موفق داستانهایی که درباره آن بیاموزید ثبت آگهی تبلیغاتی

شما به خوبی میدانید که هر 20 کلیک، 50 دلار فروش برای شما به ارمغان می آورد و 10 دلار سود خواهد داشت. با توجه به این که امروزه اینترنت به یک بستر پرمخاطب تبدیل شده است و می تواند هر قشری را در خود جای دهد، تبلیغات رایگان مشاغل و کسب و کارهای مختلف نیز به این بخش وارد شده تا بتواند بازدهی بالایی داشته باشد. با توجه به این که این سایت به صورت تخصصی در حوزه ثبت آگهی خرید و فروش کالاها فعالیت می کند، بیشتر آگهی های ثبت شده نیز از همین نوع می باشد. در این مقاله درباره امتیاز کیفیت بیشتر بخوانید. برای بهبود موقعیت تبلیغ میتوانید مزایده خود را افزایش دهید یا امتیاز کیفیت Quality Score تبلیغ را بهبود ببخشید. موقعیت میانگین (Avg. Pos.) به شما میگوید که در صفحه نتایج جستجوی گوگل در چه موقعیتی قرار دارید و تبلیغ شما در کجای لیست ظاهر خواهد شد.

به طور کلی در هر صفحه از نتایج، چند جایگاه برای آگهی های متنی درنظر گرفته شده که اگر این کمپین را انتخاب کنید، میتوانید در آن جایگاه ها قرار بگیرید. وی عقیده داشت ارزش بالای هنری هر کاری در این است که در امر تولید و ساخت آن افراط صورت نگیرد. هر گروه تبلیغاتی نیز از کلیدواژه هایی تشکیل شده است که به موضوعات مشابه مرتبط اند و میتوانند در برگیرنده تبلیغات مختلفی باشند. هر کمپین در برگیرنده گروه های تبلیغاتی است. هزینهٔ تبلیغات بنری در این سایت ۹۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان بهازای هر کلیک است. شما دوست عزیز نیز می توانید برای درج لینک سایت آگهی خود در بین این سایت های آگهی با شماره واتساپ زیر در تماس باشید تا هزینه درج آگهی اعلام شود. نیازمندی های انلاین جارچی فضای مناسبی را برای ثبت آگهی های شما فراهم آورده است , شما میتوانید با ثبت رایگان آگهی در جارچی تمامی نیازهای تبلیغاتی خود را رفع نمایید.همچنین قابلیت نردبان و ویژه کردن کمک شایانی به افزایش بازدید از آگهی شما میکند.چنانچه جهت بیشتر دیدن شدن و تسریع در زمان نتیجه گیری تمایل داشته باشید میوانید پس از ثبت آگهی رایگان خود با ما جهت خرید پکیج های تبلیغاتی انبوه تماس حاصل فرمایید.

خوب واضح است که دوست ندارید بیشتر از این بودجه را صرف تبلیغات خود کنید. هر کسی که تبلیغی انجام میدهد هدفی برای فروش بیشتر دارد و مطمئنا هر بخشی از آگهی می تواند تاثیری روی بازدید کنندگان داشته باشد که این تاثیرات ممکن است مثبت یا منفی باشد. گزینه های مختلفی وجود دارد که باید از بین آن ها بهترین و مناسبترین گزینه را انتخاب کنید. Specific Reach (Within Display Network) : این گزینه تنها زمانی تبلیغ شما را نشان می دهد که کلمه کلیدی شما منطبق باشد و سایتی که کاربر در آن قرار دارد، همان سایتی باشد که به عنوان بخشی از هدف گیری جای دهی خود انتخاب کرده اید. به عنوان مثال، اگر میدانید که صندلی که شما به فروش میرسانید 50 دلار سود خواهد داشت و بعد از آغاز کمپین متوجه شوید که کلمه کلیدی مبلمان به ازای هر 50 نفری که بر روی تبلیغ کلیک میکنند یک فروش برای شما داشته است، باید ماکزیموم CPC خود را زیر 1 دلار تنظیم کنید تا سود موجود از دست نرود. طبق توافق آگهی دهنده به ازای هر بازدید یا کلیک از تبلیغاتش توسط بازدید کننده، مبلغی را به بنگاه میپردازد.

اگر محصول یا خدمات شما در همه جا به فروش می رسد می توانید دسترسی گسترده (broad reach) همچون All Country and Territories یا United States and Canada را انتخاب کنید. این موضوع می تواند دسترسی شما به مخاطبان را افزایش دهد. برای استفاده از این سایت ها هم تنها لازم است یک حساب کاربری ساده ایجاد کنید تا بتوانید از طریق وب سایت یا اپلیکیشن به ثبت آگهی دسترسی پیدا کنید. ظاهر شدن مداوم پنجرههای پاپ آپ، ایجاد نوار ابزارها و آیکونهای جدید و ناشناخته، کاهش سرعت کامپیوتر، کاهش امنیت افراد در استفاده از اینترنت و سایر مشکلاتی که جاسوسافزار ایجاد میکند، بر عملکرد کاربران تأثیر میگذارد. روش ثبت آگهی در گوگل به این صورت است که شما میتوانید کمپین های مختلفی را ایجاد کنید. Display Network (شبکه نمایش) : این گزینه تبلیغات شما را در سایر سایت هایی که با گوگل همکاری می کنند نشان می دهد. کمپین ویدیو: این گزینه برای ایجاد تبلیغات یوتیوب و سایر سایت هایی که بخشی از شبکه نمایش گوگل هستند نشان می دهد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد راهنما لطفا از صفحه ما بخواهید.