ردیاب آهنربایی با باطری قدرتمند

آیا میدانستید بیش از 40 % از کل سرقت ها مربوط به اتومبیل است؟ پس می بایست بطور جدی به فکر امنیت اتومبیل خویش ب

توسط HASHTADONOH در 5 آبان 1400

آیا میدانستید بیش از 40 % از کل سرقت ها مربوط به اتومبیل است؟ پس می بایست بطور جدی به فکر امنیت اتومبیل خویش باشید.

امروزه بهترین روش به جهت تامین امنیت خودرو، به کار گیری از ردیاب است. یک عدد از بهترین و پرامکانات‌ترین ردیاب‌ها، ردیاب آهنربایی است. دیگر برای داشتن ردیاب نظامی خودرو، نیازی به هیچگونه مجوزی ندارید و به راحتی می‌توانید برای تامین امنیت خودروی خویش انواع جی پی اس‌های نظامی و با کیفیت را تهیه کنید.

چرا ردیاب آهنربایی؟

اما چرا ردیاب خودرو آهنربایی را توصیه می‌کنیم؟ اهمیت ما یار باشید تا جی پی اس نظامی اتومبیل را پایین ذره‌بین ببریم. این ردیاب، از طرز یک آهنربای مغناطیسی قدرتمند، به ماشین یا شی مورد نظر شما می چسبد و دیتاها را از طرز سیم کارتی که قبل از کارگزاری بر بر روی آن روش اندازی شده را برای شما ارسال می کند. شما قابلیت و امکان دسترسی به داده ها این دستگاه جی پی اس را از شیوه رویه های ذیل دارید: تفاوت قیمت اشکال ردیاب های آهنربایی در میزان شارژ باطری آن می باشد. هر چقدر باطری آن اکثر شارژ نگه دارااست ارزش آن هم بالاتر می رود.

البته فقط این گزینه منجر ارتقاء قیمت نمی شود و تفاوت های دیگری همچون نوع چیپ آن هم می باشد در ادامه به تمامی همین مورد ها خوا هیم پرداخت. اینکه چه ردیابی اکثر به کار شما می آید کاملا بستگی به نیاز شما از آن دستگاه دارد.

فرض می نماییم شما دستگاه را برای خودرو شخصی خود می خواهید و همین قابلیت و امکان را دارید که هفته ای یک توشه دستگاه خود را شارژ فرمائید پس در عاقبت یک دستگاه حساس باطری معمولی جوابگو عمل شما می باشد. ماشین خارجی: در صورتی که خودرو شما از برندهای خارجی می باشد و رغبت ندارید دست به سیم کشی آن زده شود ردیاب آهنربایی خودرو زیاد مناسب شما می باشد و به راحتی می توانید یک ردیاب حیاتی باطری 6 هزار میلی آمپری را انتخاب نمایید.

دستگاه های ردیاب آهنربایی خودرو در اندازه ها و بعد ها متفاوت مناسب به جهت اشکال خودرو سبک و سنگین جهت تحلیل و دنبال کردن ماشین برای بالا بردن سطح امنیت و کم کردن میزان سرقت و جرم و جنایت در مرزوبوم هست . ردیاب آهنربایی خودرو را در هر منتخب از ماشین که تراز صاف و فلزی دارد می توان چسباند ، بهترین قسمت به جهت متصل نمودن ردیاب آهنربایی ماشین نصیب هایی است که در معرض دید دیگران نباشند مثل زیر سپر عقب ماشین ، تحت سپر جلو ، پشت گلگیر ، پایین صندلی خودرو هست . در جهت رفاه حال مشتریان عزیز گونه های ردیابهای ماشین حساس پایین ترین ارزش اجاره دیتا می شود .

امکانات ردیاب های آهنربایی

کلیدی استاندارد IP65 ، که امکان فعالیت کردن دستگاه در شرایط بد جوی را فراهم می کند. به کارگیری از تکنولوژی های GSM+GPRS+GPS ، جهت ردیابی قادر مهم اعتنا و سرعت بالا . مناسب به جهت انواع ماشین ، اتومبیل وسیله نقلیه مانند موتور سیکلت ، اتوبوس ، تراکتور ، قایق ، مینی بوس ، هواپیما ، کشتی ، دوچرخه . مطلوب جهت در دست گرفتن و ردیابی اشکال وسایل خانگی که قابل سرقت نمودن هستند.

دستگاه ردیاب خودرو ( ردیاب آهنربایی ، ردیاب مگنتی ) کاملا مقاوم در برابر آب و رطوبت ( ردیاب ضد آب آهنربایی ) . دستگاه ردیاب خودرو ( ردیاب آهنربایی ، ردیاب مگنتی ) قابل به کار گیری برای مسابقات موتور سواری ، اتومبیل سواری (با قابلیت تصویب مسیر ، ثبت شتاب ، ثبت جهت حرکت ). به کار گیری از باطری مالامال توان داخلی فارغ از نیاز به اتصال به شارژر به جهت مدت زمان طولانی ( 7 الی 50 روز ). مهم اپلیکیشن منحصربه‌فرد موبایل جهت ردیابی تام دستگاه ردیاب آهنربایی به شکل آنلاین.

قابلیت و امکان بازبینی کلیه مسیرهای طی شده بوسیله دستگاه ردیاب آهنربایی ماشین در یک سال گذشته

اهمیت پنل اختصاصی اینترنتی جهت ردیابی دستگاه ردیاب آهنربایی و بازبینی مسیرهای طی شده از طریق برنامه مرورگر ( اینترنت Browser ) در گونه های تبلت

موبایل و سیستم کامپیوتر .

قابلیت و امکان شناسایی و ردیابی نقطه ای دستگاه از طرز ارسال پیام کوتاه . حساس هشدار کاهش شارژ باطری دستگاه .

با قابلیت و امکان تعریف و تمجید اشکال حصارهای امنیتی ورود و خروج به محدوده های از پیش تعریف و تمجید شده توسط صاحب دستگاه ردیاب آهنربایی اتومبیل همراه اساسی ارسال پیامکهای هشدار ورود و خروج به حصارها.

به کارگیری از ردیاب اتومبیل آهنربایی، برای هر ماشینی حتمی است.

در صورتی که خیال میکنید که دزدگیر خودرو و قفل فرمان، برای خودداری از دزدی کفایت می کند

کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت در آیتم “سرقت ماشین هایی که قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر دارند” داشته باشید.

همین ابزارهای امنیتی، صرفا روزگار دزدی را به تاخیر می اندازند ولی نمی توانند مانع سرقت اتومبیل شوند! پس می بایست برای پس از دزدیده شدن اتومبیل هم چاره ای اندیشید.

توصیه ما به شما، خرید کردن ردیاب خودرو است! این ردیاب اهمیت آهنربای مغناطیسی قدرتمندی که دارد، بر هر منتخب از خودرو که سطحی صاف و فلزی داشته باشد می چسبد. بطوریکه قابلیت و امکان قطع نمودن آن حیاتی قدرت یک انسان معمولی، وجود ندارد! پس نیازی وجود ندارد دغدغه ای به جهت قطع شدن ردیاب از ماشین داشته باشید.

این دستگاه، مهم به کار گیری از 4 آهنربایی که دارد، انقطاع شدن از اتومبیل را غیرممکن میسازد! همینطور به دلیل نداشتن هیچگونه صدا و چراغ، در تحت خودرو تماما پنهان میماند. از بهترین ویژگی‌های ردیاب نظامی باتری فراوان قوی آن است.

که باتری 50000 میلی آمپری را در خود جای داده هست که حداقل3سال، ماشین یا این که شی آیتم لحاظ شما را ردیابی می کند! البته شما میتوانید با به کار گیری از امکان هوشمندسازی همین ردیاب،

پروسه به کار گیری از باتری را بهینه کنید و مدت زمانه به کار گیری از ردیاب را ارتقا دهید.

بطوری که می توان تا 5 سال از شارژ نکردن ردیاب، صرف حیث کرد!

مصرف باتری ناچیز و قدمت باتری طولانی مدت، شما را از شارژ کردن های مکرر دستگاه، بی نیاز میسازد! روند بهینه سازی باتری ردیاب به همین صورت هست که شما میتوانید از روش پنل ردیابی، اطلاعاتی که دستگاه GPS در ارتفاع روز دریافت می نماید را کاهش دهید و آن را به 2 توشه در روز برسانید.

در این صورت، محل اتومبیل شما بر بر روی نقشه، تنها 2 توشه در روز، آپدیت میشود. ولی شما می‌توانید هر زمان که خواستید، خیلی سریع موقعیت دقیق خودرو را دریافت کنید.

منبع: ردیاب آهنربایی تکسا

 

آخرین مطالب