آموزش سریع اینستاگرام 2023-05-01
آموزش اینستاگرام مقدماتی تا پیشرفته آنلاین و غیرحضوری
بعد از انجام فرآیند نصب، از شما میخواهد که اگر حسابی دارید، اطلاعاتش را وارد کنید تا بتوانید وارد شوید. ما فرض را بر این میگذاریم که شما حساب کاربری ندارید. طبق تصویر پایین، چهار فیلد ضروری را باید پر کنید.
ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و از قسمت پروفایل و انتخاب سه خط در قسمت بالای صفحه وارد بخش تنظیمات یا همان Setting شده و گزینه Account را انتخاب نمایید.۲. در منوی باز شده در انتهای صفحه گزینه Switch to Professional Account را انتخاب کنید.۳. در مرحله بعد امکانات اکانت بیزینسی برای شما نمایش داده میشود که در این بخش با کلیک بر روی Continue وارد مرحله بعدی میشوید.۴. در مرحله چهارم باید زمینه فعالیت خود را انتخاب کنید و در صورتی که شغل شما در میان گزینههای موجود نبود باید از طریق تایپ کردن آن در کادر جستجو شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. در صورتی که میخواهید حرفه شما برای کاربران دیگر نمایش داده شود گزینه Display on Profile را فعال کرده و در انتها بر روی Done کلیک نمایید.۵. در مرحله بعدی چنانچه برای خرید و فروش احتیاج به حساب دارید باید نوع اکانت خود را بیزینسی انتخاب کرده و گزینه Next را لمس کنید.۶.
برای پایان دادن به چت ویدیویی روی علامت X بزنید. زمانی که آماده بودید، روی گزینه Start بزنید تا چت ویدیویی آغاز شود. برای افزودن هرکس به چت ویدیویی، روی نام او بزنید (در نهایت قادر به دعوت نهایتا شش نفر خواهید بود). حالا میتوانید در لیست دوستان پیشنهاد اسکرول کنید یا زیر بخش Invite to Video Chat، نام دلخواه را وارد نمایید. اگر لازم است، با دو انگشت ابعاد تصویر را تغییر دهید تا به صورت کامل صفحه را پر کند. وقتی آماده بودید، گزینه Done را بزنید تا متن نهایی شود و کیبورد از روی صفحه محو گردد.
با استفاده از تقویم محتوایی، شما میتوانید زمانبندی دقیق برای ارسال پستها، استوریها و سایر محتوای مرتبط را تعیین کرده و از ایجاد محتوا به صورت منظم و هدفمند اطمینان حاصل کنید. اگر قصد دارید کسی را در اینستاگرام بلاک کنید با ورود به صفحه پروفایل آن شخص و انتخاب کردن سه نقطه در قسمت بالایی صفحه بر روی گزینه Blockضربه بزنید. برای اینکه صفحه اینستاگرام خود را پرایوت یا خصوصی کنید باید به قسمت تنظیمات بروید و بر روی گزینه Privacy ضربه بزنید. پس از آن بر روی قسمت Account Privacy کلیک و سپس دکمه Private Account را روشن نمایید. پس از اینکه شما اکانت یا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کردید حالا اینستاگرام از شما درخواست می کند تاریخ تولد خود را وارد نمایید، بهتر است بدانید که تاریخ تولد باید به میلادی وارد شود.
برای باز کردن IGTV کافی است روی آیکن ذرهبین در پایین اپلیکیشن کلیک کنید و سپس به سراغ گزینه «IGTV» در بالای صفحه بروید. در اینجا هم قادر به مشاهده ویدیوهایی که دیگران آپلود کردهاند خواهید بود و هم میتوانید ویدیوی خودتان را بارگذاری کنید. یکی از آسانترین ترفند های اینستاگرام برای رشد صفحه، تعامل با محتوای تولید شده توسط صفحات مختلف است.
روی هر کدام از موارد که میخواهید در پایین کلیک کنید تا قادر به ویرایش کردن هرکدام به صورت جداگانه باشید. اگر از کاربران قدیمیتر اینستاگرام باشید به احتمال فراوان دورانی را یادتان میآید که پستها به ترتیب زمانی به نمایش درمیآمدند. شرکت اینستاگرام در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ از اسرار الگوریتم خود پرده برداشت و تاکید کرد که سه فاکتور کلی (علاقه، تازگی و روابط)، چگونگی نمایش یک پست درون فید کاربران تاثیر میگذارند. در کنار نام هر دوست اینستاگرامی یا فیسبوکی که میخواهید لینک چت را دریافت کند، گزینه Send را بزنید.
آموزش اینستاگرام در آموزشگاه فنی و حرفهای امیرکبیر اصفهان به صورت آنلاین و حضوری، فرصتی مناسب برای افرادی است که قصد دارند در دنیای دیجیتال و بازاریابی آنلاین فعالیت کنند. هشتگها ابزار قدرتمندی برای گسترش دسترسی به پستهای شما هستند. اینستاگرام بهطور خاص به هشتگها توجه زیادی دارد و به همین دلیل استفاده درست از آنها میتواند باعث شود که پستهای شما بیشتر دیده شوند. در انتخاب هشتگها باید دقت کنید که مرتبط با محتوای شما و همچنین پرطرفدار باشند.
در چند قدمِ ساده فروشگاه آنلاین بسازید؛ با استفاده از امکانات فروش و ارسال پادرو راحتتر از همیشه محصولاتتان را بفروشید و سریعتر از همیشه به دست مشتریان برسانید. اگر می خواهید به خوبی و با برنامه و به درستی پیج خود را مدیریت کنید و به اصطلاح ادمیت خوب و حرفه ای باشید به آموزش مقاله چطور یک ادمین عالی باشیم مراجعه کنید . اگر بخواهیم به صورت ساده معنی ریپلای در اینستاگرام توضیح دهید به این معنی است که زمانی که شما به پیغام های که در دایرکت شما ارسال میشود پاسخ ارسال کنیم و با آن واکنش دهید و آن ریپلای گفته می شود. در این قسمت می توانید اعلان های درون برنامه ای و اعلان های اجباری و سایر اعلان ها رو تنظیم ، فعال یا غیر فعال کنید .
حالا شما میتوانید در این قسمت افرادی که میخواهید در کلوز فرند شما قرار داشته باشند را انتخاب کنید. اینفلوئنسرها برای تبلیغات برندها و محصولات یا خدمات نیاز به آموزشهای تخصصی دارند. آنها باید روشهای کار با الگوریتمهای اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مؤثر، جذب فالوورهای واقعی و تعامل با مخاطبان را بیاموزند. همچنین باید در زمینه مدیریت پیج و استراتژیهای بازاریابی آنلاین آموزشهای لازم را دریافت کنند. برای دانلود پستهای اینستاگرام، کاربران میتوانند از ابزارهای داخلی اینستاگرام یا اپلیکیشنهای جانبی معتبر استفاده کنند. لازم به ذکر است که در بهروزرسانیهای اخیر این برنامه، امکان دانلود برخی از پستها فعال شده است.
شما برای رشد در اینستاگرام، به ایمپرشن (Impressions) بالایی نیاز دارید. ایمپریشن، همان تعداد بازدیدها از پستها، ریلزها و استوریهایی است که در این شبکهی اجتماعی ارسال میکنید. به هر میزان که این عدد بالاتر باشد، به این معنی است که کاربران بیشتری از محتوای صفحهی شما بازدید کردهاند و این احتمال وجود دارد که از یک بازدیدکننده، به یکی از دنبالکنندگان شما تبدیل شوند. Instagram Collections به شما اجازه میدهند پستهایی که توسط دیگران ساخته و منتشر شدهاند را درون فولدرهای شخصی خود ذخیره کنید.
شما میتوانید پستهای ذخیرهشده خود را در اینستاگرام دستهبندی کنید و حتی با دیگران روی آنها همکاری داشته باشید. بعد از انتخاب این گزینه، از شما خواسته میشود که یک دستهبندی که بهترین توصیف را از اکانتتان داشته باشد (مانند نویسنده، کارآفرین، یا خرید و خردهفروشی) انتخاب کنید. در نهایت، میتوانید بین اکانت تولیدکننده محتوا یا اکانت تجاری یکی را انتخاب کنید. همچنین این امکان را دارید که یک آواتار (یک شخصیت سهبعدی قابل تنظیم از چهره خود) ایجاد و به پروفایلتان اضافه کنید. از این آواتار میتوانید در استوریهای اینستاگرام خود نیز استفاده کنید.
به متنی که در زیر پستها یا ریلزهای اینستاگرام (پستهای ویدئویی) نمایش داده میشود، کپشن گفته میشود. این متن، معمولاً بلند نیست و در آن امکان درج هشتگ یا تگ و منشن کردن سایر کاربران وجود دارد، اما نمیتوانید در آن لینک با قابلیت کلیککردن قرار دهید. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و در صورت نیاز وارد حساب کاربری شوید. با فشردن دکمه سفید رنگ در پایین صفحه به ضبط استوری خود بپردازید یا با استفاده از تصویر بندانگشتی پیشنمایش در گوشه پایین سمت راست، تصویر یا ویدیویی از پیش موجود را آپلود کنید. پیشتر در این مقاله آموزش اینستاگرام راجع به استوریها گفتهایم و اینکه اساسا اسلایدشوهایی ۲۴ ساعته در فید مخصوص به خود به حساب میآیند.
در این روش شما با تلاش و رفتن مسیر درست میتوانید برند شوید و تبلیغ کسب و کارهای بزرگ و معتبر را انجام دهید. مثلا آنباکسینگ محصولات ، رفتن به فروشگاه و شرکت آنها . با اینکار تبلیغ پیج آنها را میکنید و درآمد بالایی هم میتوانید کسب کنید. در این قسمت اگر ادرس وبسایت یا شبکه اجتماعی خاصی دارید میتوانید وارد کنید. برای اینکه پروفایل و اطلاعات پروفایل را کامل کنید، باید به صفحه پروفایل و بخش ویرایش پروفایل، Edit profile بروید. در این روش اگر هکر به گوشی شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد می تواند، در اکانت شخص لاگین کند و به اطلاعات دسترسی پیداکند.
جستجوهای قبلی ضمنا بر اکانتهایی که اینستاگرام به شما پیشنهاد میکند تاثیر میگذارند. برای پاک کردن تاریخچه جستجوها در اپلیکیشن اینستاگرام گامهای زیر را دنبال کنید. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح میدهیم که چطور قادر به پاک کردن تاریخچه جستجوها در آخرین ورژن از اپلیکیشن اینستاگرام روی اندروید و iOS و همینطور مرورگرهای موبایل و دسکتاپ خواهید بود.
بخشهای اصلی اینستاگرام که در قسمت کادر پایین صفحه به صورت نماد قرار دارند بلافاصله پس از باز کردن برنامه نمایش داده میشوند در ادامه به معرفی کاربرد هر کدام از آنها میپردازیم. عبارت هشتگ با نماد # نشان داده شده و در قسمت زیر پست مشاهده و به کار برده میشود که به رنگ آبی است و با کلیک بر روی آن میتوانید پستهای مربوط به کلمههای هشتگ را مشاهده کنید. با توجه به به اینکه این اپلیکیشن همواره در حال بروز رسانی شدن است، آموزش آپدیت اینستاگرام مسئله مهمی است. شرکت در دورههای آموزش اینستاگرام، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، به شما این امکان را میدهد که با ابزارهای جدید آشنا شوید و بهطور مؤثر پیج خود را مدیریت کنید. بهعلاوه، این دورهها شما را برای همکاری با اینفلوئنسرها و استفاده از تبلیغات هدفمند آماده میکنند تا حضوری قوی در اینستاگرام داشته باشید و به رشد کسبوکار یا برند شخصی خود کمک کنید.
این ویژگی برای بهروزرسانی سریع اطلاعات، اطلاعرسانی از تغییرات و ارائه نکات مهم به مخاطبان طراحی شده است. ✅ همه چیز بستگی به هدف شما از آموزش اینستاگرام دارد. اگر هدف شما یاد گرفتن اینستا در حد یک کاربر عادی است، با مطالعهی این مطلب در کمتر از نیم ساعت می توانید تمامی مفاهیم و اصطلاحات اینستاگرامی را یاد بگیرید. در ادامهی موضوع آموزش اینستاگرام به بخش برقراری تماس تصویری میرسیم. این قابلیت یکی از آپشن های کاربردی موجود در بخش دایرکت میباشد. شما با استفاده از امکان برقراری تماس تصویری اینستاگرام میتوانید بصورت دو یا چند نفری تماس ویدئویی برقرار کنید.
برای اینکار به یک نام کاربری، یک پسورد و یک ایمیل معتبر احتیاج خواهید داشت. بعد از انجام مراحل عضویت می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و اطلاعاتتان را ویرایش نمایید، عکس برای پروفایلتان اتنخاب کنید و یک بیوگرافی راجب خودتان بنویسید. شما همچنین می توانید حساب کاربری سایر افراد را جستجو کنید . در ادامه می توانید عکس یا ویدیو های خود را به صورت پست، استوری ، ریلز ، لایو و … به اشتراک گذارید و یا برای دیگران لایک و کامنت بگذارید. اینستاگرام دیگر فقط یک شبکه اجتماعی برای اشتراکگذاری عکسها نیست؛ بلکه به بستری قدرتمند برای ارتباط، یادگیری و رشد انسانها و کسبوکارها تبدیل شده است.
برای نهایی شدن روند حذف همیشگی پست اینستاگرامی شما، لازم است بار دیگر Delete را بزنید تا تایید کنید که واقعا میخواهید پست پاک شود. به یاد داشته باشید که بعد از این مرحله، دیگر امکان بازگردانی پست پاک شده وجود ندارد. بنابراین دکمه لایک صرفا برای این نیست که به مردم بگویید از محتوای آنها لذت بردهاید و در عین حال میتواند روشی عالی برای بوکمارک کردن چیزهایی باشد که برای شما جالب و ارزشمند به حساب آمده و در آینده ارزش توجه دوباره را دارند. حالا باید لیستی شامل افراد پیشنهاد برای افزودن به لیست Close Friends خود را مشاهده کنید. روی Add بزنید تا قادر به افزودن هرکسی به آن لیست باشید و با نوار Search هم میتوانید به جستجو برای شخصی خاص بپردازید. برای مثال میتوانید هنگام تماشای استوری یک نفر از آن اسکرینشات بگیرید و تصویر را درون یک استوری جدید آپلود کنید.
برای بررسی عملکرد پستها و تحلیل دادهها، استفاده از ابزارهای تحلیلی بسیار ضروری است. Instagram Insights یکی از ابزارهای رایگان اینستاگرام است که اطلاعات دقیق درباره میزان بازدید، تعاملات و دسترسی به مخاطبان شما را به شما میدهد. این ابزار به شما کمک میکند تا متوجه شوید کدام نوع محتوا بهترین عملکرد را دارد و بر اساس آن برنامهریزیهای خود را تنظیم کنید. یکی از روشهای موثر برای افزایش تعامل در پستها، استفاده از فراخوانهای عملی (CTA) است.
بعد از انتشار، هایلایت درون پروفایل شما به نمایش درخواهد آمد. برای آنبلاک کردن اکانت، به پروفایل او بازگشته و از طریق دکمه Menu، به سراغ گزینه Unblock بروید. شاهد پیامی خواهید بود که میگوید اکانت مورد نظر بلاک شده. یک پنجره تایید باز میشود که توضیح میدهد بعد از بلاک کردن اکانت باید منتظر چه باشید. در گوشه بالا سمت راست، روی آیکن منو (سه نقطه) بزنید. برای یافتن اکانت، از قابلیت جستجو در بالای هر صفحهای از اینستاگرام استفاده کنید.
قابلیت ارسال عکس یک بار مصرف در اینستاگرام این امکان را در اختیار شما قرار میدهد و میتوانید به کمک آن، تصاویر محوشونده ارسال کنید. درصورتیکه حساب شما Public (عمومی) باشد، اشخاص دیگر حتی در صورت بلاک شدن یا نداشتن امکان مشاهدهی استوری و لایو شما، میتوانند از طریق استفاده از اینستاگرام بدون اکانت، محتوای حساب شما را ببینند. ازاینرو، بهتر است در صورت عدم تمایل به مشاهدهی محتوای پروفایلتان، ترجیحاً حساب خود را به صورت Private (خصوصی) در بیاورید.
شما قادر خواهید بود با انتخاب گزینه Allow با آن فرد چت کنید و پاسخ او را بدهید و یا می توانید با انتخاب گزینه Decline پیام او را بی پاسخ بگذارید. پس از اینکه کد تایید را وارد کردید، حالا نوبت به انتخاب نام کاربری می باشد. علاوه بر این باید رمز عبوری برای خودتان انتخاب نمایید. سعی کنید پسوردی را که برای خودتان انتخاب می کنید آسان و امن باشد تا آن را فراموش نکنید. در این بخش باید شماره موبایل خود را وارد کنید و کد ارسالشده به آن را در اینستاگرام وارد کنید؛ شماره موبایل هم مانند ایمیل به شما برای تغییر رمزعبور کمک میکند. با کلیک بر روی این گزینه میتوانید یک تصویر برای پروفایلتان انتخاب کنید.
از نکات مثبت این تکنیک، میتوان به مخاطبین هدف اشاره کرد. مثلا کسانی که #موبایل را سرچ میکنند، نیازمند موبایل یا خدمات آن هستد. هشتگ ها تاثیر زیادی در افزایش فالور در اینستاگرام دارند.
استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند Instagram Insights میتواند به شما کمک کند تا زمانهای بهینه برای ارسال پستها را شناسایی کنید. آشنایی با این اصطلاحات و استفاده صحیح از آنها میتواند به کاربران اینستاگرام در مدیریت بهتر حسابهای خود و افزایش تعامل با دیگران کمک کند. در اینستاگرام صفحه ای وجود دارد به نام Activity یا صفحه فعالیت ها. این صفحه به گونه ای می باشد که هر کسی شما را دنبال کند، یا پست شما را بپسندد، برای شما زیر پست هایتان نظر بنویسد، کامنت شما را جواب دهد و یا درخواست دوستی دهد در این قسمت نشان داده می شود.
دقت کنید که اینستاگرام برای تصاویری که روی آن پست میشوند ابعاد معینی را در نظر میگیرد، هر چه شما عکسی که میخواهید را پست کنید به این ابعاد نزدیک کنید خروجی چشمنوازتری ایجاد خواهد شد. برای آگهی دقیق از ابعاد استاندارد پستهای اینستاگرام توصیه میکنیم به مطلب سایز پست اینستاگرام مراجعه کنید. برای اینکه بتوانید در فضای اینستاگرام کسب درآمد داشته باشید و از آن استفاده کنید، باید آن را بشناسید و بتوانید از قسمتهای مختلف آن برای موارد موردنیاز خود استفاده کنید. اینستاگرام برای نیازهای افراد با فعالیتهای گوناگون، امکانات مختلف در نظر گرفته است و کاربران میتوانند با توجه به نوع کاربری خود از اینستاگرام استفاده کنند. از قسمت بالا سمت راست میتوانید به محتوای خود، افکت و متن اضافه کنید همینطور شما می توانید از استیکر ها و باکس های مختص اینستاگرام استفاده کنید.
آنها به عنوان ادمین پیجها باید مهارتهای لازم برای ساخت پیج حرفهای و استفاده از امکانات اینستاگرام مانند استوریها، ریلز و فروشگاه اینستاگرام را داشته باشند. آموزش تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام به کسبوکارها کمک میکند تا استراتژیهای مؤثری برای تبلیغات و جذب فالوورهای هدفمند پیادهسازی کنند. ثبتنام در اینستاگرام اولین گام برای ورود به دنیای این پلتفرم و استفاده از آن است. کاربران با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن، انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور، میتوانند حساب خود را ایجاد کنند. مراحل ثبتنام ساده طراحی شده و چند دقیقه زمان میبرد. خوشبختانه بعد از نصب اینستاگرام و راهاندازی اولیه برنامه، راهنمای سریع برای ثبت نام در این اپلیکیشن وجود دارد.
جدیدترین الگوریتم اینستاگرام روی تعامل با مخاطبان تأکید زیادی دارد و ریلزها و پستهایی را که کاربران با آنها تعامل بهتر و بالاتری داشته باشند، به افراد بیشتری نشان میدهد. همین مسئله یکی از مهمترین ترفند های اینستاگرام است که نباید ساده از کنار آن عبور کنید. هر صفحه در اینستاگرام، خط فکری خاصی را دنبال میکند و قرار نیست همه از یک روند استفاده کنند، اما این به معنی بیتوجهی به ترندها نیست. استفاده از هشتگهای پرمخاطب یا آهنگهای ترند روی پستهایی که منتشر میکنید، یک ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام است و نقش پررنگی در ورود شما به اکسپلور اینستاگرام و افزایش بازدید مطالبتان ایفا میکند.
این فرآیند معمولاً شامل ارزیابی اطلاعات عمومی، شواهد مرتبط با حضور در رسانهها و فعالیت آنلاین است. پس از تأیید، نشان تیک آبی در کنار نام کاربری نمایش داده میشود که این امر به کاربران اطمینان میدهد که حساب مورد نظر واقعی و معتبر است. پیج شخصی همانطور که از نام آن مشخص است، برای فعالیت های محدود و شخصی کاربران عادی مناسب است.
این برنامه در ابتدا Burbn نام داشت و برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو طراحی شده بود. اینستاگرام در آوریل 2012 توسط فیسبوک خریداری شد و پس از آن به سرعت رشد کرد. تا سال 2018 بیش از یک میلیارد کاربر فعال داشت و یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان شد. امروزه اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین پلتفرمها برای اشتراکگذاری عکس و ویدیو است و صدها میلیون نفر در سراسر جهان از آن برای ارتباط با دوستان، خانواده و طرفدارانشان استفاده میکنند. مقالهای که مطالعه میکنید، جامعترین مقالهی موجود در زمینهی آموزش اینستاگرام میباشد. ما سعی داریم در این مقاله با آموزش کامل اینستاگرام، هر آنچه را که شما برای کار با آن لازم دارید، ارائه دهیم.
این مجموعه، توسط شما ساخته میشود و در صورت تمایل، میتوانید آن را با دیگران بهاشتراک بگذارید. پس از فعالکردن این حالت، تمام موارد ارسالی از سمت شما (پیام متنی، ویس، تصویر و ویدئو) بلافاصله پس از دیدهشدن، پاک میشوند و نمیتوانید با هیچ یک از روشهای برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام آن را باز گردانید. اینستاگرام برای اجازه دادن یا ندادن دربارهی دریافت پیام، گزینهی Message and story replies (پیامها و پاسخها به داستان) را در اختیار کاربران قرار میدهد. اگر شما تغییراتی در این گزینه اعمال نکرده باشید، کاربران دیگر میتوانند به شما پیام ارسال کنند. شما در اینستاگرام میتوانید کاربران دیگر را دنبال یا فالو کنید یا برعکس، آنها شما را دنبال کنند. به افرادی که شما را دنبال میکنند، فالوور (Follower) یا دنبالکننده و به کسانی که شما آنها را دنبال میکنید، فالویینگ (Following) یا دنبالشونده میگویند.
قوانین اینستاگرام در این مورد، اگرچه تقریباً دقیق است، اما باز هم این امکان وجود دارد که شما بهصورت اشتباه و با ارسال گزارشهای عمدی و نادرست از سوی دیگران، ریپورت شوید. در مقالهی آموزش رفع ریپورت اینستاگرام، روشهای ساده و سریعی را برای حل این مشکل معرفی کردهایم. در صفحهی گفتگو با مخاطب خود، با ضربهزدن روی آیکون مشخص شده در تصویر زیر، میتوانید عکس یا ویدئوهای دلخواه خود را از گالری گوشی یا تبلتتان ارسال کنید.
در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این پلتفرم پرطرفدار آشنا کنیم. ترفندهای اینستاگرام بسیار است و کسی که قصد آموزش اینستاگرام جدید را دارد باید تمامی نکات و تکنیکهای آن را بیاموزد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار میباشد که در آن کاربران قادرند عکس و ویدئو های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. به دلیل پرطرفدار بودن این شبکه اجتماعی عظیم کسب و کارها به فکر راه اندازی پیج بیزینسی و فروشگاه آنلاین افتادند. اما مسلما برای ورود به هر زمینه کاری باید آموزش و مهارت درست آن را یاد بگیریم.
تعداد پستی که میگذارید در مقایسه باکیفیت پستهایی که منتشر میکنید ارزش کمتری دارد. پس بهجای تمرکز در کمیت پستها روی کیفیت آنها تمرکز داشته باشید تا بتوانید رشد سریع پیج اینستاگرام تان را رقم بزنید. اگر کسبوکاری دارید که محصولات را میفروشید، میتوانید از قابلیت اینستاگرام شاپینگ استفاده کنید تا محصولات خود را در پستها و استوریها معرفی کرده و کاربران بتوانند با کلیک روی محصول، به صفحه خرید سایت شما منتقل شوند. برای استفاده از این قابلیت باید حساب تجاری شما تایید شده باشد و محصولات شما در کاتالوگ فیسبوک ثبت شده باشد. محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) یکی از بهترین راهها برای افزایش اعتبار برند شما است. هنگامی که کاربران شما محتواهایی از محصولات یا خدمات شما ایجاد میکنند، این نوع محتوا به عنوان یک اعتبار اجتماعی عمل میکند و باعث جلب اعتماد مخاطبان جدید میشود.
برای آنبلاک کردن اکانت به همان صفحه بازگردید و ضمن دنبال کردن مراحل بالا، گزینه Unblock را بزنید. به سراغ آیکن منو (سه نقطه) در گوشه بالا سمت راست صفحه بروید. به سراغ گزینه Following در زیر تصویر پروفایل او بروید. پستها را با روشن کردن گزینه Posts بیصدا کنید و استوریها را با روشن کردن گزینه Stories. به سراغ منوی همبرگر (آیکن سه خط افقی) در گوشه بالا سمت راست بروید.
بازنشر شما نام اکانت اصلی و صاحب پست را به صورت پیشفرض نشان نمیدهد. برای افزودن نام اکانت، روی هر یک از چهار آیکن مربعشکل بزنید. به این ترتیب لینک پست مورد نظر در دستگاه شما کپی میشود.
گزینه Dark را بزنید تا خطوطی مشکیرنگ دور نام خالق پست شکل بگیرد. ممکن است شاهد نمایش یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه باشید. بومرنگ شما حالا درون فید یا استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده.
با استفاده از این گزینه میتوانید حساب اینستاگرام خود را به حساب تجاری تبدیل کنید. این بخش مربوط به گذاشتن ویدئوی طولانی و بالای یک دقیقه است. اگر محتوایی طولانی بیش از یک دقیقه دارید این گزینه مناسب شماست.
میتوانید در این قسمت، استوری هایی که میخواهید را نگه دارید تا دیگر کاربران نیز که به تازگی به شما پیوستند بتوانند مشاهده کنند. با استفاده از آموزش هایلایت اینستاگرام ، میتوانید موضوعات مهم پیج خود را در این قسمت، دسته بندی کنید. صاحبان مشاغل میتوانند رضایت مشتریان خود را، از این قسمت با دیگران به اشتراک بگذارند.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام