ردیاب ماهواره ای خودرو + قیمت، مشخصات و خرید ردیاب ماشین

دوربین مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید دوربین مدار بسته و ابزارهای امنیتی در ایران است که با بدس

توسط HASHTADONOH در 23 دی 1399

دوربین مارکت یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید دوربین مدار بسته و ابزارهای امنیتی در ایران است که با بدست آوردن اعتماد مشتریان خود در فروش اینترنتی تولنسته بالاترین جایگاه را بدست آورد. برای تهیه و خرید بهترین ردیاب خودرو پیشنهاد می گردد از شرکت های با سابقه در این زمینه که دارای رزومه، مجوز و سابقه درخشان اجرایی هستند کمک بگیرید. چقدر برای خرید ردیاب خودرو هزینه کنم؟ نصب و روش کار با ردیاب خودر بسیار آسان میباشد. ردیاب خودرو همان GPS اتاکو ، دستگاهی در ابعاد کوچک به لحاظ جاسازی ساده تر در خودرو که توسط آنتن مخصوص و با استفاده از سیم کارت تعبیه شده در دستگاه ردیاب خودرو به جهت تبادل اطلاعات بین خودرو و مالک آن می باشد و امکان اعلام موقعیت مکانی لحظه به لحظه خودرو و مسیرهای پیموده شده به همرا بسیاری امکانات دیگر را برای مالک خودرو فراهم مینماید. برای ارسال اس ام اس نامبر، اس ام اس آی پی را ارسال کنید.

ردیاب خودرو به وسیله چند سیم به سیم کشی خودرو متصل می شود و بعد از نصب در هر لحظه محل دقیق خودرو را از طریق ماهواره های جی پی اس دریافت می کند و از طریق اس ام اس و یا اپلیکیشن ردیابی به موبایل صاحب خودرو موقعیت لحظه ای خودرو، سرعت لحظه ای خودرو، وضعیت خودرو و وضعیت موتور خودرو را ارسال می کند. هزینه ای که خریداران جی پی اس خودرو بابت استفاده از سامانه ردیابی و اپلیکیشن ردیابی به صورت سالیانه پرداخت می نمایند بابت دریافت، ذخیره سازی و نگهداری از اطلاعات ارسال شده از دستگاه ردیاب نصب شده بر روی خودرویشان بوده که این اطلاعات ارزش و اهمیت بسیاری برای آنها دارد. ، روی گوشی موبایل به شما هشدار میدهد و هیچ محدودیت فاصله برای این هشدارها وجود ندارد. قیمت ردیاب خودرو spy tec که یک ردیاب هوشمند و کوچک خودرو می باشد، 39.95 دلار است که به دلیل نوسانات ارز ما قیمت داخلی آنرا ذکر نکرده ایم. در عوض احتمالا یک ردیاب ساده می تواند کارایی و کیفیت لازم را برای شما داشته باشد و به دلیل سادگی عملکرد بی اشکال و طولانی مدتی داشته باشد و البته قیمت ارزان تری ! برای دریافت مشاوره و اطلاع از ردیاب مورد نیاز خود با کارشناسان شرکت فاتحان تماس حاصل نمایید…

شما میتوانید در بازبینی مسیرهای پیموده شده به این اطلاعات دسترسی داشته باشید و همچنین در هر لحظه شما با دستورات پیامکی بی نیاز به اینترنت دستگاه میتوانید یک لینک از موقعیت فعلی دستگاه به روی گوشی خود دریافت نمایید. اکثر سیستم های ردیاب خودرو موجود در بازار خارجی می باشد لذا خرید محصول ایرانی یعنی حمایت از تولیدات ایرانی و کارگر ایرانی در واقع هر محصول ایرانی که خریداری می نمایددر جهت کمک به اشتغال جوانان این سرزمین سهیم خواهید بود. در واقع مهمترین نکته در تهیه ردیاب خودرو بعد از کیفیت سخت افزار، کیفیت و پایداری سامانه و اپلیکیشن ردیابی خودرو است. آخرین گزینه ای که ما در لیست خود آورده ایم، ردیاب اتومبیل به نام primetracking است که همانند گزینه اول یکی از بهترین ها در نوع خود است چرا که بسیار کوچک می باشد و از این رو مناسب اتومبیل، کیف، کوله پشتی، چمدان و.. ردیاب خودرو (موقعیت یاب خودرو) دستگاهی است که داخل خودرو شما نصب شده و با استفاده از سیستم GPS موقعیت لحظه ای خودرو شما را برای شما ارسال می کند.

قطعاً ارائه دهندهای که برای پیشرفت خود برنامه ریزی بلندمدت و دقیق کرده باشد، به راحتی عرصه را خالی نخواهد کرد. پیشاپیش به خانواده سه میلیون نفره Spireon خوش آمدید. اولین ردیابی که قصد معرفی آنرا داریم، Spytec GL300 می باشد که یک ردیاب جیبی، قابل حمل، کوچک و بسیار خوش دست و قابل پنهان سازی است که در هر مکانی می توانید از آن استفاده کنید. با این حال راه های مختلفی در این زمینه وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها امنیت اتومبیل را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم. دسته اول:بدون نیاز به شارژ کردن ، می توان دائما کار کنند، زیرا مستقیما به برق خودرو متصل می شود. بسیاری افراد تنها برای یافتن مکان ماشین سرقت شده از ردیاب استفاده نمی کنند بلکه می خواهند فردی را دنبال کنند و موقعیت شخص را ردیابی کنند. این ویژگی در لحظات حساس و بحرانی برای شما مشکل گشا خواهد بود.

آخرین مطالب