چرا تحصیل در مالزی را به شما پیشنهاد میکنیم؟

بسیاری از دانشجویان می خواهند تحصیلات خود را در مالزی ادامه دهند. تحصیل در خارج از کشور به یکی از رویاهای بسی

توسط HASHTADONOH در 2 شهریور 1399

بسیاری از دانشجویان می خواهند تحصیلات خود را در مالزی ادامه دهند.

تحصیل در خارج از کشور به یکی از رویاهای بسیاری از مردم تبدیل می شود. مالزی به یکی از مناطق مورد نظر برای بسیاری از افراد تبدیل می شود. افراد زیادی برای تحصیلات عالی در مالزی تحصیل می کنند. آنها می توانند گواهینامه ، دیپلم ، دوره های کارشناسی یا کارشناسی ارشد را بگذرانند.

مالزی همچنین دارای دانشگاه های بسیار خوبی در رتبه بندی دانشگاه های QS 2019 در سال 2019 است.
یکی از دلایل بسیاری که دانشجویان بین المللی مالزی را انتخاب می کنند به دلیل مقرون به صرفه بودن آن است اما آموزش با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

هزینه زندگی و تحصیل مالزی

یکی از مواردی که برای تحصیل در خارج از کشور مورد توجه قرار می گیرد هزینه زندگی و تحصیل است. شهریه در هر موسسه متفاوت است اما در یکی از بسیاری از دانشگاه های دولتی پایین تر خواهد بود. به طور متوسط ​​، یک دانشجوی بین المللی برای دوره لیسانس باید سالانه 7000 MY پرداخت کند.

برای مقطع کارشناسی ارشد ، یک دانشجوی بین المللی باید سالانه حدود 11،000 MYR بپردازد. برای دانشگاه های خصوصی هزینه بیشتر خواهد بود. برای برخی از موضوعات مانند پزشکی ، هزینه تحصیل نیز متفاوت و بالاتر از سایر موارد خواهد بود.

برای هزینه های زندگی در مالزی ، این مقایسه در مقایسه با سایر مناطق تحصیلی محبوب مانند استرالیا ، ایالات متحده یا انگلیس خیلی زیاد نیست. در هر سال ، به حدود 10،000 MYR و 15،000 MYR نیاز خواهید داشت. این هزینه شامل غذا ، مسافرت و اقامت است.

اما اگر زندگی در شهری بزرگتر مانند کوالالامپور را انتخاب کنید ، هزینه زندگی بالاتر از زندگی در یک شهر یا شهر کوچکتر خواهد بود. با این حال ، هزینه های شخصی شما تا حد زیادی به سبک زندگی شخصی شما بستگی دارد.

پاس دانشجویی مالزی


کلیه دانشجویان بین المللی ملزم به گذرنامه دانشجویی (معادل ویزای دانشجویی) برای تحصیل در خارج از کشور از جمله در مالزی هستند. این یک سند مصوب است که توسط اداره مهاجرت صادر شده است. ابتدا باید با پذیرش از شما پیشنهاد شود ، سپس درخواست ویزا از طریق دانشگاه شما قابل انجام است.

دانشگاه شما دستورالعمل ها و فرم هایی را برای درخواست پاس دانشجویی در اختیار شما قرار می دهد.

گذرنامه دانشجویی فقط برای تحصیل در دانشگاه معتبر معتبر است. اگر دانشجو بخواهد به دانشگاه دیگری منتقل شود ، لازم است که دانشجو جدیدی را بگذارد. گذر دانشجویی تا یک سال ادامه دارد و اگر دوره بیش از 12 ماه ادامه یابد ، باید سالانه تمدید شود.پیشنهاد ما تحصیل در مالزی با مشاوره شریف است.

بیمه سلامت


دانشجویانی که در مالزی به مدرسه می روند نیز باید از طریق دانشگاه خود برای بیمه درمانی ثبت نام کنند. وزارت آموزش عالی آن را اجباری کرده است. دانشجویان بین المللی مجاز به کار در طول مدت ترم نیستند. بنابراین ، بسیاری تصمیم می گیرند از طریق بورس های تحصیلی ، بورس های تحصیلی و کمک هزینه ها بودجه جایگزین پیدا کنند.

زبان مورد استفاده


اکثر دانشگاه های مالزی از زبان انگلیسی استفاده می کنند ، اما برخی نیز به زبان محلی تدریس می کنند. اگر درسی که می گذرانید به زبان انگلیسی تدریس می شود و زبان اول شما نیست ، ممکن است دانش آموز ملزم به برگزاری امتحانی مانند IELTS باشد. تنوع در مالزی باعث می شود تا دانشجویان بین المللی در معرض چندین زبان ، فرهنگ و سنت قرار گیرند.

آخرین مطالب