طراحی هتل - هتل بهفر

محوطههای عمومی معمولا گران قدر میباشند و تسهیلات متنوع ، چیدمان آن کیفیت خوب دارد. اگر خدمت ارائه خوراک و نوشیدنی دراتاق وجود دارااست ، بایستی کیفیت طعام و نوشیدنی از حیث جايگاه حرارت ، مناسب باشد. در درون هتل مکان های عمومی داریم مثل لابی، بار نوشیدنی و یا این که استراحت گاه. سرد بودن غذا یا نوشیدنی که بایستی گرم ارائه شود و یا این که بالعکس قابل قبول نیست. مجهز به اتاقک خشک و بخار، بهداشتی، مجهز به رختکن، دوش آب گرم و سرد، حوضچه بهداشتی و مجهز به وسایل بدنسازی و ورزشی. از وسایل مناسب به جهت گرم ماندن خوراک و مراقبت کیفیت آن استفاده شود. رختشورخانه یا این که لاندری، آشپزخانه که محلی برای تهیه و تنظیم کردن منوی رستوران می باشد از همین دست فضاها هستند. همین کارها در طراحی و عملکرد هتل ها نیز منعکس شده و هتل های تجاری نیز تسهیلات و سرویس ها خانوادگی و تفریحی را ارائه می کنند. به چنین فضاهایی، فضاهای انتقالی میگویند؛ چون اکثر وقت ها دو فضای دارای را به هم ربط می‌دهند و به جهت رفت و آمد از آن‌ها استعمال می شود. کیفیت قابل قبولی برای سرویس ها غذا میل کردن در اتاق وجود داشته باشد. در شکل لزوم میز طعام خوری و صندلی آماده شود و خدمات اصلی چرخ دستی انجام پذیرد. میهمانان میتوانند حیاتی تلفن و یا کارتهای باطن اتاق سفارش خوراک بدهند و از اتاق بیرون نشوند. انتظار می‌رود استاندارد خوبی از خدمات اهمیت حضور کارکنان تدریس چشم و حرفهای به نمایش نهاده شود. در این بخش هم شیوه ارائه خدمات و مدل تجهیزات به کارگیری شده مرحله خوب از میزان مرغوب بودن را در هتلهای پنج ستاره به اکران می گذارد. درصورتیکه از نوشتن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در گزینه طراحی هتل حساس راه و روش زمینه گرایی لطفا از برگه ما بخواهید.