چگونه خوابیدن ایجاد یک ارتباط خانواده


co-sleeping builds a connected family

پس از تولد پسر ما, من و همسرم متوجه شدند که شرکت در حال خواب بود و نه تنها امن و اجازه داد هر کس به خواب بیشتری کنید اما آن را نیز ایران می تواند متصل.

در ابتدا مانند بسیاری از خانواده من و همسرم را در نظر نمی co-خواب یک گزینه در هنگام اولین بارداری. آن را خطرناک به نظر می رسید و حداقل تنبل بنابراین ما برنامه ریزی شده به آن را به یک عادت. سپس پسر من متولد شد.

اولین شب ما به ارمغان آورد او را به خانه ما قرار داده و او را در لگنچه در کنار تخت بین تغذیه. من متوجه شده که او از خواب بیدار شد که اغلب به عنوان طبیعی است برای نوزادان, او به نظر می رسید مبهوت و فورا ناراحت است.

بنابراین من کشیده او را به تخت با من به پرستار و او آرام به سرعت. زمانی که او در حالیکه پشت به من قرار داده و او را در لگنچه اما نمی تواند مقاومت در برابر اصرار به نگه داشتن دست خود را و یا بازو در کنار بدن خود را.

من فقط می خواستم به اندازه کافی نزدیک به او را لمس کرد. در طول چند روز آینده من زیرفشار به خواب در طول پرستاری و آن را آسان تر به نگه داشتن او در کنار من تمام شب به جای گرفتن او در داخل و خارج از لگنچه.

مرتبط با: سه در یک بستر: من صادقانه Cosleeping سفر

در طول آن هفته اول و ماه ما بیدار اغلب در شب به دوباره چفت دوباره قراردهند و اسکان اما wakings شد بسیار مختصر — به ندرت بیش از دو دقیقه است. هر سه ما را نوازش با هم در شب و در صبح نوازش یکدیگر و پوست و توصیف ویژگی های هر کس بود هنوز خواب هنگامی که ما از خواب بیدار شدم.

آن لحظات رویایی بودند و من و همسرم شروع به گرامی داشتن آنها. در طول سال ما پسر منعکس در داخل و خارج از بستر ما. یک زمان وجود دارد او خواب بهتر در اتاق خود و در زمانی که ما اضافه شده یکی دیگر از کودک به تخت ما — او احساس چپ کردن و ما می خواستیم او را شامل می شود بنابراین او استقبال به اتاق ما.

در حال حاضر او و خواهر کوچک خود را در حال استفاده می شود به snuggling تا با هم در زمان خواب و خواب آنها بسیار بهتر و طولانی تر!) زمانی که آنها در حال تخمگذار در کنار یکدیگر است. هر شب وقتی که ما وضع ما می گویند نماز و ارز “من عاشق yous” و آغوش و بوسه و من به خواب رفتن با یک قلب کامل.

شوهرم و من دوست دارم پایان روز همه با هم که در راه است. برخی ممکن است تعجب اگر ازدواج ما رنج می برد چرا که ما اصلا ساعت به تنهایی در شب. ما هنوز هم زمان را برای یکدیگر هستند و خوشبختانه در همان صفحه در مورد چگونه ما و لذت بردن از جشن خانواده ما با هم ایجاد شده.

من می دانم این است که نه تنها آرایش است که با این نسخهها کار برای خانواده ها. برخی از والدین ممکن است قادر به دریافت راحت با یک نوزاد در رختخواب و یا یک کودک در اتاق و پس از خوابیدن (به اشتراک گذاری اتاق یا تخت های) ممکن است بهترین تنظیم برای هر خانواده است.

اما من فکر می کنم اکثر آمریکایی ها فکر می کنم co-خواب پوچ است برای فرهنگی, دلایل به جای در نظر گرفتن چگونه آن را در واقع ممکن است به نفع خانواده خود را. فرهنگ ما تمایل به تمرکز بر ایجاد استقلال از دوران کودکی است. اما فرهنگ های دیگر رسمیت شناختن آنچه علم را تایید می کند: نوزادان و مادران طراحی شده بودند به لمس هر یک از دیگر در طول شب.

با توجه به تحقیقات نوزادان در پاسخ به لمس حرکات و بوی مادران neurologically در طول شب. خود درجه حرارت بدن سطح استرس و تنفس همه ایجاد ثبات در زمانی که آنها غیر روحانی در کنار مادران خود را. مادران و فیزیولوژیکی با انگیزه به لمس و خواب نزدیک به نوزادان خود را.

یکی از عوامل ممکن است که خواب در مجاورت نزدیک ترویج تغذیه با شیر مادر. مادرانی که co-خواب (اعم از تخت خواب های و یا اتاق های) هستند بیشتر احتمال دارد به شیر دیگر به احتمال زیاد به دلیل طاقت فرسا روال به طور کامل بیدار شدن از خواب برای رفتن به یک اتاق دیگر بیدار ماندن از طریق یک تغذیه کودک حل و فصل و سقوط در خواب.

این فرآیند بسیار سریعتر از زمانی که یک کودک نزدیک است و مادران هستند احتمال بیشتری برای باقی بماند. تغذیه با شیر مادر نه تنها فراهم می کند و روزی و ایمنی بوستر برای کمک به رشد نوزادان, اما آن را نیز می دهد مادران مکرر دوز اکسی توسین و پرولاکتین که کمک می کند تا مادر احساس آرامش و کمتر تاکید کرد.

در کل مکرر پرستاری و خوابیدن هر دو ترویج پیوند. دکتر جیمز مک کنا نوزاد متخصص خواب می گوید: کودکانی که غیر روحانی در کنار مادران خود را در طول خواب شادتر هستند و در مادران شادتر هستند.

این هیچ راز است که خواب و یا فقدان آن نقش بزرگی در یک مادر شادی. جامع دولت بسیاری از مادران به خاطر خود بچه ها بیدار شدن از خواب را چندین بار در شب به پرستار یا بطری تغذیه می کند. بسیاری از مادران صرف بیدار تغذیه نوزادان خود را نه فقط آنها را تغذیه. آن را نیز حل و فصل آنها را به رفتن به خواب است که گاهی اوقات می تواند ساعت اگر یک کودک در حال خواب راحت تر با او و بیدار هر زمان آنها قرار داده و در یک هوای سرد و خالی لگنچه یا گهواره. این بی خستگی می تواند منجر به علائم و نشانه های محرومیت از خواب که شامل غم و اندوه و خشم و خشم و کاهش فرآیندهای شناختی. در مادران جدید آن نیز می تواند در افسردگی پس از زايمان.

تحقیقات نشان می دهد که خواب می توانید بازی بخش بزرگی در یک مادر تجربه با افسردگی پس از زايمان. یک مطالعه انجام شده در سال 2016 در اردبیل ایران دریافتند که میزان افسردگی در مادران با کيفيت خواب ضعيف به عنوان آزمایش با استفاده از استاندارد Pittsburgh Sleep Quality Index پرسشنامه بودند 3.34 برابر بیشتر احتمال دارد به تجربه برخی از سطح افسردگی پس از زايمان به عنوان تست شده توسط ادینبورگ افسردگی پس از زایمان پرسشنامه. این مطالعه نشان داد که وجود دارد ارتباط بین کیفیت خواب و افسردگی پس از زايمان. و اگر چه چندین دیگر از عوامل خطر مرتبط با افسردگی پس از زايمان از جمله افسردگی در دوران بارداری, اضطراب در دوران بارداری دچار استرس زا وقایع زندگی در دوران بارداری سطوح پایین حمایت اجتماعی و سابقه قبلی افسردگی به نظر می رسد به عنوان کسانی که عوامل خطر همکاری میان با کلی مشکلات جدید مادری از جمله محرومیت از خواب می تواند به صورت بسیار طاقت فرسا و غم پس از زايمان تجربه برای مادران جدید است.

خوابیدن خانواده ها تمایل به خواب بیشتری کنید چرا که آنها صرف زمان کمتر بیدار شدن از خواب در شب برای تغذیه نوزادان خود را و آنها نمی بیدار ماندن در طول شب تلاش برای به دست آوردن آنهایی که کمی خود را به حل و فصل به پایین. خوابیدن نوزادان معمولا برای دوره های طولانی تر بیش از حد.

این قطعا درست است در مورد ما. بچه اول من شب nursed از طریق 18 ماه و گرایند حدود 33 ماه. دوم من نوزاد در شب شیر گرفته حدود 25 سال است و هنوز پرستاری در 27 ماه می باشد. ما تجربه ساعت گریه در شب و نه ساعت از تلاش برای دریافت یک کمی به غیر روحانی کردن به تنهایی است. داشتن شیر در دسترس در سراسر ساعت در شب و راحتی است برای همه ما.

مانند دیگر پدران شوهر من می بیند مزایای پرستاری در تقاضا و چگونه پیوند می خورند و استراحت هستم. ما هر دو متوجه شده است که هنگامی که ما غیر روحانی در کنار آنها دریافت sleepy تقریبا بدون در نظر گرفتن زمان از روز است. حتی در زمان خواب هم اگر من خواب بعدی به آنها را از خواب طولانی تر از اگر من و ترک آنها را در بستر. تحقیقات حتی نشان می دهد که چرت روزانه برای بزرگسالان مفید در راه های مختلفی بنابراین استفاده از آنها در حالی که ما می توانیم حس می کند. چرت زدن در طول روز می تواند به بهبود هوشیاری و عملکرد حرکتی. “همه موافق است که اگر شما در حال خواب محروم, شما نمی توانید یادگیری انجام و یا فکر می کنم خیلی خوب می گوید:” جروم Siegel, دکترا, مدیر مرکز خواب پژوهش در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

دکتر سیرز, مذاکرات در مورد نحوه همکاری خواب با خیال راحت و چگونه آن را در واقع می تواند به کاهش خطر SIDS. او همچنین اشاره می کند تحقیقات نشان می دهد که کودکانی که رختخواب مشترک مستقل شدن هر چه زودتر و کمتر اضطراب. یک مطالعه انجام شده در سال 2004 در بر داشت این درست باشد. هشتاد و سه نفر از مادران کودکان پیش دبستانی بودند سوال در مورد فرزند خود را عادات خواب از دوران کودکی و زمان رفتار در رابطه با استقلال. آنها دریافتند که کودکانی که شروع به خوابیدن در دوران کودکی نسبت به کسانی که شروع به خوابیدن بعد از سن یک (reactive) و یا کسانی که همیشه خواب به تنهایی (تنها) تر بودند و مستقل به عنوان کودکان سنین پیش دبستانی. “اما زود خوابیدن کودکان بودند بیشتر متکی به خود (به عنوان مثال توانایی خود لباس) و به نمایش گذاشته بیشتر استقلال اجتماعی (به عنوان مثال پیدا کردن دوستان توسط خود).” این ممکن است به نظر می رسد تعجب آور اما آن را حس می کند که کودکانی که احساس پیوند و امن خود را در رابطه با پدر و مادر خود را به دست آوردن اعتماد به نفس.

مرتبط: مطالعه نشان داد خوابیدن مادران تجربه بیشتر افسردگی, اما نه به این سرعت!

آن زمان خانواده ها می تواند صرف با هم بسیار محدود ما دیدن شب ساعت را به عنوان یک فرصت برای ادامه پیوند به جای صرف آن زمان به طور جداگانه. خانواده هایی که هم خواب هنوز هم می تواند زمان را برای پدر و مادر به تنهایی در راه های مختلف و نه فقط شب به وقت ساعت. زمانی که ما کودک از خواب بیدار به دنبال شیر یا یک کمی به جنبش در آوردن از یک خواب بد آنها فورا ملاقات با pats و کلمات از آسایش و یا شیر. آنها ممکن است خواب بیشتر کاملا دانستن آنها نزدیک به مراقبان آنها و من خواب بهتر دانستن نیازهای خود را برآورده.

من می دانم روز در حال آمدن است که آن را حس بیشتری برای آنها را به حرکت از تخت خواب های. در ضمن ما خیساندن تا این لحظات ارزشمند قبل در طول و بعد از خواب. ما بوی خود را و سر خود را جلو و گرم بدن ، ما هر سکته مغزی از دیگر گونه ها و پت یکدیگر پشت.

و هنگامی که شوهر من چشم من جلب فقط قبل از آخرین نور می رود ما لبخند و هر دو فکر می کنم “این روز.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net