سقف متحرک پارچه ای و انجام ان در شرکت طراحی داخلی

    در یک شرکت طراحی داخلی مراحل کار چگونه است؟      سقف متحرک پارچه ای و انجام

توسط HASHTADONOH در 13 آبان 1400

 

 

در یک شرکت طراحی داخلی مراحل کار چگونه است؟

 

 

 سقف متحرک پارچه ای و انجام ان در شرکت طراحی داخلی

سقف های پارچه ای نسل مدرنی از ساخته های امروزی به شمار می آید.سقف متحرک پارچه ای ویژگی های بخصوصی دارد که عبارتند از:

سبک بودن پارچه

نورپردازی ال ای دی

خاصیت ضد آب بودن و هوا بند داشتن و نحوه پیاده سازی در شرکت طراحی داخلی چگونه است ؟

درسقف متحرک پارچه ای از موتور بکر آلمانی استفاده شده است . سقف متحرک پارچه ای کاملا به صورت اتوماتیک عمل می کند و در فصل سرما هنگام بارش برف و باران بصورت اتوماتیک بسته می شود و کار شما را آسان می سازد . اگر بخواهیم از سازه های این سقف در یک شرکت طراحی صحبت کنیم باید بگوییم که از 3 جز طراحی داخلی تشکیل شده است که عبارتند از :

1-سازه اصلی

2-سازه پارچه ای

3-سیستم الکتریکی و سیستم متحرکه

جنس اکثر سقف های پارچه ای متحرک آلومینیمی می باشد که با زیلد کردن قطعات متحرک تعداد ریل های مورد نیاز نیز افزایش پیدا می کند و باعث می شود هزینه هم افزایش بیابد.

 

کاربرد سقف های متحرک پارچه ای و نحوه انجام |ان در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی چگونه است ؟

سقف های متحرک که محصولی مدرن و جدید می باشد برای کاربری های بسیاری استفاده می شود. سبک های متحرک به دلیل سبکی ،دوام بالا و قیمت مناسب آن مورد استفاده در همه مکان ها خصوصا مکان های غیر اقتصادی می باشد.در کشور ما با توجه به تنوع آب و هوایی در هر منطقه باید با شرایط خاص آن منطقه از سازه های سقف متحرک استفاده نمود.

در چادر های متحرک پارچه ای از پارچه با جنس پی وی سی استفاده میشود که تحمل دماهای مختلف از منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه را دارد بنابراین برای هر آب و هوایی مناسب می باشد.سقف های متحرک بسیار ایده آل برای محیط بی سقف و روباز مثل رستوران ها ،کافی شاپ ها و استخر ها می باشد.استفاده از سقف های متحرک همراه با پنجره های فضا را بسیار زیبا و دل انگیز تر میکند.

نکته مهمی که باعث محبوبیت این سقف ها در شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی  می باشد این است که این سقف ها ضد آب بوده و هنگام باراش باران آب به پایین سر خورده و به صورت پنهانی از ناودان ها به روی زمین می ریزد.سقف های پارچه ای با قابلیت نورپردازی زیبا و محیط را بی نیاز از نورپردازی دیگر می کند.محیط هایی مانند بالکن ،تراس ،آلاچیق و بر سقف پارکینگ مناسب نصب سقف پارچه ای متحرک است.سقف متحرک پارچه ای برای فضاهای کوچک که میخواهیم فضایی را به ساختمان منزلمان یا فروشگاهمان برای طراحی داخلی اضافه کنیم بسیار عالی است.

 

ارتفاع  ستون های سقف متحرک پارچه ای عموما 2.5 متر می باشد که با توجه به ابعاد محیط و در خواست مشتری قابل تغییر می باشد.سازه استفاده شده در سقف متحرک پروفیل آلومینیمی می باشد که دارای زیبای و طول زیاد است .

ویژگی های سقف های متحرک پارچه ای با استفاده از اخرین متدهای شرکت های طراحی داخلی :

قیمت مناسب

مقاومت بالا در برابر وزن برف و وزش باد

دارای آلومینیم با آلیاژ  6063مرغوب و درجه یک

استفاده از لامپ های ال ایدی با کیفیت

دارای استاندار حریق می باشد

سبک و استفاده آسان

دارای سنسور باد و باران و برف

در این سقف ها با اخرین طراحی های روز که در شرکت های دکوراسیون داخلی انجام مبی شود سنسور باد و باران و برف وجود دارد ،در زمانی که طوفان شدید است و کاربر امکان دسترسی به بسته کردن این سقف را ندارد سنسور سقف فعال شده و به صورت اتوماتیک سقف بسته می شود و ضربه ای به چادر وارد نمی شود و چادر سالم می ماند همچنین دارای سنسور آفتاب ،باران و برف نیز میباشد که بصورت اتوماتیک سقف باز و بسته میشود.

سقف متحرک دارای ریموت کنترل می باشد که با وسیله آن به راحتی می توان سقف را باز و بسته کرد.

موتور های استفاده شده  برای طراحی داخلی زیباتر در سقف پارچه ای متحرک اصل آلمان می باشد و قابلیت کنترل چندین موتور با یکدیگر نیز هست.این موتورها دارای توان و قدرت های متفاوتی می باشند.

 

 

 

آخرین مطالب