شرکت سئو سایت یا استخدام متخصص سئو!

بهبود و بهینهسازی وب سایت: انجام اموری همانند بهینهسازی محتوای متنی، استخدام کارشناس سئو (دورکاری) تصو

توسط HASHTADONOH در 18 بهمن 1400
بهبود و بهینهسازی وب سایت: انجام اموری همانند بهینهسازی محتوای متنی، استخدام کارشناس سئو (دورکاری) تصویری و… افزونه All In One SEO Pack امکانات خوبی رو برای بهبود سئو سایت در اختیار شما میذاره و نسبت به یواست سئو customizable تره، یعنی گزینههای بیشتری برای سفارشی سازی داره. این افزونه یک کادر را به عنوان کادر ورود URL تعیین کردهاست تا تمامی صفحات 404 به همان URL ریدایرکت داده شوند، خواه این URL صفحه اصلی سایت باشد خواه یک آدرس دیگر! این شغل از این مزیت برخوردار است که اکثر به صورت دورکاری است ولی خیلی از سازمانها، کارشناسان تولید محتوا را استخدام نمیکنند و به صورت پروژهای با آنها کار میکنند و بنابراین، بسیاری از این کارشناسان از بیمه و مزایا محروم هستند.

استخدام سئو کار حرفه ای

تولید محتوا یکی از ارکان مهم سئو در یک سایت است. کمپین سال 2012 آن در استرالیا یک نمونه فوق العاده و کیس عالی برای تدریس و آنالیز است. مثلا قرارداد سئو کردن فلان سایت روی 25 کلمه کلیدی در 1 سال به ارزش 40 میلیون تومان! با توجه به اینکه در این راهکار زمان آزاد زیادتری دارید و میتوانید با چند کسب و کار همکاری کنید، درآمدی بین 3 الی 30 میلیون تومان خواهید داشت. نکته: برای راه اندازی کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی الزامی به داشتن محصول ندارید چراکه میتوانید مثل من محصول دیگر کسب و کارها را فروخته یا اصلا از طریق همکاری در فروش سایت هایی مثل دیجی کالا جلو بروید. با بهینه سازی یک صفحه و داشتن کلمات کلیدی مناسب میتوانید شانس و دیده شدن خود را در بین موتورهای جستجو افزایش دهید و رتبه خوب برای کلمات کلیدی بلند (Long Tail keywords) متناسب و مرتبط با موضوع خودتان را به دست آورید. مدیر دیجیتال مارکتینگ (سئو)برای افزایش دانش و اطلاعات تان میتوانید از صفحه آموزش رایگان سئو کمک بگیرید. 11. از آخرین اخبار سئو و تغییرات در الگوریتم های گوگل مطلع باشد و دائماً اطلاعات خود را به روز رسانی کند. همچنین دوره آموزش سئو سایت بصورت خصوصی هم پذیرفته میشود که لازم است برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. این مهارت هم لزومی نیست اما در این حد و اندازه که درک کنید یک سرور چطور کار میکند یا بتوانید حتی با راهنما دستوراتی را در یک سرور وارد کنید کافیست. تعریف آکادمیک سئو سایت : کلیه فرایند هایی که برای بهتر و زودتر دیده شدن یک وبسایت اینتر نتی انجام میشود را سئو مینامند . کارشناس سئو (بهینه‌سازی سایت)مراحل بازاریابی را به ترتیب منطقی انجام دهد. ممکن است برای شغل دیگری در مارکتینگ مناسب باشید و مسیر شغلی سئو را به اشتباه برای استخدام انتخاب کرده باشید! البته این تنها نمونهای از سوالاتی است که میتوانید در جلسه مصاحبه از داوطلب بپرسید، اما ممکن است بر اساس رویکرد و نیازهای مجموعه خود سوالات دیگری نیز به ذهنتان برسد که بهتر است قبل از جلسه مصاحبه به صورت چک لیست تهیه کرده و برای استخدام یک کارمند خوب در عنوان شغلی مدیر و کارشناس سئو، از آن استفاده کنید. به جز این موارد عوامل دیگری همچون فاکتورهای انسانی وجود دارند. استخدام کارشناس سئودر مقابلِ تبلیغات پولی یا سایر مدل های بازاریابی تبلیغات آفلاین که ارزش ویژه ایجاد می کنند و بازدهی پایدار را به ارمغان می آورند و این یعنی افزایش بازگشت سرمایه! اهمیت وبسایت ها، رتبه بندی آن ها و نرخ تبدیلی که برای کسب و کارها به ارمغان می آورند عددی چشم گیر است و هر فردی که مدیریت کسب و کاری را بر عهده دارد مجاب می کند تا وبسایت خود را راه اندازی کرده و با استفاده از یک کارشناس سئو مجرب در پی ارتقا رتبه سایت خود باشد. راه درست این است که در حین دریافت خدمات از یک شرکت بهینه سازی سئو همزمان به هر طریق ممکن دنبال آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت باشیم .

کارشناس ارشد سئو (SEO)

در واقع مهمترین فعالیت یک متخصص سئو، بررسی و بهینه سازی سئو داخلی سایت است. اگر می خواهید بدانید که کارشناس سئو وب سایت کیست و چه وظیفه ای دارد و پیش نیازهای شغل متخصص SEO چیست و بازار کار و میزان حقوق و درآمد ماهیانه سئو کار چگونه است با این مطلب همراه شوید. در این مطلب، هر چیزی که به یک سئوکار مرتبط می شود را به شما آموزش میدهیم. 10. تهیه بک لینک به صورت فله: معمولاً سایت هایی هستند که تعداد بسیار زیادی بک لینک را با قیمت ارزان به فروش می رسانند، همان طور که می دانید، استفاده یکباره از بک لینک های متعدد شائبه اسپم بودن را برای موتورهای جستجو به وجود می آورد و حتی ممکن است سایت شما شامل جریمه هم بشود. آن ها معمولاً با نام وب سایت خود با صاحب وب سایتی که به سایت شما لینک داده است تماس می گیرند و از ادمین وب سایت می خواهند لینک شما را حذف کند؛ بنابراین بهتر است که وقتی با ادمین های وب سایت های دیگر ارتباط برقرار می کنید، به جای استفاده از جیمیل یا یاهو از آدرس ایمیلی با دامنه وب سایت خود استفاده کنید تا صاحبان سایت ها بتوانند راحت تر با شما ارتباط برقرار نمایند. اگر کسی حتی یک هفته سایتش صفحه اول گوگل را تاچ کرده باشد دیگر به سایر روش های بازاریابی نمیتواند فکر کند و میشود آدمی که بنز داشته و دیگه نمیتونه ماشین دیگه ای را سوار شه ؛ متاسفانه دلال بازی در همه جای اقتصاد ایراد خودنمایی میکند . شرایط و رقابت برای جایگاههای صفحه اول نتایج جستجو هر روز سخت تر میشود . به همین دلیل است که رتبههای اول به محتوای بلاگها اختصاص دارد نه صفحات فروشگاهی. انتشار یک محتوای بدون نقص که کاربران آن را دوست داشته باشند و موتورهای جستجو بتوانند آن را بیابند، ضامن موفقیت هر سایتی می باشد. فرض کنید باید متن یک پادکست یا مصاحبه ویدیویی را پیادهسازی و نگارش کنید، نمیتوانید به کارفرمایتان بگویید که کار من، تولید محتوای ویدیویی است و باید یک نفر مسلط بر نگارش و ویرایش متون فارسی را استخدام کنید! اگر شما یک کسب و کار آنلاین را مدیریت می کنید، همیشه برای کنتزل زمان تحت فشار هستید. چیز هایی که در هیچ یک از دوره های آموزش سئو ایران نمیگن! نکته دوم: اگر به طور حرفه ای به دنبال آموزش سئو باشید، حتما با "دوره های رایگان سئو" برخورد داشته اید. سئوی تصاویر را فراموش نکنید؛ هر تصویری که در یک صفحه استفاده می شود باید به درستی بهینه شود، در غیر این صورت موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر موجود در سایت را درک کنند. آیا می خواهید بدانید که چطور ترافیک سایت شما افزایش می یابد و اینکه چطور با افزایش رتبه و جایگاه برای کلمات کلیدی، میتوانید فروش و درآمد خود را بیشتر نمایید؟ در این مقاله قصد نداریم تا وظایف یک متخصص سئو را بیان کنیم، بلکه می خواهیم بگوییم که شما چرا باید چنین متخصصی را در کنار سایت خود داشته باشید تا رتبه آن را در گوگل افزایش دهید.

استخدام کارشناس ارشد سئو

با عضویت در کانال تلگرام سئو میر بصورت رایگان و روزانه آموزشهای سئو را دریافت کنید. در نهایت و به عنوان کلام آخر؛ پیشنهاد میکنم اگر کارفرما هستید و قرار است در آینده با یک کارشناس سئو همکاری کنید، حتما کمی دانش تان را در این حوزه بالا ببرید تا حین مذاکره، بررسی گزارش کار، پرداخت دستمزد و… البته اگر سایت شما از لحاظ ساختاری بهینه و سالم باشد و هاست مناسب و با رسپانس سریعی داشته باشد آنگاه میتوان مقصر اصلی سرعت پایین سایت را تصاویر و گرافیک دانست . نکته: نمیخواهم با گفتن این موارد باعث ایجاد بدبینی نسبت به سئوکارها شوم، اما بالاخره در هر بازاری افراد شیاد و البته ناشی وجود دارند و توجه به نکات پایین باعث میشود گیر آنها نیوفتید.

استخدام سئو کار

همانطور که گفتم، در هر بازاری قطعا افراد شیاد و ناشی وجود دارند. را هم اضافه کنید که خب قطعا باید منتظر پول های بسیار بیشتری باشید. اگر یک وب سایت جدید برای خود راهاندازی کردهاید و میخواهید به سرعت کسب و کار خود را در این زمینه ارتقا دهید باید بدانید که سئو سایت جزو مهمترین اصول است. این علم بصورت روزمره در حال تغییر و تحول است و به نوعی به یک نبرد بین موتورهای جستجو و سئو کاران و وبمستر ها تبدیل شده است . داشتن تخصص تکنیکالی و فنی برای بررسی کردن زیر ساخت یک سایت، یکی از مهمترین وظایف یک سئو کار به حساب می آید.
آخرین مطالب