل بیشتر دچار مشکل نشوید.

چند نکته در مورد نحوه استفاده صحیح از اتو مو کراتینه انزو 3666

1- نحوه استفاده از اتو مو یک قسمت از مو را بردارید و آن را بین دو صفحه صاف قرار دهید (به آرامی و به اندازه کافی نزدیک به پایین سر) و دو صفحه را محکم به هم نزدیک کنید، 5-10 ثانیه طول می کشد تا هر خرید اتو مو کراتینه انزو 3666 قسمت صاف شود. لازم به ذکر است که این زمان همیشه به جنسیت مو بستگی دارد و موهای پرپشت به زمان بیشتری نیاز دارند. سپس به آرامی دستگاه را تکان دهید. برای فر کردن انتهای مو می توان از اتو مو در جایی استفاده کرد که دمای صفحه سرامیکی 200 درجه و دمایی که به بدن (پشت بشقاب) منتقل می شود 90 درجه باشد. 2- نکات حفاظتی مو را رعایت کنید اول: بهتر است اتو مو یا اتو سرامیکی داشته باشید زیرا اتو مو با صفحات فلزی و آهنی باعث وز و آسیب مو می شود. دوم: هنگام اتو کردن، مطمئن شوید که اتو مو انزو 3666 موهایتان خشک است. سوم: قبل از استفاده از اتو مو، چیزی مانند موم، کرم، ژل، چسب مو یا تار به موها نزنید. چهارم: اتو صاف را کاملا عمود بر ریشه مو و البته یکی دو سانت از موها بکشید. پنجم: استفاده از اتو مو و حتی سشوار به دلیل حرارت زیاد روی موها در فواصل زمانی کوتاه و به نوعی هر روز باعث ریزش آنها می شود، بنابراین در مواقع لزوم و در فواصل زمانی از این وسیله استفاده کنید.

برخی از ویژگی های مهم اتو مو انزو 3666 در مقایسه با برندهای دیگر

وجود صفحات با روکش سرامیکی در اتو مو پرومکس که سوزش خرید اتو مو کراتینه انزو 3666 و آسیب مو را به حداقل می رساند و همچنین از تیرگی موها جلوگیری می کند و در تثبیت رنگ مو موثر است. وجود تکنولوژی کراتین در اتو مو های پرومکس که کراتینه شدن را تسهیل کرده است، یک آرایشگر حرفه ای اتو مو کراتین را روی موها اعمال می کند و سپس اتو مو کراتین را با حرارت بالا برای جذب کراتین حرارت می دهد. وجود عناصر با روکش سرامیکی که انتقال حرارت را در دستگاه ها تسریع می کند. تنوع بسیار بالایی از اتو مو پرومکس موجود است. به گفته پرومکس، «ارائه محصولات با کیفیت بالا با قیمت مناسب» فلسفه اصلی پرومکس است. هر فروشگاهی با مقایسه قیمت و کیفیت به راحتی این موضوع را تایید می کند. وجود طراحی ارگونومیک اتو مو پرومکس، طراحی و وزن مناسب که استفاده و حمل و نقل اتو مو را بسیار آسان کرده است. در حال حاضر پرومکس پوشش کاملی در محصولات هر دو گروه دارد در حالی که برندهای رقیب یکی از گروه ها حرفی برای گفتن دارند. مراقب باشید که محصولات شخصی (خانگی) را برای استفاده حرفه ای (داخلی) توصیه نکنید، زیرا محصولات خانگی مصرف کننده حرفه ای را راضی نمی کند. خدمات پس از فروش پرومکس با بیش از 30 مرکز خدمات پس از فروش خرید اتو مو کراتینه انزو 3666 در سراسر ایران در کلاس خود دارای یکی از قوی ترین شبکه های خدمات پس از فروش می باشد که علاوه بر دارا بودن تمامی قطعات و اجزای دستگاه اکثر دستگاه بدنه نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. زیرا رضایت مصرف کننده یک اصل مهم است. سیاست پرومکس داشتن مراکز خدماتی متعهد و مسئولیت پذیر است. وجود استانداردهای tuv (سازمان نظارت فنی) GE (نماد ایمنی در اتحادیه اروپا)، CE (مجوز ورود به بازارهای اروپایی) و استاندارد عایق حفاظتی. علاوه بر این، استفاده مکرر و مورد استقبال از اتو مو کراتینه انزو 3666 صاف کننده های خرید اتو مو کراتینه انزو 3666 پرومکس در سالن های زیبایی، کاربرد همه جانبه و کیفیت خوب این دستگاه را ثابت می کند. 1- راهنمای خرید بهترین اتو مو با توجه به نوع مو 2- نحوه استفاده صحیح از اتو مو 3- کدام اتو مو می تواند به موها آسیب برساند؟ 4- مزیت انتخاب اتو مو پرومکس نسبت به برندهای دیگر اتو مو در مدل های مختلف موجود است و تفاوت این مدل ها در جنس صفحه (سرامیک یا آلومینیوم واقعی)، عرض صفحه (گشاد، متوسط ​​یا باریک)
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن