راه که مصرف کنندگان ارتباط برقرار کردن با برندها تغییر کرده است. بسیاری از مشتریان در حال حاضر استفاده می شود برای گرفتن شارژ خود را خرید سفر با ظهور مستقیم به مصرف کننده (DTC) کسب و کار.
از Warby Parker (عینک) به کاسپر (تشک) این اولین موج دیجیتال-اولین شرکت های دموکراتیک کسب و کار چشم انداز—و برای همیشه تبدیل به مصرف کننده فعل و انفعالات در سر خود را. بسیاری از این موفق DTC شرکت های مشترک چندین مولفه های کلیدی از جمله تنها وب سایت خرده فروشی توزیع مستقیم و تلطیف نام تجاری تلاش. اما این پیشگامان نیز مختل صنایع که قبلا تحت سلطه میراث بازیکنان (دفعات بازدید: بزرگ سپاه با جیب های بزرگ).
تاثیر DTC مارک گسترش یافته و به تقریبا هر بخش از جمله بیمه. در حالی که سنتی شرکت های بیمه با تکیه بر منسوخ تعاملات مدرن, شرکت های بیمه در حال استقبال از این شخصی دیجیتال تجارب و قرار دادن مشتری اول—همه بدون از دست دادن تماس های شخصی. به جای هاپ در ماشین و صحبت کردن با یک عامل در فرد مشتریان هم اکنون می توانید مقایسه ارائه دهندگان آنلاین: در زمان خود و در دستگاه آنها ترجیح می دهند.
فکر می کنم که تمام خودکار ارائه دهندگان خدمات بیمه یکسان هستند ؟ فکر می کنم دوباره. مستقیم به مصرف کننده ارائه دهندگان خدمات بیمه اند اما تغییر ماهیت از این بازی است. در فیل ما به طور کامل در آغوش DTC مدل و خوشحال هستند برای قرار دادن مصرف کننده در صندلی راننده—به معنای واقعی کلمه (با خیال راحت) در زمینه بیمه خودرو! این به این معنی ارائه یک آسان تر و کارآمد تر راه برای خرید بیمه.
چرا انتخاب فیل ؟ در اینجا چند راه ما متفاوت است.
1. گزینه های قابل تنظیم
این روزها یکی از اندازه همه مناسب نیست. و ما فکر می کنم که چیز خوبی است! این مهم است برای ما مصرف کنندگان را قادر به سفارشی کردن طرح بیمه اطراف خود, خانواده, حیوانات خانگی, و بیشتر. ما انعطاف پذیر گزینه های بیمه محافظت از خانواده خود را در رفاه و ارائه صلح از ذهن که آیا این بدان معناست که چند ماشین تخفیف برای پوشش متعدد رانندگان در خانواده خود و یا یک دانش آموز خوب تخفیف به پاداش است که ساعی عضو از خانواده خود را. به علاوه اگر شما علاقه مند به بهره گیری از سیاست های متعدد در یک بار ما با ارائه بسته بندی گزینه های که بدان معنی است که شما می توانید سود از ترکیب سیاست های متعدد مانند خودرو و بیمه اموال.
فیل بیمه نیز ارائه می دهد پت پوشش برای محافظت از دوستان چهار پا خود را در مورد تصادف. پوشش به طور خودکار شامل دامپزشکی صورتحساب هزینه های درمانی و ضرر و زیان برای policyholders که باید پوشش کامل با فیل بیمه—همه بدون هیچ هزینه اضافی.
ما درک می کنیم که زمان غیر قابل پیش بینی هستند و این کار در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای قابل انعطاف است. در فیل ما معتقدیم مردم در حال رانندگی کمتر اگر آنها در حال کار از راه دور—و که خودرو خود را بیمه حق بیمه باید منعکس کننده کاهش خطرات مرتبط با کمتر مایل رانده شده. آیا شما از خانه کار تمام وقت و یا چند روز در هفته را به تازگی معرفی شده از خانه کار می کنند تخفیف اجازه می دهد تا مصرف کنندگان به صرفه جویی در بیمه اتومبیل خود را.
2. در دسترس تجربه مشتری
همانطور که ما تصریح کرد: تکنولوژی همه اما تغییر ارتباط با مشتری. بسیاری از مصرف کنندگان در حال حاضر می خواهم مارک های که با آنها در نیمه راه و ارائه معتبر شخصی آنلاین تجربه catered اطراف خود را نیاز دارد. اما واقعی تعاملات آنها با زندگی واقعی مردم هنوز هم مهم است. زیرا ما می دانیم که گاهی اوقات شما هنوز هم نیاز به صحبت کردن با یک فرد.
در فیل بیمه ما این را به عنوان یک چالش به تکامل ما تجربه بیمه در اطراف نیازهای مشتریان ما. ما دائما در حال کار برای ایجاد همکاری بین ما و آنلاین ابزار و ما در زندگی واقعی فعل و انفعالات. برای مثال ما با توجه به مهم نمره پروموتر خالص (NPS) معیارهای نشان می دهد که در آن ما می توانیم بهبود تجربه مشتری ما. و دسترسی به فن آوری ما به طور کامل پشتیبانی شده توسط اعضای ما agent chat تیم—اگر شما نیاز به صحبت با کسی که با استفاده از هر یک از ما ابزار دیجیتال.
3. در حال تکامل ابزار و تکنولوژی
زمان شما ارزشمند است. همین دلیل است که ما متعهد به ساخت تعاملات با ما به عنوان سریع و کارآمد که ممکن است. تا حدی که ما با ارائه ابزار است که آن را آسان برای ایجاد تغییرات در سیاست های خود را در زمان خود—از جمله اضافه کردن و یا از بین بردن وسایل نقلیه و ساخت و پرداخت و یا تنظیمات به برنامه پرداخت.
این همچنین به معنای ارائه مدرن ادعا می روند. در حالی که پر ادعا شد مخوف روند در گذشته ادعای ما ابزار به طور کامل پذیرای DTC مدل—قرار می دهد و مشتریان خود را در صندلی راننده. دستی ما حاضر ادعا می کند ابزار طراحی شده است برای ایجاد یک بدون درز ادعای تجربه. این برنامه شامل آسان به استفاده از برنامه عکس ما فرایند کمک می کند کاهش فشار است که ممکن است در نتیجه از یک در غیر این صورت وضعیت های استرس زا.
ما در حال به طور مداوم بهبود ما ابزارهای آنلاین را به زندگی خود را آسان تر است. و ما معتقدیم در ارائه شفاف توانمندسازی بیمه تجربه حتی قبل از اینکه شما را انتخاب کنید یک سیاست است. ما پوشش calculator توسعه داده شده است برای کمک به شما ناخن دقیقا کدام نوع بیمه شما نیاز دارید. این به این معنی شما می توانند یاد بگیرند که پوشش می تواند بهترین برای وضعیت خود را—با صفر تعهد است.
علاقه مند به دیدن چگونه فیل بیمه می تواند تفاوت در زندگی خود را? فیل پوشش جادوگر می تواند کمک به kickstart روند—و کمک به قرار دادن شما در مسیر صحیح است.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- تاج در روسیه .. تعداد عفونت های روزانه به کمتر از 31 هزار کاهش یافت
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- SLW جنسیتی
- خواهد زن بلدرچین دراز در خود بارور تخم مرغ
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بلدرچین پر تعیین جنسیت
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- لیون و پاریس به دلیل شورش از جام حذفی فرانسه حذف شدند