بیشترین بازده را از تبلیغات اینستاگرام بگیرید2022-11-04

اصول تبلیغات در اینستاگرام برای داشتن بیشترین بازدهی در تبلیغات اینستاگرام چه کنیم؟

برای این منظور می توانید خودتان دست به کار شوید و با کمی مطالعه در خصوص ساخت کلیپ های اینستاگرامی این کار را انجام دهید. چیزی که شما یا کسب و کارتان را به خوبی و بصورت خلاصه تعریف می کند. اگر پیجتان تجاری است ویژگی هایی را بنویسید که مردم بخاطر آن باید شما را انتخاب کنند.

واکنش‌گرا یعنی چه؟ یعنی اینکه وب‌سایتی که صفحات آن واکنش‌گرا است، در کامپیوتر یا موبایل به شکل درست نمایش داده می‌شود. به دلیل اینکه اغلب کاربران با استفاده از موبایل وارد اینستاگرام می‌شوند، خیلی مهم است که لندینگ پیج شما، برای کاربران به درستی نمایش داده شود. تبلیغات شما در اینستاگرام نباید حالت تبلیغ‌گونه داشته باشد، منظورم این است که کاربر به محض دیدن تبلیغ شما، پی نبرد که این یک تبلیغ است!

آمارها نشان می دهد اکثر ایرانیان از گوگل برای جستجو خدمات یا خرید محصول استفاده می کنند. طبق آخرین آمار سال 2018 ترافیک اینترنت تا 61 درصد روی گوگل است و این یعنی 61 درصد از مشتریان شما در گوگل خدمات و یا محصولات شما را جستجو می کنند. کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی جهت ارتقاء کسب و کارها و جذب مخاطبان هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های بارز اینستاگرام، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان است. کاربران می‌توانند نظرات، پیام‌ها و پیشنهادات خود را به برندها ارسال کنند و برندها نیز می‌توانند به سوالات و نیازهای کاربران پاسخ دهند.

تبلیغات اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند که در کمترین زمان ممکن، راهی برای رسیدن به موفقیت‌های سال‌ها را طی کنید . اگر قرار باشد که صفحه شما به یک میلیون دنبال‌کننده برسد، ممکن است سال‌ها صبر کنید و هنوز هم نتوانید به آن رسیده باشید. شاید اینستاگرام قوانین خود را سخت‌تر کند، شاید رقابت در بازار شما بیشتر شود، یا شاید تغییرات غیرمنتظره‌ای رخ دهد. صفحات عمومی معمولاً راه‌های ارتباطی مانند ایمیل یا شماره تماس در بخش بیو قرار می‌دهند تا شما بتوانید با آن‌ها تماس بگیرید.

در صورتی که چنین اطلاعاتی موجود نباشد، می‌توانید از طریق دایرکت اینستاگرام و با پیج کاری خود با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. پس مهم است که حتماً بررسی کنید که آیا محتوای تبلیغاتی یک پیج زیاد است یا خیر. اگر خیلی زیاد تبلیغ می‌گذارند که گزینه‌ی خوبی برای تبلیغات نیست و باید در پیج‌هایی تبلیغ گذاشت که در طول روز، خیلی کم تبلیغ می‌گذارند. در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیج‌هایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیج‌هایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم. در اینجا، من ۴ نوع پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام مناسب نیستند را معرفی می‌کنم.

افزایش بازدید پروفایل می‌تواند روی ریچ اکانت شما تاثیر زیادی داشته باشد و زیاد شدن آن در کنار سایر فاکتورها یک علامت مثبت و به معنای انتخاب درست جای تبلیغات باشد. در قسمت قبل 4 روش برای افزایش بازدهی تبلیغات معرفی کردیم که ترکیب درستی از آن‌ها می‌تواند برای هر پیجی معجزه کند. البته برای این کار باید روش‌های قسمت بالا را با روش‌های کنترل هزینه ترکیب کنید.

اگر می‌خواهید شات زمان طولانی‌تری در پیج شما باشد، می‌توانید از پست استفاده کنید. در این روش یک تصویر یا ویدئو از صفحه یا محصول شخص مورد نظر منتشر می‌کنید و در کپشن توضیحاتی درباره آن می‌نویسید. در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید. شات کردن (shoutout) در اینستاگرام یعنی شما در صفحه‌تان یک پست یا استوری منتشر کنید که به معرفی یا تبلیغ صفحه دیگری بپردازد. شما در این روش تبلیغاتی می توانید مخاطبین خود را بر اساس شهر و ساعت و … انتخاب کنید و این یک مزیت بزرگ برای کسانی است که قصد دارند در اینستاگرام تبلیغاتی هدفمند انجام دهند. مثل روش پاپ آپ کاربرانی که اپلیکیشن های فارسی زبان را نصب کرده اند این امکان را به اپ ها داده اند که برای آنها اطلاعیه هایی ارسال کنند.

واقعیت این است که هر چقدر پول بدهید، آش می خورید و این طور نیست که با هزینه کم بتوانید بهترین نتایج را بگیرید. گاهی اوقات صفحاتی پیدا می شوند که هزینه تبلیغات کمی از شما می گیرند و تعداد فالوور جذب شده را تضمین می کنند. اولاً که هیچ تضمینی برای جذب تعداد فالوور وجود ندارد و اگر صفحه ای چنین کاری کرد، شک نکنید که می خواهد برای شما فالوور فیک بزند. دوماً که هزینه جذب هر فالوور بالا است و نمی توانید با هزینه بسیار کم تعداد زیادی فالوور جذب کنید. درست است که خیلی از کاربران اینترنتی در ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند اما جستجو در گوگل همچنان یک راه ایده آل برای رسیدن مخاطبان به نیازهایشان است.

از آن‌جایی که این گزینه برای کاربران داخل ایران مطرح نیست؛ ما فقط کمپین‌های تبلیغاتی از طریق پیج‌های دیگر و روش اینستاگرام مارکتینگ در ایران را در این مقاله آموزش می‌دهیم. اگر به یادگیری روش اول علاقمندید، می‌توانید این راهنما را دنبال کنید. نتایج همکاری با اینفلوئنسر را به دقت بررسی کنید تا بتوانید اثرگذاری آن را ارزیابی کنید. بررسی میزان تعامل، افزایش دنبال‌کنندگان و تاثیر بر فروش می‌تواند به شما در ارزیابی موفقیت همکاری کمک کند. تبلیغات در بخش اکسپلور به شما کمک می‌کنند تا به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنید که به دنبال محتوای جدید و جذاب هستند. این نوع تبلیغات می‌توانند به طور قابل توجهی دامنه دیده‌شدن محتوای شما را افزایش دهند.

  • پس استفاده از کپشن های کوتاه، می تواند به بیشتر دیده شدن تبلیغ تان کمک کند.
  • این روش به شما امکان می‌دهد تا با پرداخت هزینه بر پایه تعداد بازدیدها، تبلیغات خود را به مخاطبان بیشتری نمایش دهید و بازخورد بهتری دریافت کنید.
  • از رنگ‌ها، فونت‌ها و طراحی‌های جذاب استفاده کنید تا تبلیغ شما توجه مخاطبان را جلب کند.
  • {
  • مخاطبان شما به یک دلیل و تنها یک دلیل شما را فالو می‌کنند و آن، دریافت اطلاعات در رابطه با کسب‌وکار محصولات شما است.
  • |}{
  • در این میان برندها و کسب و کارهایی هستند که قصد دارند مطالب پست ها و ویدئوهایی گرافیکی و خلاقانه برای مخاطبین خود ایجاد کنند.
  • |}{
  • در این روش تبلیغاتی اینستاگرام، شما با پرداخت هزینه تبلیغاتی به دلار به صورت مستقیم به اینستاگرام پیج خود را برای کل فارسی زبانان تبلیغ می کنید.
  • |}

به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم یک دوره آموزش تبلیغات اینستاگرام که به صورت جامع همه چیز را به شما یاد می‌دهد، تهیه کنید. همچنین اگر حوصله یا زمان این کار را ندارید، بهتر است با کمک یک مشاور تبلیغات کمپین خود را اجرا کنید تا با کمک او بتوانید بهترین نتیجه تبلیغات در اینستاگرام را برای صفحه خود بگیرید. حتی صفحاتی که امروز بابت هر تبلیغ میلیون ها تومان پول می گیرند هم روزی تبلیغات کرده اند. اما چطور می توان در اینستاگرام تبلیغات کرد و به بالاترین بازدهی ممکن رسید؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم.

افزایش بازدهی تبلیغات در اینستاگرام با 10 راهکار عالی

محتوا بخشی از تبلیغات اینستاگرامی است که مخاطب می‌بیند و اگر باب میل او نباشد سریع از آن رد می‌شود. پس ایجاد یک محتوای کاملاً مرتبط و درعین‌حال جذاب که بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند بسیار مهم است. شما می‌توانید برای دیده‌شدن برند و محصولات خود از انواع تصاویر و ویدئوهای باکیفیت بالا استفاده کنید و درعین‌حال با نوشتن متن مخاطب‌پسند به بهبود عملکرد کمپین تبلیغاتی خود کمک کنید. سعی کنید محتوای بصری و متنی شما جوری باشد که نه‌تنها ارزش‌های محصولات و برند شما را نشان دهد؛ بلکه سلیقه مخاطب را نیز در نظر بگیرد تا بتواند کاملاً در ذهن مخاطب هک شود. فقط تولید پست با کیفیت نمی تواند منجر به افزایش فروش و افزایش فالوور شود. منظور از کپی رایتینگ ایجاد متنی جذاب برای تاثیر گذاری روی مخاطب است.

اگر قصد دارید برندینگ انجام دهید یا محصول خود را به افراد بیشتری معرفی کنید، از ریچ و تعامل بر ریچ استفاده کنید. داده‌های فروش معمولا زیاد نیست و نتیجه گیری با آمار کم می‌تواند باعث یک تحلیل اشتباه شود. بهترین فاکتور برای اندازه گیری گستردگی تبلیغات در اینستاگرام و رساندن صدای شما به کاربران جدید است.

لینک ویدئوی IGTV خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

در برخی از زمان‌ها مثل روزهای پربازدید یا تعطیلات، هزینه تبلیغات ممکن است بالاتر باشد. به دقت پیگیری کنید که هزینه‌ها در کجا صرف می‌شوند و بازدهی هر نوع تبلیغ چگونه است. استفاده از ابزارهای تحلیل مالی می‌تواند به شما در مدیریت بهتر هزینه‌ها کمک کند و از هدررفت منابع جلوگیری کند.

در چند سال اخیر، پلتفرم‌های مختلفی به وجود آمده‌اند که نقش واسطه بین تبلیغ‌کننده و تبلیغ‌دهنده را ایفا می‌کنند. این پلتفرم‌ها فرآیند هماهنگی و اجرای تبلیغات را بسیار ساده‌تر کرده‌اند. در چنین پلتفرم‌هایی، اطلاعات مربوط به هر صفحه اینستاگرام به همراه هزینه‌های مختلف تبلیغات قرار گرفته است. برای استفاده از این پلتفرم‌ها، کافی است در آن‌ها عضو شوید، صفحه موردنظر خود را انتخاب کنید، اطلاعات تبلیغ خود را درج کنید و هزینه را بپردازید. این پلتفرم‌ها به صورت خودکار با اینفلوئنسر یا صفحه موردنظر ارتباط برقرار می‌کنند و تبلیغ شما را منتشر می‌کنند.

بارها دیده‌ام که تصاویر بی‌کیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار داده‌اند. نوع دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که البته این تبلیغ به صورت مستقیم نیست و همه نمی‌توانند آن را ببینند. در این روش، صاحبان پیج‌ها با استفاده از اکانت اصلی یا اکانت‌های دیگر، به ارسال خودکار پیام، به دایرکت کاربران از طریق ربات‌ها اقدام می‌کنند.

به علاوه، به این نکته توجه داشته باشید که عکس پروفایل در حساب کاربری اینستاگرام، قابل زوم کردن نیست و بنابراین، بهتر است که این تصویر فاقد جزئیات و کاملا مشخص و ساده باشد. بنابراین، اگر کسب و کار شما به مخاطبان محدودی در یک منطقه خاص مختص است، تبلیغات محلی می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی مشتریان جدید جذب کرده و با مشتریان فعلی خود در تعامل باشید. بنابراین، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تبلیغ محصولات و خدمات شما و ارتقاء کسب و کارتان عمل کنند، اگر با دقت و استراتژی مناسب اجرا شوند. تبلیغات گسترده اینستاگرام یکی از قدرتمندترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است که می‌تواند به رشد کسب‌وکارها کمک کند. در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که این نوع تبلیغات چگونه انجام می‌شود، چه مزایایی دارد و تعرفه‌های مربوط به آن چگونه محاسبه می‌شود.

در پست هایی که می آید کامنت بگذارید و همه را به دیدن پیج یا خرید محصول خود دعوت کنید. البته ترفندهای کوچک دیگری وجود دارد که ما اینجا به شما می گوییم که چطور اینکار را انجام دهید. اما در کنار همه ی اینها، یعنی تولید محتوا و استفاده از ترفندها باید تبلیغات را داشته باشید تا موفق شوید. همچنین این امکان وجود دارد که شما از مجموعه خود و خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید تیزر تهیه کرده و برای درج در پیج یا تبلیغات در محیط اینستاگرام از آن بهره ببرید. در زیر نمونه تیزر رستوران کیوانو قرار داده شده که این کار یکی از نمونه کارهای تیم حرفه ای شایگان برای معرفی هر چه بهتر پیج رستوران کیوانو است.

مخاطبان شما به یک دلیل و تنها یک دلیل شما را فالو می‌کنند و آن، دریافت اطلاعات در رابطه با کسب‌وکار محصولات شما است. حتی اگر پست‌هاتی غیر تبلیغاتی می‌گذارید، سعی کنید به کسب‌وکار شما مرتبط باشند. اگر تصمیم بگیرید تا با میکرو اینفلوئنسرها یا نانواینفلوئنسرها برنامه تبلیغ بگذارید، می‌توانید راحت‌تر با آن‌ها تعامل کنید.

حالا که با اهمیت شات کردن آشنا شدید، وقتش است که یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید. این دوره با هدف آشنا کردن مبتدیان با محیط اینستاگرام و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شروع فعالیت در این پلتفرم طراحی شده است. توضیحات زیادی در این خصوص نمیدهیم فقط می گوییم که اصلا این کار را نکنید. حتی اگر مجانی به شما فالوور فیک دادند هم نگیرید چون مانند سم روی پیج شما عمل می کند. پس برای دیده شدن در اینستاگرام چکار کنیم؟ راهکارهای مختلفی به منظور افزایش بازدید پیج اینستاگرام وجود دارد که در ادامه در این خصوص با شما صحبت خواهیم کرد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

تیم ایران موبایل آماده است تا به شما کمک کند بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود دریافت کنید. – ارائه ویدیوهای استوری‌های منتشرشده به شما این امکان را می‌دهد که از صحت تبلیغات اطمینان حاصل کنید. – پس از انجام تبلیغات، برای اطمینان از شفافیت و صحت کار، ویدیوهایی از استوری‌های منتشرشده در تمامی صفحات به همراه تعداد ویوها برای شما ارسال می‌شود. مثلاً شاید می‌خواهید برای روز مادر کمپین تبلیغاتی با در نظر گرفتن کد تخفیف برای مخاطب‌های خانم برگزار کنید. در چنین شرایطی باید از قبل تقویم‌تان را چک و تاریخ را برای برگزاری تبلیغ مشخص کنید. از طرفی پیجی مثل گیلان فورکا که عملاً یک پیج عمومی محسوب می‌شود، پتانسیل تبلیغ کردن برای کسب‌وکارهای مختلف مثل فروش محصولات لبنی را هم دارد.

البته باز هم نیاز دارید تا با اصول طراحی آشنا باشید که ابزار به شما اصول را یاد نمی‌دهد. زیرا شما با کمترین هزینه می‌توانید کمپینی اجرا کنید که در آن بهترین نتیجه را بگیرید. هزینه متخصص طراحی تیزر و بنر بسیار کمتر از هزینه‌ای است که شما بدون کمک گرفتن از آن‌ها ممکن است متحمل شوید، و پیشنهاد می‌کنیم این کار را انجام دهید.

{

همیشه به کیفیت عکس‌ها و ویدئوها توجه داشته باشید

|}

توجه و استفاده از این نکات، می تواند بازدهی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. البته تبلیغات اینستاگرام تنها به تبلیغات بنری و ویدیویی خلاصه نمی‌شود. با روی کار آمدن و سپس محبوب‌شدن استوری، از این ابزار به مراتب بیشتر استفاده می‌شود. استوری، ابزاری در اینستاگرام است که معمولاً مطالبی که اهمیت کمتری دارند، در استوری قرار داده می‌شوند. اما یکی از دلایلی که این نوع تبلیغ را محبوب‌تر کرده، امکان قرار دادن لینک وب‌سایت یا دیگر لینک‌ها در استوری است. روش‌های مختلفی برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد که هر کدام بازدهی خاص خود را دارد.

اینستاگرام Insights اطلاعات جامعی در مورد دنبال‌کنندگان و نحوه تعامل آن‌ها با محتوای شما ارائه می‌دهد. این ابزار به شما کمک می‌کند تا بفهمید که چه نوع محتوایی بیشترین تعامل را دارد و کدام بخش از جمعیت هدف شما بیشترین فعالیت را دارند. باتوجه‌به اینکه اینستاگرام کاربران بسیاری دارد، می‌توان گفت استفاده از این پلتفرم برای تبلیغات بسیار موثر و البته مقرون‌به‌صرفه است. نحوه تبلیغات در اینستاگرام به نوع کسب‌وکار، مخاطبان و بودجه مشاغل بستگی دارد. برای انتشار این پست یا استوری‌ها هم باید زمان خاصی از روز را در نظر بگیرید.

بیشتر مخاطبان این پلتفرم، جوان، فعال و مشتاق برای تعامل و تجربه هستند. اگر پیج شما مربوط به آشپزی است بهتر است تبلیغات خود را به یک اینفلوئنسر حوزه‌ آشپزی بسپارید و به همین ترتیب باید در کل ببینید مشتریان شما بیشتر به پیج کدام اینفلوئنسر سر می‌زنند و در همان پیج تبلیغ کنید. این بسیار اهمیت دارد که برای تبلیغ درست و موثر از چه محتوایی استفاده کنیم و این محتوا در چه سطحی تولید شده باشد. تولید محتوای متنی و تصویری تاثیر انکارناپذیری در اثرگذاری تبلیغات و ترویج (پروموشن) خواهند داشت.

در متن های خود در انتها همیشه بهانه ای بدهید تا کاربران شما را دنبال کنند. مثلا پست های مرتبط با هم با فواصل زمانی یک روز در میان بگذارید و در ادامه بگویید که پست بعدی را دو روز دیگر آپلود خواهم کرد. استفاده از تصاویر و ویدئوهای با وضوح بالا و حرفه‌ای برای جلب توجه مخاطبان بسیار مهم است. محتوای بصری با کیفیت بالا می‌تواند پیام شما را به طور مؤثرتری منتقل کند و تاثیر بیشتری بر مخاطبان بگذارد. این ارزیابی و بررسی عملکرد، به شما اجازه می‌دهد در کمپین تبلیغاتی بعدی، بهتر و با دید بازتری عمل کنید. بهتر است برای راه‌اندازی یک تبلیغ اینستاگرامی، از برنامه‌های مختلف و افراد ماهر کمک بگیرید.

این افراد هم دنبال کنندگان زیادی دارند هم ربات های زیادی روی پیجشان هست. هم دنبال کنندگان لیست فالووینگ ها رصد می کنند و احتمال دارد شما را دنبال کنند هم ربات های دیگر. افراد معروف در اینستاگرام دارای تیک آبی در کنار نام پروفایل خود هستند.

بهترین ویدئوهای تبلیغاتی در IGTV آن‌هایی هستند که طول بین ۱ تا ۳ دقیقه دارند. اگر بتوانید با افراد مطرح یا اینفلوئنسرها در حوزه‌ی فعالیت خود مصاحبه کرده و آن را در IGTV به اشتراک بگذارید، تأثیر زیادی روی مخاطبان خود در اینستاگرام خواهید داشت. با فرض اینکه بودجه‌ی مشخصی برای تبلیغات از طریق استوری‌های اینستاگرام دارید و بنرهای خود را نیز طراحی کرده‌اید، گام بعدی ایجاد یک کمپین تبلیغات در استوری‌های اینستاگرام است. یکی از مزایای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی این است که شما می‌توانید تبلیغات خود را تست کرده و نقاط ضعف تبلیغات را شناسایی و بهینه‌سازی کنید. با آزمون و خطا شما متوجه شوید که کدام نوع تبلیغات و محتوا بهتر عمل می‌کنند و از این اطلاعات برای بهبود تبلیغات‌تان بهره ببرید.

شاید بپرسید که چگونه در اینستا تبلیغات کنیم؟ نحوه تبلیغات در اینستاگرام متفاوت است و شما می‌توانید با در نظر گرفتن هدف، مخاطب، کسب‌وکار و بودجه خود یک یا چند نوع تبلیغات اینستاگرامی را انتخاب و اجرا کنید. گام آخر در تبلیغات از طریق استوری‌های اینستاگرام، تعیین کردن میزان بودجه‌ی در دسترس و اجرای کمپین تبلیغاتی است. به شما توصیه می‌کنیم که همه‌ی بودجه‌ی خود را یکجا خرج نکنید و در ابتدا با بودجه‌های پایین شروع کنید. اگر بودجه‌ی زیادی در دسترس دارید، کمپین خود را به کمپین‌های کوچکتر تقسیم کند.

وقتی قرار باشد یک صفحه اینستاگرام در روزگار بحران کرونا یا هر بحرانی که مشکلات اقتصادی را به همراه داشته، به شما در رونق کسب و کارتان کمک کند، مهمترین... افزایش تعامل کاربران، عبارت از بالا رفتن تعداد کامنت‌ها، لایک‌ها، به اشتراک‌گذاری‌ها و بازخوردها است.مجموعه این عوامل، احتمال جذب مشتریان و مخاطبان بالقوه را بیش‌تر می‌کند. آشنایی با برند از اصلی‌ترین اهداف کسب و کارهای نوپا است.به این ترتیب، شما می‌توانید برند خود را به کاربران معرفی کرده و در این زمینه اطلاع‌رسانی کنید.

تبلیغات در بخش جستجوی اینستاگرام (اکسپلور)، به کاربرانی نشان داده می‌شود که به دنبال محتوای جدید و جذاب هستند. بنابراین تبلیغات در اکسپلور شانس بیشتری برای دیده شدن و جذب مخاطب دارد. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. شناخت مخاطبین و رفتار آنها اولین و مهمترین قدم برای کسب و کارها می باشد.

در نهایت، ارزیابی دقیق نتایج تبلیغات پس از پایان کمپین برای بهبود استراتژی‌های آینده, امری حیاتی است. برای کسب و کارها, شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان بستری پویا و تاثیرگذار برای معرفی و ترویج محصولات و خدمات شناخته می‌شوند. یکی از این پلتفرم‌ها که توجه بسیاری از کسب‌ وکارها را به‌خود جلب کرده است, اینستاگرام است. برای بهره‌برداری کامل از این فرصت, طراحی و اجرای استراتژی‌های دقیق و هدفمند ضروری است. در این راستا, آماده‌سازی یک صفحه حرفه‌ای و جذاب که به‌طور شفاف اهداف شما را به مخاطبان منتقل کند, اولین گام محسوب می‌شود. این شاخص که بیشتر برای تعیین کیفیت محتوای تبلیغات در اینستاگرام سنجش می‌شود، نشان می‌دهد که محتوای شما چقدر برای مخاطب جذاب بوده است.

تبلیغات در اینستاگرام، باهدف ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطبان و یافتن مشتریان بیشتر و در نهایت افزایش فروش، یکی از بهترین راه‌های بازاریابی و درآمدزایی است. اما مانند هر روش تبلیغاتی دیگر این اپلیکیشن نیز کسب‌وکارها را با چالش‌هایی مانند هزینه بالای تبلیغات، امکان نرخ تبدیل پایین و رقابت بالا مواجه می‌کند. برای مواجه‌شدن با این چالش‌ها، صاحبان کسب‌وکار باید قبل از هرگونه اقدام برای تبلیغ در اینستاگرام، آموزش‌هایی در حوزه محتوا، الگوریتم اینستاگرام و استفاده از ابزارهای تحلیل اینستاگرام ببینند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
تبلیغات هدفمند در اینستاگرام