مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

این قطعه، قطعه مرتبطی به اسم رینگ پیستون دارد که باید آن را بر روی Piston کارگزاری یا به عبارتی دیگر، سوار کرد

توسط HASHTADONOH در 30 دی 1400
این قطعه، قطعه مرتبطی به اسم رینگ پیستون دارد که باید آن را بر روی Piston کارگزاری یا به عبارتی دیگر، سوار کرد؛ سوار نمودن یا همان نصب درست حلقه پیستون بر بر روی این قطعه اهمیت فراوان زیادی داراست و در صورتی که کم کاری صورت بگید، عملکرد همین قطعه کاربردی مهم ایراد مواجه می شود و در نهایت دود ناشی از احتراق سیلندر از اتومبیل خارج نمی شود و دیگر تراکمی در بین سوخت و هوا نیز وجود نخواهد داشت. پیستون همچنین یاری به خروج دود ناشی از احتراق از سیلندر پیستون تقویتی tu5 میکند. پیستون TU5 و XU7 بخشی از تولیدات این تیم در کنار انواع پیستون های تولیدی می باشد. در نتیجه ادعای ایران اتومبیل لبریز بیراه نبوده و عمده قطعات این موتور از سالها قبل در جمهوری اسلامی ایران بومی شده است. همین موتور نسبت به موتور TU5 از بهبود کارایی ۵ تا ۷ درصد عمده در قدرت و گشتاور برخوردار است. با توجه به نتیجه ها حاصله و نمودارهای مشابه سازی، پوششدهی نیترات کروم آلومینم آلیاژ شده با رنیوم به روش نانو کوتینگ و آلیاژ سازی، تأثیر ۳۰ درصدی بر کاهش اتلاف اصطکاکی و کاهش ۸۳ درصدی سایش و بهبود ۷۹ درصدی خواص آب بندی حلقه دارد. با توجه به نتیجه های حاصله و نمودارهای مشابه سازی، پوشش دهی نیترات کروم آلومینم آلیاژ شده با رنیوم به روش نانو کوتینگ و آلیاژ سازی، اثر گذاری 30 درصدی بر کاهش اتلاف اصطکاکی و کمتر 83 درصدی سایش و بهبود 79 درصدی خواص آب بندی حلقه دارد. از آن جایی که همین ضربات مستقیما به تراز پیستون، شاتون و میلنگ وارد میشود، در تراکمهای بالا استفاده از ادوات دوار بالانس شده و ساخته شده از جنسها و روشهای خاص، مثل محصول تیتانیوم یا نحوه فورج کاری، حتمی است. در علیه در برخی از موتور ها بوش مستقیما حساس آب در تماس می باشد و خنک می شود که به آن بوش تر گفته می شود. انجین (موتور) تازه کشور ایران ماشین که گفته می شود تا حد متعددی اهل ایران سازی شده! درصورتیکه خلاصی پیستون بیش از حد باشد نیز باعث زدن پیستون می شود. به کارگیری از تیتر سایر موردها به معنای بیاهمیت بودن این نکته ها وجود ندارد بلکه اگر قرار باشد در خصوص همین نکات توضیحات تام ارائه شود باید بیش از سه مقاله مفصل جداگانه را به این موردها اهمیت اختصاص داد. از دیگر معایب همین پیشرانه باید به مشکلات روغنریزی از درب قالپاق روغن و شلنگهای بخار روغن اشاره کرد که سبب ساز نشتی روی کویل و شمعهای پیشرانه میشود. نکته دارای دیگر به کارگیری از سوپاپهای بزرگتر و از محصول مقاومتر است تا بتواند ضمن عبور حجم هوای ارتقا یافته، دمای فراتر ساخت شده در پیشرانه تقویت شده را هم تحمل کند. رخ کف پیستون طبق مهم شکل سرسیلندر و صورت محفظه احتراق هم تغییر‌و تحول می کند. در بسیاری موتورها از پیستون کف تخت به کار گیری می نمایند ولی صورت کف پیستون ممکن میباشد مطابق حساس طرح موتور تغییر و تحول کند. در بعضی پیستون ها کف پیستون فرورفتگی جای سوپاپ داراست که هنگامی سوپاپ باز می شود می تواند حرکت کند. دیواره پیستون در همین سطح پایینی گرد و به صورت بیضی طراحی می‌گردد که ضمن آماده آوردن حرکت سهلترش در سیلندر، پس از انبساط این قطعه در اثر حرارت بالای گوشه و کنار احتراق، به طور کامل فرم استوانه به خویش میگیرد. در همین تیم گونه های پیستون موتور پژو مطابق دارای استانداردهای همین موتورها و کلیدی بهترین کیفیت ایجاد می شوند. به تعداد سیلندرهای یک موتور، پیستون در آن وجود دارد و هر چه تعداد سیلندرها و در عاقبت پیستونها عمده باشد توان موتور هم بخش اعظم خواهد بود. اساسی دقت به تعداد خودروهایی که حساس این موتورها کار می نمایند فروش پیستون و رینگ پیستون همین قطعات بازار خوبی دارد. به جهت اطلاع از ارزش حلقه و پیستون tu5 و xu7 می توانید اصلی واحد فروش سوله تماس بگیرید. به جهت خرید کردن رینگ پیستون پژو پارس با بهترین کیفیت و مواد اول مرغوب می توانید اهمیت رئیس فروش کارگاه تولیدی تماس بگیرید. خرید عمده لوازم یدکی از کارگاه ضمن حذف واسطه های فروش و کمتر قیمت ها، هزینه های حمل و نقل را نیز کمتر می دهد. در غیر اینصورت به جداره سیلندر آسیب وارد می شود و هزینه تعمیر و ردوبدل سیلندر هم افزوده می شود. چنین مدل آسیب دیدگیهایی بارها و بارها در مسابقات درگ (به عنوان پرفشار ترین رقابتهای اتوموبیلرانی) در کشور ایران و حتی بیرون از میهن چشم شده می باشد که بدترین نتیجه آن در خوشبینانهترین حالت، هدر شدن هزینههای مالی، زمانی و از دست دادن تیتر قهرمانی می باشد و نیکی هزینه جانی. اساسی اعتنا به تغییرات انجام شده در سطحهای متعدد تیونینگ (چه حرفهای و چه آماتور)، بر پایه نوع کاربری (روزمره یا این که مسابقهای) و به مراد دستیابی به بهینهترین حالت کاری پیشرانه، ممکن میباشد فاکتورهای فراوان مهمی چون جدول نسبت مخلوط سوخت به هوا (AFR)، زمانبندی سیستم جرقه (BIT)، دمای فعال شدن فن سیستم خنک کاری، تنظیمات سنسورهای وکیوم و حجم هوای محل ورود (سنسورهای MAP و MAF) و اکثری از مورد ها دیگر مورد بازنگری یا تغییرات دستی قرار بگیرند.
آخرین مطالب