شبکه های وبلاگ خصوصی یا لینک سازی PBN چیست؟

اطمینان حاصل کنید که مرتباً از تم های مختلف برای هر یک از وب سایت استفاده می کنید. یک وبسایت بسیار محبوب بسیار

توسط HASHTADONOH در 29 دی 1399

اطمینان حاصل کنید که مرتباً از تم های مختلف برای هر یک از وب سایت استفاده می کنید. یک وبسایت بسیار محبوب بسیار مرتبط با کلمه کلیدی آن جستجو میشود و به طور کلی قابل اعتماد و اطمینان است، بنابراین لینکهای ارائه شده توسط سایت به طور قطعی توسط بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو مشاهده خواهند شد. تنها استثنایی که در خصوص این قانون وجود دارد، لینک هایی که به یک صفحه با موضوع مرتبط در سایت شما اشاره می کنند. با اینکه گوگل اعلام کرده است که لینک های موجود در پروفایل های انجمن را نادیده می گیرد، ما در میان سایت هایی که توسط گوگل جریمه شده بودند، چنین مواردی را نیز مشاهده کردیم. هنگامی که گوگل با وب مسترها تماس می گیرد، پیوندهای غیرطبیعی وب سایت آنها را مشخص نمی کند. ولی اگر آن ها بدون هیچ مشکلی، به صورت واضح و قانونی نام سایت شما را ذکر کردند و به آن لینک دادن می توانید آن بک لینک را لینکی با ارزش و طبیعی بنامید، و گوگل از سایت شما بابت داشتن چنین لینکی قدردانی می کند.

شما از دومین درخواست تجدید نظر به بعد می توانید انتظار داشته باشید که گوگل چند نمونه از لینک های مخربی که به وب سایت شما اشاره می کنند را مشخص کند. بک لینک PBN قدرتی معادل با چند رپورتاژ را به صفحه هدف شما منتقل می کند.در علم سئو ( بهینه سازی موتورهای جستجو) از روش های مختلفی برای بهبود رتبه سایت های هدف استفاده می شود که یکی از برجسته ترین روش های این روزها بک لینک PBN است. » باشد، به خصوص اگر کلمات کلیدی وجود دارد، ما به شدت توصیه می کنی مانند روش های زیر با آنها برخورد کنید. معمولا گوگل به وب مسترهایی که دارای سایت های کاریابی هستند، در مورد این موضوع هشدار می دهد و شما نیز وظیفه دارید که یک آگهی شغلی منسوخ شده را حذف کنید، در غیر این صورت، جریمه می شوید. پست های مهمانی که دقیقا از کلمات کلیدی به عنوان انکر تکست و با هدف ایجاد لینک استفاده می کنند، دستورالعمل های گوگل را نقض می کنند و می توانند منجر به جریمه شوند.

در نتیجه رفع محدودیت های گوگل می تواند حداکثر 6 ماه طول بکشد. اگر از روش بک لینک PBN استفاده کنید خواهید توانست بدون اینکه شرایط و فیلترهای سایت های گوناگون را بپذیرید لینک تان را در سایت های تحت نظر خودتان نمایش دهید. قبل از اینکه این کار را انجام دهید مطمئن شوید که یک صفحه پشتیبان در صفحه ای که به وب سایت شما کپی کرده اید، دارید. این تنها مکان من تا الان این کار را انجام داده ام، مطمئن هستم که بیشتر از آن وجود خواهد داشت. 2. از سرویس های مطمئن با پشتیبانی خوب هاست بگیرید (متاسفانه سرویس های زیادی در ایران شروع خوب داشتند اما در ادامه به خصوص در بخش پشتیبانی خراب کاری کردند. شما ترافیک زیادی از PBN دریافت نمی کنید. آیا رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل و ترافیک وب سایت شما کاهش چشمگیری داشته است. میزان ترافیک دریافتی از این دایرکتوری و لیست ها را بررسی کنید و عملکرد آنها در نتایج جستجوی گوگل را ارزیابی کنید. عبارت بک لینک از پرکاربرد ترین کلمه ها در بحث بهینه سازی موتور های جست و جو می باشد.

برا ی گوگل این یک وضعیت مشکوک است که می تواند نشان دهنده تبادل لینک، فروش و یا دیگر روش های غیر قانونی باشد. این بدان معنی است که دامنهها نمیتوانند هرگونه لینک ناخواستهای را نشان دهند که به آنها باز میگردد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که حداقل یک بار در ماه لینک های ورودی و خروجی وب سایت خود را بررسی کنید. در صورت استفاده بیش از حد از اینفوگرافیک ها که اطلاعات کم ارزشی به کاربران ارائه می دهند و به منظور دستیابی به لینک های انبوه ایجاد شده اند، ممکن است توسط گوگل به عنوان یک نوع دستکاری محسوب شوند. چه نوع پیوندهای ورودی شامل جرائم گوگل می شود؟ در این حالت تنها راه برای جلوگیری از جریمه گوگل حذف یا غیرفعال کردن این نوع پیوندها است. بسیاری از سایت ها برای جلوگیری از جریمه های احتمالی گوگل، لینک های موجود در پست مهمان را از سایت خود حذف می کنند. این سایت بزرگترین سایت سوال و جواب در دنیاست که کاربران آنلاین زیادی در روز سوالات خود را از دیگران می پرسند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن