فروش لپ تاپ های استوک و راهنمای خرید یک لپ تاپ استوک خوب

بودجه و قدرت مالی برای خرید لپ تاپ یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب لپ تاپ است. با این کار و انتخاب یک بازه مع

توسط HASHTADONOH در 8 شهریور 1401

بودجه و قدرت مالی برای خرید لپ تاپ یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب لپ تاپ است. با این کار و انتخاب یک بازه معین مالی و اعلام آن به فروشندگان، از بهترین گزینه های ممکن برای خرید لپ تاپ مطلع شوید. 3- کدام سیستم عامل را می پسندید؟ در صورتیکه شما جزء کاربران گوشیهای آیفون یا سایر دستگاههای الکترونیکی اپل هستید، فروش لپ تاپ های استوک بهتر است از لپتاپهای اپل که سیستم عامل مجزایی تحت عنوان مک او اس (Mac OS) دارند، استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که میتواند به انتخاب یک لپتاپ مناسب کمک کند، توجه به اندازه، سایز و وزن دستگاه است. لپتاپهای کوچک به انواع مختلفی تقسیم میشوند که از مهمترین این دستهبندیها میتوان به نوت بوک و اولترابوک که معمولا قیمت بالاتری دارند، اشاره کرد. با انتخاب برنامههای تخصصی و موردنیاز خود، شما قادر خواهید بود سیستم عامل و نوع لپتاپ خود را بهتر و راحتتر انتخاب و تهیه کنید. چراکه برخی از نرمافزارهای خاص و تخصصی تنها برروی برخی از لپتاپها و سیستمهای عامل نصب و اجرا میشوند.

  • در انتخاب بهترین لپ تاپ باید به چه مشخصاتی توجه کنیم؟
  • کیفیت کارت گرافیک
  • کیبورد و تاچ پد عالی
  • زیاد قابل حمل نیست
  • پردازنده Intel Core i7-8750 H
  • ذخیره سازی: 1 ترابایت HDD و 120 گیگابایت SSD
  • دارای اجزای قدیمی

رزولوشن Full HD یا 4K مناسب کار گرافیککاران میباشد. قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش: از نکات دیگر انتخاب است. البته دراینمورد رویکرد کلی بین گرافیستها وجود ندارد ولی اگر به دنبال راحتی بیشتر در کارهایی مثل زومکردن یا انتخاب مکانی از صفحهنمایش هستید، باید بگوییم که صفحهنمایش لمسی یکی از گزینههای پیش روی شماست. اندازه صفحه نمایش: برای کار طراحی، یک صفحه نمایش باید نه خیلی کوچک باشد و نه خیلی بزرگ ! یک لپ تاپ 15 تا 16 اینچی یک اندازه جمع و جور برای کار طراحی است. زاویه دید: نکته مهم دیگر در صفحهنمایش، زاویه دید است. دو تکنولوژی مهم در این زمینه، تکنولوژی TN و IPS میباشند. صفحه نمایش دارای تکنولوژي TN تنها قابلیت دید از مستقیم را دارند و در صورت مشاهده صفحه از زوایای دیگر، رنگها دچار شکستگی شده و کیفیت خود را از دست میدهند. در مقابل، صفحهنمایشهایی با تکنولوژی IPS قابلیت دید از هر زاویهای را در اختیار کاربر قرار میدهند و این میتواند برای یک گرافیست مهم باشد.

  1. اهمیت به طراحی بدنه و نورپردازی
  2. MSI GE76 Raider ؛ قوی ترین لپ تاپ گیمینگ
  3. ساخت ویدیو و تصاویر گرافیکی سنگین
  4. حافظه داخلی: 64GB eMMC - 128GB SSD
  5. کاملا ناراضی 0.61 ٪
  6. تست باتری لپ تاپ

از تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۹ ئیدیاس به عنوان خدمات سازمانی ایچپی شناخته شد. ۱۱ در نوامبر ۲۰۰۹، ۳کام و هیولت پاکارد اعلام کردند که هیولت پاکارد سهام ۳کام را به ارزش ۲٫۷ میلیارد دلار میخرد. این معامله یکی از بزرگترین معاملاتی است که توسط غولهای فناوری در راستای یکپارچه شدن انجام شد. از زمان شروع بحرانهای مالی در سال ۲۰۰۷، غولهای فناوری پیوسته فشاری فراتر از بازارهای کنونی شان احساس میکردند. شرکت دل به منظور حمله به حوزههای کسب و کاری که پیشتر در تصاحب آیبیام بود، خرید لپ تاپ ارزان دست دوم سهام شرکت سیستمهای پرو را خریداری کرد. واپسین اقدام هیولت پاکارد تصاحب بازار دیتای شبکههای سازمانی بود که تحت سلطهٔ سیسکو قرار داشت. در ۲۸ آوریل ۲۰۱۰، شرکت پام و هیولت پاکارد اعلام کردند که ایچپی قصد خرید پام را با ارزش ۱٫۲ میلیارد دلار دارد. پیش از این خبر شایع شده بود که ممکن است اچتیسی، دل، پژوهش در حرکت یا ایچپی ممکن است سهام پام را بخرند.

  • X-Rite i1Pro 2
  • رم : ۴ گیگابایت
  • مقالات آموزشی موبایل
  • قیمت: 24823000 تومان (اردیبهشت 1401)

بنابراین میتوانید مدت زمان بیشتری شارژ داشته باشید. توجه کنید که نرم افزارهای ویندوز در این لپ تاپ قابل استفاده نیستند. همچنین سری Chromebook را برای استفادههای روزمره و کمی سنگین توصیه نمیکنیم. قیمت این دستگاه نیز اقتصادی است. البته در بازار ایران چندان شاهد حضور این سری از لپ تاپ اچ پی نیستیم. در نهایت سری Zbook را داریم که برای کار و اهداف صنعتی و تجاری طراحی شده است. این لپ تاپها دارای قدرت پردازشی مناسب و البته طراحی به روز نیز هستند. اگرچه قیمت سری Zbook کمی بالاست، اما اگر قصد دارید از لپ تاپتان برای کار استفاده کنید، این سری از لپ تاپهای اچ پی برای شما مناسب است. همانطور که ذکر شد برند اچ پی با طراحی و تولید سریهای مختلف از لپ تاپ، ویژگیها و امکانات متنوعی را نیز ارائه میدهد. عموما هر یک از این امکانات طوری ارائه شده است، که با سری لپ تاپ و همچنین قیمت خرید آن همخوانی داشته باشد. در ادامه برخی از مهمترین ویژگیهای لپ تاپ hp را بررسی خواهیم کرد.

هرچند سری ROG ایسوس سری لپ تاپهای گیمینگ این برند را شامل شده، اما اکثر مهندسان نیز میتوانند از محصولات این سری استفاده کنند. دلیل علاقه زیاد مهندسان به این سری، استفاده از پردازندهها و کارت گرافیک قدرتمند است که در کنار اجرای برنامههای سنگین و کاربردی، میتوانند به اجرای بازی نیز بپردازند. البته در نظر داشته باشید که برای داشتن عمر باتری بیشتر، بهتر است از نسخههایی با پردازنده گرافیکی ضعیفتر استفاده کنید. سری Asus ROG Zephyrus G14 نیز دارای مدلهای مختلفی است که با کانفیگهای متنوع عرضه میشوند. به همین خاطر تفاوت زیادی بین مدلهای مختلف این سری وجود دارد. همان طور که گفته شد، برای کاربری مهندسی بهتر است از نسخههای متوسط یا ضعیف این سری استفاده کنید. مدل Asus ROG Zephyrus G14 GA401IH یکی از مدلهای منتخب این سری است و از پردازنده رایزن 7 مدل 4800HS استفاده میکند. این پردازنده حداکثر توان پردازشی 4.2 گیگاهرتز دارد و با 8 مگابایت حافظه کش عرضه میشود.

با این حال ، اینتل در تلاش است تا با سرعت کلاک بالا آن را جبران کند. محدودیت فرکانس نسبتاً محدود Ice Lake به لطف 10nm SuperFin برداشته شده است. فرکانس تقویت شده با 1165G7 اکنون با یک موضوع در 4.7 گیگاهرتز به سر می برند ، در مقایسه با 3.9 گیگاهرتز بسیار دلخراش با 1065G7، در مقایسه. گرافیک تایگر لیک از طرح Gen11 به Xe-LP ارتقا یافته است. این یک سری پیشرفت ها را به همراه دارد ، از جمله 96 واحد اجرا در مقابل 64 مورد قبلی و یک ضربه فرکانسی از 1.1 به 1.3 گیگاهرتز حداکثر. مانند هسته پردازنده مرکزی، اینتل با طراحی جدید Xe فرکانس های بالاتر را در تمام ولتاژها جستجو میکند. قیمت لپ تاپ hp استوک این اصول پردازنده Core i7-1165G7 جدید است. این یک ضربه ساده فرکانس 100-200 مگاهرتز به معماری های موجود نیست ، همانطور که سالها در دوره Skylake به دست آوردیم ، این یک بازسازی اساسی است.

دکمە پاور یا روشن کردن لپ تاپ در بالا سمت چپ و دکمە های قطع و وصل صدا و Wifi، در دیگر سمت تعبیه شده اند. لپ تاپ ۱۷ اینچی اچ پی ZBook 17 G3 در پایین تاچ پد بزرگ خود دارای سە کلیک در بالا و پایین می باشد، طراحی تاچ پد چند انگشتی است و کار با آن سادە و آسان می باشد. در سمت راست تاچ پد، دکمە حسگر انگشت قرار گرفتە، کە با آن می توان لپ تاپ ۱۶ گیگابایت اچ پی را روشن کرد یا آن را کد گذاری نمود. این مدل چون 17 اینچ است، در دو طرف راست و چپ کیبورد فاصلەای 2 سانتیمتری فضا خالی دارد، همچنین نسبت بە اندازەهای کوچکتر، جایگاه دستها بزرگتر از آنها و راحتر نیز می باشد. لپ تاپ ۱۷ اینچی اچ پی ZBook 17 G3 مدل بسیار مناسب برای مهندسان و طراحان می باشد چراکه توانایی پردازش های سنین و محاسبات پیچیده ریاضی را دارد. به علت داشتن صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی کار کردن راحتتر و با دید بهتری صورت می گیرد. برای مشاهده انواع مدل های لپ تاپ های دست دوم می توانید به فروشگاه اینترنتی اتا استوک مراجعه نمایید و از قیمت های استثنایی آن ها بهره مند شوید.

با استفاده از تنظیمات نرمافزاری میتوانید رنگ را مدیریت کنید. فاصله کیبوردها از یکیدیگر مناسب بوده و دارای ابعاد مناسبی هم هستند. همچنین نیاز به فشار زیادی برای دکمهها ندارید و لمس کردن آن نرم و صدای بسیار کمی هم دارد. تاچپد این لپ تاپ نیز در ابعاد بزرگ طراحی شده و بخش پایین لپ تاپ را به خود اختصاص داده است. به لطف این تاچ پد میتوانید از فرمانای چند لمسی همچون خاصیت کشیدن و رها کردن، اسکرول و… استفاده کنید. دکمههای تاچ پد نیز از نوع بیرونی بوده و در بخش پایینی آن قرار دارند. خوشبختانه این دکمهها هم نیاز به فشار زیادی ندارند. به لطف پردازنده جدید و کم مصرف، کارت گرافیک و رم جدید DDR4 میتوان گفت که باتری لپ تاپ اچ پی OMEN 15-DC1088 G2-D مصرف زیادی ندارد. باتری چهار سلولی با ظرفیت 65 وات ساعت در این لپ تاپ قادر است تا 5 ساعت شارژدهی دستگاه را در شرایط وبگردی با اتصال WiFi تضمین میکند. اگر ادعای HP در این مورد درست باشد، میتوان به صورت تقریبی انتظار این را داشت که در حال انجام بازی یا پردازشهای سنگین این باتری میتواند چیزی در حدود بیش از 2 ساعت را همراهی کند.

این سری که به سری Y نیز مشهور هستند انواع مختلفی دارد که از کاربران مبتدی تا حرفه ای را پوشش می دهد و نیاز آن ها را برطرف می کند. لپ تاپ لنوو سری ldeapad با انواع مدل های مختلف تمام گروه های کاربران را راضی نگه می دارد. از سال 2008 شاهد حضور این سری از لپ تاب ها در بازار شدیم، کیفیت خوب و کانفیگ مناسب این سری را به یکی از پرفروشترین سری لپ تاپ ها تبدیل کرده که از سری های B،Flex،G،S،Y،Z تشکیل شدند. سری B لپ تاپ لنوو از قیمت اقتصادی برخوردارند و بیشتر مناسب کسب و کارهای کوچک می باشند. این سری از لپ تاب های لمسی لنوو باریک و سبک و البته دارای باتری قوی هستند. لپ تاپ های اقتصادی لنوو که بیشتر کاربران میتوانند از قیمت مناسب آن بهرمند شوند و مناسب کار های روزمره و کاربران خانگی است. این آلترابوک ها بهترین طراحی، کانفیگ سخت افزاری و عمر باتری عالی را دارند و مناسب کار های انلاین می باشد. سری Y لپ تاپ لنوو دارای راندمان بالا، گرافیک عالی، سریع ترین CPU مناسب فعالیت های چند رسانه ایی و بازی است. این سری از لپ تاپ های میان رده مناسب برای سرگرمی اند ودارای امکانات عالی و قیمت مناسب برای کابران هستند. یوگا نام سری لپ تاپ لنوو است که کیبورد های آن قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارند و صفحه نمایش آن ها نیز لمسی می باشد. به نوعی می توانند مانند تبلت ها باشند. این سری از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردارند و از قیمت و کانفیگ پایین تا حرفه ای را شامل می شوند. می توانند از عهده کارهای روزمره تا کارهای حرفه ای را برای شما انجام دهند.

  • کیفیت صفحه نمایش: HD|1366×۷۶۸
  • لپ تاپ استوک dell e5570 I5 11,400,000 تومان 9,500,000 تومان
  • وب کم نه چندان خوب
  • Lenovo ThinkPad T15
  • ZBOOK 17 G1

نتایج تستها و بنچمارکها به خوبی توانمندی هر دستگاهی را نشان میدهند. لپتاپ Lenovo V110 در دو نسخهی مجهز به ویندوز و بدون سیستم عامل عرضه میشود. دستگاهی که ما روی آن نقد و بررسی را انجام دادیم فاقد ویندوز اورجینال بود، ولی مدل دیگری از این لپتاپ با ویندوز 10 اصلی و برخی نرمافزارهای پیشفرض در اختیار خریداران قرار میگیرد. طبیعتا این لپتاپ برای انجام کارهای اداری و روزانه مناسب است و نرمافزارهایی چون آفیس، مالی، اتوماسیون، حسابداری، فتوشاپ، لپ تاپ استوک hp 650 g1 پخش فیلم و موسیقی را میتوان به راحتی اجرا کرد. ضمن اینکه امکان اجرای بازیهای ساده نیز وجود دارد. همان طور که اشاره کردیم لنوو برای لپتاپ V110 از یک باتری چهار سلولی لیتیوم یون بهره گرفته است که برای یک محصول اقتصادی با سختافزار کممصرف توجیهپذیر است. با اینکه میزان شارژدهی باتری دستگاههای الکترونیکی کاملا به نوع مصرف شما ارتباط دارد ولی انجام تستهای استاندارد میتواند طول عمر باتری را نشان دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن