شربت شونیسل خیراندیش

شربت شونیسل؛ شربت حیات بخش در همین مقاله قصد داریم تا یک تفسیر کاملی از در&nbs

توسط HASHTADONOH در 10 مرداد 1401

شربت شونیسل؛ شربت حیات بخش

در همین مقاله قصد داریم تا یک تفسیر کاملی از در پاسخ به همین سوال که خرید شربت شونیسل برای چی خوبه؟ داشته باشیم و امیدوارم تا انتها نوشته اصلی ما یار باشید.

 

شربت شونیسل چیست؟

 

شربت شونیسل یکی از فراورده های طب اسلامی و سنتی هست که خاصیت مضاعف متعددی دارد. فواید همین شربت شامل امداد به معالجه دیابت، معالجه زود انزالی، تنظیم و تعادل اخلاط بدن، درمان آسم و... می باشد. در ادامه به روش تنظیم شربت شونیسل دکتر معالج خیراندیش، خاصیت و فواید درمانی آن، مقدار و شیوه استفاده، عارضه ها و احتیاط در مصرف آن خواهیم پرداخت.

 

ترکیبات و طریق تهیه و تنظیم شربت شونیسل

 

این شربت از ادغام روغن سیاه دانه خوراکی، سرکه و عسل به دست می آید و شیوه تهیه و تنظیم آن به همین رخ می باشد که 4 واحد از روغن سیاه دانه خوراکی را کلیدی 2 واحد از عسل طبیعی و 1 واحد سرکه انگور طبیعی ترکیب می کنیم و این شربت مهیا مصرف می شود.

 

به طور مثال برای فهم مقادیر مواد اولیه، شما می توانید 200 گرم روغن سیاهدانه را کلیدی 100 گرم عسل و 50 گرم سرکه انگور مخلوط کرده و مصرف نمایید.

 

شربت شونیسل به جهت چی خوبه؟

 

مطالعات نشان می دهد که شربت شونیسل  ممکن هست کاربردهای متعددی برای سالمی داشته باشد، از پاراگراف معالجه آسم و یاری به کمتر وزن، تقویت قوای جنسی، امداد به کاهش قند خون و دیابت، همچنین کمک به درمان بعضا از بیماری های مشقت بار مانند ام اس و سرطان که در ادامه به پاسخ همین سوال که شربت شونیسل به جهت چی خوبه و خاصیت آن بیشتر می پردازیم.

 

 خواص شربت شونیسل؛ آنتی اکسیدان بالا

 

این شربت اهمیت توجه به وجود، روغن سیاه دانه یا این که seed oil سرشار از آنتی اکسیدان است – ترکیبات گیاهی که به مراقبت از سلول ها در برابر آسیب های ناشی از مولکول های ناپایدار به اسم رادیکال های آزاد یاری می کند.

 

آنتی اکسیدان ها به جهت سالمی اصلی هستند، زیرا تحقیقات نشان داده هست که می توانند التهاب را کمتر داده و در برابر بیماری هایی نظیر بیماری قلبی، بیماری آلزایمر و سرطان حفظ کنند.

 

به طور خاص، همین شربت غنی از تیموکینون میباشد که حیاتی اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی توانمند است. در نتیجه، مطالعات نشان می‌دهد که همین ادغام ممکن می باشد از تندرست مغز حفظ کند و به درمان یک سری دسته سرطان امداد کند.

 

شربت شونیسل به جهت لاغری

 

این شربت می تواند به عملکرد های کاهش وزن امداد کند. در حالی که مکانیسم ظریف آن به طور کامل شناخته نشده است، اما این فرآورده می تواند به کاهش شاخص جمع بدنی(BMI)  در افراد دچار به چاقی، سندرم متابولیک یا این که دیابت مدل 2 کمک کند. همچنین بهبود قابل توجهی در مرحله تری گلیسیرید و کلسترول بد (LDL) ایجاد می کند.

 

 شربت شونیسل به جهت دیابت

 

افراد دچار به دیابت ممکن میباشد که سطح های بالای قند خون به طور مداوم خطر عارضه ها بعدی، از پاراگراف بیماری کلیوی، بیماری چشم و سکته را ارتقا دهد.

 

چندین مطالعه نشان دیتا شده هست که شربت شونیسل ممکن است به طور قابل توجهی مرحله قند خون ناشتا و تراز هموگلوبین A1c (HbA1c) را کمتر دهد که معیاری به جهت متوسط تراز قند خون در طی 2 تا 3 ماه است.

 

شربت شونیسل برای کمتر فشار خون و تراز کلسترول

 

این فراورده به جهت کمتر فشار خون و تراز کلسترول آیتم مطالعه قرار گرفته است. فشار خون بالا و سطح ها بالای کلسترول (LDL) عوامل خطر مهمی برای بیماری قلبی میباشند و تحقیقات کلی در آیتم شربت شونیسل در کاهش فشار خون و مرحله کلسترول، در حالی که امیدوارکننده است، محدود است.

 

شربت شونیسل و پرهیز از بیماری های مغزی

 

یکی از بیماری های مغز، التهاب عصبی و التهاب بافت مغز است.  تصور می شود که نقش مهمی در تولید بیماری هایی نظیر آلزایمر و پارکینسون دارد.  تحقیقات می دهد که تیموکینون موجود در روغن سیاه دانه ممکن می باشد التهاب عصبی را کاهش دهد. بنابراین، ممکن می باشد به محافظت در برابر اختلالات مغزی نظیر آلزایمر یا این که بیماری پارکینسون یاری کند.

 

شربت شونیسل و معالجه ناباروری مردان

 

تحقیقات محدود نشان می دهد که شربت شونیسل ممکن هست میزان مرغوب بودن مایع منی را در مردانی که ناباروری تشخیص دیتا شده اند، بهبود بخشد .

 

لاصه روغن سیاه دانه سرشار از آنتی اکسیدان هست و ممکن می باشد فواید زیادی برای سلامتی داشته باشد. اینها شامل درمان آسم و بیماری های پوستی مختلف، کاهش مرحله قند و کلسترول خون، کمک به کمتر وزن و محافظت از تندرست مغز است.

 

عوارض و مضرات شربت شونیسل

 

عوارض جانبی بالقوه و نگرانی های ایمنی در همین فرآورده برای عمده مردم بی خطر است.. به طور کلی، استعمال کوتاه مدت از 3 ماه یا کمتر اهمیت عوارض جانبی جدی دارای ربط نیست. شونیسل ممکن میباشد حیاتی داروهای رایجی تداخل داشته باشد و پایین تأثیر قرار گیرند عبارتند از وارفارین (کومادین) و مسدودکننده های بتا نظیر متوپرولول (لوپرسور)

 

همچنین همین نگرانی وجود داراست که مصرف بیش از حد این محصول (بیش از 3 قاشق مرباخوری در روز) می تواند به تمامی های شما جراحت برساند. درصورتیکه در درحال حاضر حاضر خلل کلیوی دارید، سفارش می شود قبل از مصرف شربت شونیسل مهم پزشک خود صحبت کنید.

 

در نهایت، به ادله تحقیقات محدود، زنان حامله یا این که شیرده باید از استفاده از همین جنس اجتناب کنند. بعلاوه خوب تر است از این محصول در روزها پریود بانوان و قاعدگی به کارگیری نشود.

 

شربت شونیسل اصل از چه جایی بخریم؟

 

شما می توانید حیاتی تصور راحت از شربت شونیسل پزشک معالج خیراندیش به کارگیری بفرمایید و به راحتی آن را به شکل آنلاین توصیه دهید.

آخرین مطالب