کاشت مو آری یا خیر ؟

کدام روش کاشت مو بهتر است؟واقعیت این است که هر فرد با توجه به تشخیص یک متخصص ، بسته به شرایط خود مانند طاسی ،

توسط HASHTADONOH در 22 خرداد 1400

کدام روش کاشت مو بهتر است؟


واقعیت این است که هر فرد با توجه به تشخیص یک متخصص ، بسته به شرایط خود مانند طاسی ، اندازه پوست سر ، بانک مو و انتظارات و ذهنیت کاشت مو یکی از روش های کاشت مو یا ترکیبی از چندین روش .

عوارض کاشت مو


اگر کاشت مو توسط پزشک واجد شرایط انجام شود ، هیچ عارضه ای ندارد. کاشت مو باید توسط متخصصان پوست ، جراحان سر و گردن و جراحان پلاستیک که تحت عمل جراحی کاشت مو و پوست قرار گرفته اند ، مطابق با استانداردها و تجهیزات مناسب جسمی انجام شود. با این حال ، کاشت مو یک روش پزشکی است که مانند سایر اقدامات پزشکی ، در برخی موارد می تواند مشکلاتی ایجاد کند. اما بسیاری از این عوارض موقتی هستند.

تورم کمی در پیشانی که در چند روز اول پس از کاشت با کمپرس آب سرد بهبود می یابد.

خونریزی خفیف



سر و صدا در محل کاشت مو ؛


درد در ناحیه کاشت مو که با مصرف داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک تسکین می یابد.
اگر در محل کاشت مو احساس خارش کردید ، به هیچ وجه آن را خراش نزنید ، در صورت ادامه یافتن خارش ، با مرطوب نگه داشتن کاشت با سرم شستشوی خنک کننده ، لوسیون بتامتازون و مصرف آنتی هیستامین ها این مشکل برطرف می شود. اما یکی از عجیب ترین و غیرمنتظره ترین عوارض کاشت مو ، سکسکه است! این عارضه معمولاً از چند ساعت تا چند روز پس از کاشت مو ادامه دارد ، اما اگر طولانی تر از آن باشد ، باید با پزشک خود تماس بگیرید.

آیا زنان می توانند کاشت مو نیز انجام دهند؟
کاشت مو



به طور کلی ، زنان کمتر در مردان دچار ریزش مو یا طاسی می شوند. اما در برخی موارد ، طاسی در مردان نیز در زنان رخ می دهد. کلینیک رویان این ریزش مو می تواند هورمونی و ژنتیکی و در نتیجه ریزش مو از جلوی سر باشد. در میان دلایل مختلف ریزش مو در زنان ، فقط ریزش مو به دلیل افزایش سن ، تغییرات هورمونی ناشی از بارداری و الگوی ارثی ریزش مو طبیعی است.

بسته به علت ریزش مو در زنان ، داروهای مختلف ، کاشت مو یا ترکیبی از هر دو در نظر گرفته می شود. با این حال ، در بعضی موارد این ریزش مو موقتی است و به دلایل هورمونی است و بنابراین ، در حالی که علت اصلی و چگونگی تداوم ریزش مو در خانم (از نظر ریزش موی دائمی یا موقت) به طور قابل اعتماد شناسایی نشده است ، هیچ درمانی وجود ندارد.

اگر شما از جمله زنانی هستید که به دلایل ارثی و غیر قابل درمان هورمونی دچار طاسی یا طاسی مردانه شده اید ، می توانید با مراجعه به یک متخصص به کاشت مو مراجعه کنید. https://www.zoomit.ir/pr/368881-superfue-royanclinic/ ، هنگامی که مشخص شد علت نازک شدن موهای زنان ریزش مو با مدل زنانه است و هیچ دلیل داخلی مانند بارداری و کاشت مو وجود ندارد ، باید به عنوان یک درمان در نظر گرفته شود.


آخرین مطالب