خطای جرقه زنی و عدم احتراق در سیلندر خودروی 206 و موتور TU5

اولی ورژن، همون نسخه 7.4.4 از همین ECU هستش که عجله مهربانی ارائه میده و تو کشور‌ایران دلداده سینه چاک خیلی فر

توسط HASHTADONOH در 17 دی 1400
اولی ورژن، همون نسخه 7.4.4 از همین ECU هستش که عجله مهربانی ارائه میده و تو کشور‌ایران دلداده سینه چاک خیلی فراوان داره. و در همین فی مابین یک‌سری نسخه از همین ECU بر روی 206 کارگزاری شده. نسخه بعدی نیز که 7.4.9 بود که در کشور ایران بر روی موتورهای دوگانه سوز CNG پژو 206 طراحی و کارگزاشتن شده. 7 موتوری هست که از به عبارتی نخست به جهت کاربرد دو گانه سوز طرح ریزی شد و پس از ارائه چند دسته از آن، اکنون به یکی از بهترینها در جایگاه خویش در کشور ایران تبدیل شده است. در این سال کشور‌ایران اتومبیل تصمیم گرفت تا اساسی ارایه ی یک فیس لیفت بر روی پژو 405 و نزدیک نمودن ظاهر کهن پژو 405 به ظاهر فرآورده آن سال های پژو به این معنی که 406 که به تعداد محدود در ایران وجود دارد ، ورژن ای لوکس تر ، زیباتر و خریدار پسند به بازار عرضه نماید تا علاوه بر کسب سهم بخش اعظم از بازار و متنوع سازی محصولات ، خودرویی را به جهت تشریفات در سبد تولیدات خویش داشته باشد. علاوه بر آن گیربکس AL4 از تکنولوژی دوچندان قدیمی بهره می موفقیت و به خصوص در هنگام معکوس کشیدن می تواند موجب دردسر راننده شود. ولی در سال های آن گاه کشور‌ایران خودرو ورژن ی ELX پارس را ابتدا حساس موتور L4 که توان و گشتاور بیشتری ایجاد می کرد معرفی کرد و سپس ورژن ی ال ایکس پارس را اساسی بهره گیری از موتور شناخته شده ی TU5 با اختلافاتی در ایمنی و سطح امکانات به بازار عرضه نمود. پارس آپشن های بیشتری از لیفان x60 دارد. یک نکته که تاکید شده همین میباشد که موتورTU5 در مقایسه کلیدی دیگر موتورهای به کارگیری شده در خودرو های داخلی از آلرژی و ظرافت بیشتری برخوردار لرزش موتور tu5 است. موتور TU3A اساسی حجم 1361 سی سی حساس 4 سیلندر ، 8 سوپاپ و برخوردار از سیلندر و سرسیلندر آلومینیمی می باشد و در مقایسه دارای موتورھای مشابه، نسبتا سبک و قلیل مصرف بوده و به جهت به کار گیری در خودروھای کوچک شھری مضاعف اقتصادی و مقرون به صرفه است . از مهمترین مشخصات فنی پژوپارس باید به موتور 1.6 لیتری ماشین اشاره نماییم که اساسی 16 سوپاپ است. همین سیستم اهمیت بھره مندی از 2 میل بادامک جداگانه برای سوپاپھای ھوا و دود، قابلیت ایجاد ٤ عدد سوپاپ برای ھر سیلندر و جمعاً 16 سوپاپ به جهت موتور را فراھم می کند . در کنار همین دو باید پارس (پرشیا) و سمند را به عنوان دو مثال جداازهم و اهل ایران 405 و همچنین RD (بدنهای مشابه مثال پیش از فیسلیفت 405) را به عنوان فرزندخوانده 405 (با متعلقات فنی پیکان) در همین لیست قرار دهیم. در کنار این ولی بایستی به سمند و پژو پارس به تیتر برادران ایرانی 405 اشاره کرد.پارس که اهمیت اسم نخستین پرشیا (بعدها به دلیل ثبتشدن همین نام تجاری توسط یک تولید کننده موتورسیکلت) به وسیله پژو و به عنوان خودرویی مابین 405 و 406 اساسی امکاناتی بخش اعظم از 405 ایرانی (GLX) همانند پروژکتورهای جلو، شیشههای برقی عقب و داشبورد شکیلتر طراحی شد و به تیتر مثال لوکستر و مدرنتر 405 به بازار کمتنوع کشور‌ایران عرضه شد.علاوه بر این سمند نیز به عنوان اتومبیل ملی ما براساس پلتفرم و متعلقات فنی 405 شکل گرفته میباشد و از حیث برخی خودرونویسان خارجی حتی یکی از از انواع 405 محسوب میشود. زیرا کشور‌ایران ماشین بر روی بعضا از اتومبیلهای تولیدی خویش اصلی موتور TU5 از کوئل دارای شهرت به تیپ پنجی به کار گیری کرده اما بر روی بعضی از تولیدات نیز از کوئل رانایی به کارگیری کرده است. معروف­ترین محصول جک در کشور ایران JAC S5 هست که در سال­های گذشته به عنوان یک شاسی بلند اقتصادی جای خویش را در افکار مردمان گشوده کرده است. وبسایت مشرق: همـه کمپانی های خودروسازی دنیـا از هر فرآورده خویش نخست یک نمونـه اولیـه ساخته و پس از انجام تستهای گوناگون تصمـیم بـه ایجاد آن باطن تیراژ بالا را مـیگیرند. باز‌نگری سیستم ما در آیتم این متاع تا به امروز این کالا را جزو محصولات میانگین تحلیل کرده است، در روزهای آتی به باز‌نگری دقیق تر همین جنس می پردازیم. سوپرچیپش کردم دنده پنجش 240 تا میره . رو آزمون کردم عمرا یکیشون شتابش تحت 14 نیست.اگرم قبول ندارید برید تست فنی مجله روسی Autoreview دربین سمند و لیفان و ال90 رو بخونید . در کلاس 28 سیستم های اتولاک یا سیستم قفل شدن درب ها پس از حرکت و مسترلاک یا سیستم گشوده و بسته شدن قفل ها اساسی یک سوییچ دوباره به ماشین بازگشته اند و عملا هیچ تفاوتی فی مابین این خودرو و پارس کلاس 23 دیده نمیشود. در این نسخه مقدار مصرف کاهش شد، مقدار کپ کردن پدال گاز اکثر شد و روزنه گاز خیلی کندتر از قبل گشوده میشد، مقدار آلایندگی کاهش شد، و اما عجله و جاذبه ماشین نیز افت خیلی محسوسی داشت. موتور های NFU از پیستونهای محدب (معروف به پیستون کله قندی) به کار گیری می‌نمایند و به عهد و پیمان مشهور ورژن اروپایی 206 هستند. ھم اکنون از همین موتور برای خودروی پژو 206 تیپ 2 استفاده میگردد. انجام همین پروژه در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان از جیبتان خالی میکند، اما در عوض در بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ اسببخار اخذ میکنید که بدون تردید کلیدی او‌لین تختهگاز خواهید گفت “ارزشش را داشت”.
آخرین مطالب