مدرس تئاتر و رقص انتشاراتی را با تمرکز بر اتوکد برای استفاده در تئاتر منتشر می کند

جان کیسلینگ، مدرس و مدیر فنی در حوزه تئاتر دپارتمان تئاتر و رقص Maggie Allesee، انتشارات جدید خود AutoCAD را ب

توسط HASHTADONOH در 16 خرداد 1401

جان کیسلینگ، مدرس و مدیر فنی در حوزه تئاتر دپارتمان تئاتر و رقص Maggie Allesee، انتشارات جدید خود AutoCAD را برای پیش نویس تئاتر: منبعی برای طراحان و مدیران فنی در 29 آوریل 2021 منتشر کرد. این کتاب 180 صفحه ای ارائه می شود. به عنوان مقدمه ای بر نرم افزار اتوکد، با تمرکز بر نحوه پیمایش دستوراتی که معمولاً هنگام ایجاد صفحات پیش نویس طراحی، ساخت و نصب برای استفاده در تئاتر استفاده می شود.

مدرک اتوکد

پس از اخذ مدرک M.F.A. در تولید تئاتر در دانشگاه ایالتی فلوریدا، کیسلینگ به عنوان یک طراح مکانیک برای یک شرکت تولید صحنه که در طراحی، مهندسی و تولید مناظر برای کنسرت‌های راک اند رول و رویدادهای تور تخصص داشت، کار کرد. به عنوان یک طراح مکانیک، او با تیمی از دیگر طراحان مکانیک کار کرد که با استفاده از اتوکد به عنوان منبع اولیه پیش نویس، نقشه های مفهومی طراحی را به نقشه های ساخت و مونتاژ تبدیل می کردند. این کار شامل کار با نرم افزار اتوکد بین 40 تا 60 ساعت در هفته بود.

کیسلینگ می گوید: «زمانی که شرکت تولید صحنه را ترک کردم و به تدریس در دانشگاه می سی سی پی جنوبی رفتم، به من مأموریت دادند تا کلاسی در اتوکد برای طراحی تئاتر تدریس کنم. زمانی که در کلاس درس می‌دادم، به سرعت متوجه شدم که دانش‌آموزان برای تکمیل کار خود برای کلاس و طراحی‌هایشان به منبعی نیاز دارند.»

کیسلینگ توضیح داد که دانش‌آموزان می‌توانند در کلاس درس را دنبال کنند، اما حفظ جزئیات آموخته‌شده در کلاس زمانی که روی مطالب در خانه کار می‌کردند دشوار می‌شد.

او گفت: «هنگامی که به دنبال کتاب درسی می‌گشتم که این امکان را فراهم کند، متوجه شدم که متون اتوکد موجود تمام جنبه‌های برنامه را پوشش می‌دهند و صدها، اگر نه هزاران صفحه، طول دارند. "در طراحی تئاتر، در حالی که اتوکد یک ابزار ارزشمند است، ما واقعاً فقط سطح قابلیت های آن را برای رفع نیازهای خود خراش می دهیم. آشکار شد که نسخه فشرده ای از یک متن مورد نیاز است که فقط قابلیت های نرم افزاری را پوشش می دهد که ما بیشتر از آن استفاده می کنیم. معمولاً در طراحی تئاتر."

دوره اتوکد پیشرفته

پس از صحبت با همکاران در این زمینه که دوره های مشابهی را تدریس می کردند، توسط Routledge Press که علاقه مند به کار بر روی این پروژه بود، با Keisling تماس گرفت. کیسلینگ نوشتن متن را در بهار 2017 و در دومین سال به عنوان استاد مدعو در دانشگاه می سی سی پی جنوبی آغاز کرد. در تابستان 2019، پس از استقرار در یک موقعیت جدید در دانشگاه ایالتی وین، کیسلینگ دوباره شروع به کار بر روی انتشار کرد و اولین پیش نویس متن را در پایان تابستان 2020 تکمیل کرد. نسخه نهایی در فوریه 2021 ارسال شد و به ارسال شد. چاپگر در ماه مارس

"در حالی که متن عنوان اتوکد برای پیش نویس تئاتر است، در نظر گرفته شده است که نه یک متن اتوکد همه جانبه باشد و نه یک متن پیش نویس نمایشی، بلکه در نظر گرفته شده است که در مورد چگونگی استفاده از قابلیت های نرم افزار اتوکد برای تکمیل بسته های پیش نویس تئاتری که به طور معمول با یکدیگر ملاقات می کنند، صحبت کند. کیسلینگ گفت: استانداردهای طراحی تئاتر را پذیرفته است.

کتاب اتوکد

کتاب کیسلینگ یک متن نسبتاً فشرده 20 فصلی است که از نظر تئوری می تواند در یک ترم تدریس شود. علاوه بر این، این نشریه در مواد درسی در دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه کنتاکی، دانشگاه ایالتی فلوریدا، دانشگاه فلوریدا جنوبی، دانشگاه ایالتی شمال غربی لوئیزیانا، دانشگاه می‌سی‌سی‌پی جنوبی و البته دانشگاه ایالتی وین گنجانده خواهد شد.

آموزش اتوکد

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
ایبوک رالی
تاریخ ثبت : 21 خرداد 1401

بهترین مرکز خرید کتاب‌های دیجیتال کدام است؟


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

رنو در بازار ایران


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

سریع ترین هاچ بک ها


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

شرکت های فولکس واگن


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

شورولت کامارو


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

قدرتمندترین خودروهای جهان


avatar
پیستون شاپ
تاریخ ثبت : 27 خرداد 1401

مزایا و معایب فیات ۵۰۰